واکنش سعید روستایی به قاچاق «برادران لیلا»/ عکس

پس از انتشار گسترده نسخه غیرقانونی «برادران لیلا» در فضای مجازی، سعید روستایی با انتشار عکسی از چهار برادر لیلا؛ علیرضا (نوید محمدزاده)، پرویز (فرهاد اصلانی)، منوچهر (پیمان معادی) و فرهاد (محمدعلی محمدی) در صفحه اینستاگرامش نوشت: «برادرای قشنگ لیلا... من از روز اول عاشق این عکس بودم و برای اکران نگه داشته بودمش.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید روستایی، کارگردان فیلم سینمایی «برادران لیلا» که نسخه قاچاق آن از شب پنجشنبه، ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در سایت‌های ایرانی قرار گرفت در واکنش به این اتفاق در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «برادرای قشنگ لیلا... من از روز اول عاشق این عکس بودم و برای اکران نگه داشته بودمش.» در این عکس هر چهار برادر لیلا، علیرضا (نوید محمدزاده)، پرویز (فرهاد اصلانی)، منوچهر (پیمان معادی) و فرهاد (محمدعلی محمدی) دیده می‌شوند.

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی پس از انتشار گسترده نسخه غیرقانونی این فیلم در فضای مجازی گفت: ««طبق صحبت‌های وزیر ارشاد، دوستان سازمان سینمایی تصمیم به تنبیه ما گرفتند و این تنبیه علاوه‌ بر ما، شامل حال مخاطبان سینمای ایران هم شد که امکان تماشای یک فیلم خوب در شرایط مناسب را از دست دادند.»

واکنش سعید روستایی به قاچاق «برادران لیلا»/ عکس

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1744735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نلم IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 7
    آقا فیلمت خیلی شعاری. و خیلی هندی.چهار تا بازیگر معروف رو هی میای تو کادر که حالت حماسی و هالیوودی ایجاد کنی و.....اونم مثلا ترانه علیدوستی که نمی دونم چرا فکر میکنه مغازه بخره بعدش بفروشه آدم درستکار تریه از پدرش و نمی فهمه دلالی بیش نیست با اون دیالوگ ( اگر مغازه را داشتیم الان فلان تومن بود).فیلم پر از شعارهای واتساپیه
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    0 5
    کاملا مشخصه خودشون منتشر کردند وقتی دیدن اکران نمیشه