ترکیبِ خبرساز این روزهای خوی/ احسان علیخانی و امیر عظیمی برای زلزله‌زده‌ها چه می‌کنند؟

امیر عظیمی، خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ در حالی چند روزی است در کنار احسان علیخانی به خوی سفر کرده که این پرسش ایجاد شده که آیا قرار است برای مردم زلزله‌زده خوی در لحظات سال تحویل اتفاقی را رقم بزند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر عظیمی خواننده پاپ که سال ۱۴۰۱ را در کنار احسان علیخانی و با خواندن ترانه «قرن جدید» برای برنامه تحویل سال این مجری مطرح تلویزیون آغاز کرد، در آستانه سال جدید به خوی سفر کرده تا سال ۱۴۰۲ را به همراه علیخانی در کنار اهالی زلزله‌زده این شهر و روستاهای اطراف آن آغاز کند.

عظیمی در این سفر که در سکوت خبری انجام شده به گروه احسان علیخانی و تیم سازنده «عصر جدید» که امسال بعد از مدت‌ها برنامه‌ای برای تلویزیون در دست ساخت ندارند و مدت‌هاست پس از زلزله در شهر خوی حضور دارند، ملحق شده و در کنار آن‌ها به توزیع کمک‌های مردمی برای مردم زلزله‌زده می‌پردازد. حضور این خواننده پاپ که سال گذشته اولین کنسرت خود را برگزار کرد و به تازگی قطعه «دلم تنگه» را با تم اجتماعی منتشر کرده در کنار احسان علیخانی این موضوع را که او برای لحظه تحویل سال در کنار مردم حادثه‌دیده از زلزله قطعاتی شاد از میان آهنگ‌هایش را اجرا کند را محتمل می‌کند.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1744744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    خوش بحال مردم خوی، حداقل برنامه های شادتری در زمان تحویل سال براشون اجرا میشه، بقیه مردم که تلویزیون رو روشن میکنن و برنامه ها رو میبینن، غصه شون میگیره‌.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    خداانشاالله حفظشون کنه واقعا،انسان به تمام معناهستند
  • مهناز IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    اینا رو میگن انسان
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    0 0
    احسان عزیز شما در دل مردم جای داری حیف که شبکه ۳ ومدیران آن لیاقت مجری‌های پرتوانی مثل شما را ندارند با شما رنگ گرفتند وشبکه ۳ با شما شبکه ۳ شد زنده باشید