بهترین چمن مصنوعی برای دور استخر به همراه قیمت

در چند سال اخیر دکوراسیون منازل اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل افراد از متریال های مختلفی برای تزئین محیط اطراف خود استفاده می کنند.

چمن مصنوعی یکی از بهترین محصولاتی است که برای دکوراسیون محیط بیرون خانه و حیاط به کار برده می شود. در همین راستا، در این مطلب قصد داریم تا شما را با چمن مصنوعی استخر آشنا کرده و در مورد مزایای استفاده از این محصول اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

چمن مصنوعی استخر چیست؟

بهترین چمن مصنوعی برای دور استخر به همراه قیمت

پیش از بررسی مزایای استفاده از چمن مصنوعی استخر، نیاز است تا شما را با این دسته از چمن‌های مصنوعی آشنا کنیم. به صورت کلی، استخرها یکی از بهترین مکان‌های تفریحی در منازل به حساب می‌آیند که شما می‌توانید در تابستان با شنا در استخر لحظات فوق العاده ای را تجربه کنید. در این بین نیاز است تا برای زیباسازی محیط پیرامون استخر خود از چمن مصنوعی دور استخر استفاده کنید.

این محصول علاوه بر زیبایی محیط، باعث می شود تا در هنگام خروج از استخر پاهای خود را روی یک سطح نرم و راحت قرار دهید. همچنین، این دسته از محصولات جایگزین بسیار خوبی به جای بتن‌های سفت و سخت است و شما می‌توانید به جای بتن‌ها از این چمن‌ها در محوطه اطراف استخر استفاده کنید. در کنار این مزایا، چمن مصنوعی استخر به شیوه ای است که به نسبت انواع مصالح ساختمانی، گزینه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی‌تری است.

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که افراد مطرح می‌کنند، این است که چرا نباید از چمن طبیعی در اطراف استخر استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال، باید گفت که در کنار اینکه چمن طبیعی باعث ایجاد گل و لای می‌شود، در تابستان دما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و این مسئله باعث خرابی چمن طبیعی می‌شود. علاوه بر این، چمن‌های طبیعی نیاز به مراقبت مداوم دارند و می‌توانند وقت و هزینه بسیار زیادی برای شما به وجود بیاورد. به منظور حل این مشکل می‌توانید از چمن‌ مصنوعی استفاده کنید.

مدل‌های چمن مصنوعی استخر

در صورتی که قصد خرید چمن مصنوعی استخر دارید، گزینه‌ها و مدل‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای زیباتر کردن محیط خود استفاده کنید. به دلیل تنوع بالا چمن مصنوعی استخر، افراد می توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود از این دسته از محصولات استفاده کنند. محبوب‌ترین مدل‌های چمن مصنوعی که می‌توانید از آن‌ها در منازل خود استفاده کنید به شرح زیر است:

  • چمن مصنوعی ۲۵ میلیمتری پاپیروس
  • چمن مصنوعی ۱۵ میلیمتری سورن
  • چمن مصنوعی ۲۵ میلیمتری سورن
  • چمن مصنوعی ۲۵ میلیمتری لاله
  • چمن مصنوعی ۳۵ میلیمتری سورن
  • چمن مصنوعی ۴۵ میلیمتری دایموند

موارد گفته شده تنها برخی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع چمن مصنوعی استخر است که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و با استفاده از این محصولات، زیبایی شگفت انگیزی به پیرامون استخر خود دهید.

  1. چمن مصنوعی کنار استخر

در صورتی که قصد دارید تا بخشی از محوطه کنار استخر خود را با استفاده از چمن مصنوعی بپوشانید، باید مدل چمن‌ مصنوعی کنار استخر را انتخاب کنید. این مدل برای افرادی مناسب است که قصد دارند، علاوه بر محیطی سرسبز در کنار استخر، وسایل دیگری مثل تاب و باربیکیو قرار دهند.

  1. چمن مصنوعی دور استخر

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن اقدام به چمن کاری در محیط پیرامون استخر کنید، نصب چمن مصنوعی دور تا دور استخر است. این مدل نصب چمن باعث می‌شود، هنگام ورود یا خروج از استخر، پای خود را روی آن قرار دهید تا مانع از سرخوردگی شما شود.

ویژگی‌های چمن مصنوعی استخر

بهترین چمن مصنوعی برای دور استخر به همراه قیمت

به صورت کلی، چمن‌ مصنوعی که می‌توانید آن‌ را در کنار استخر نصب کنید، مزایا و ویژگی‌های خاصی دارد که باعث محبوبیت آن‌ شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای نصب چمن مصنوعی استخر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نرمی سطح

چمن‌ های مصنوعی که در سال‌های اخیر تولید شده اند، دارای فناوری‌ نوینی هستند که باعث شده، نرمی این دسته از محصولات بسیار بیشتر از چمن طبیعی باشد. از این رو، این امر باعث می‌شود تا بتوانید پس از شنا کردن، به جای این که پای خود را روی سنگ‌های داغ شده کنار استخر بگذارید، این امکان برای شما وجود دارد تا روی چمن‌های نرم، پاهای خود را قرار دهید.

  1. قابلیت شست‌و شو

ویژگی دیگری که چمن مصنوعی استخر دارد، امکان شستشو و تمیز کردن آسان آن است. در واقع شما می‌توانید هر زمانی که احساس کردید که چمن مصنوعی دور استخرتان آلوده شده است، به راحتی و با استفاده از آب و صابون اقدام به تمیز کردن آن کنید. با انجام این کار، چمن مصنوعی دور استخر تمیز شده و می‌توانید زیبایی فوق العاده ای به آن دهید.

  1. دارای ثبات رنگ و جنس

برای خرید چمن‌ مصنوعی به سراغ محصولاتی بروید که کیفیت بالایی داشته باشند تا با خیال آسوده سالیان سال از این دسته از چمن‌ها استفاده کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا چمن مصنوعی در برابر تردد افراد در اطراف استخر مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد و با مشکل مواجه نشود. همچنین، این دسته از چمن‌های مصنوعی به شیوه ای هستند که در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید نیز مقاومت بالایی داشته و حتی در دماهای بالای ۴۰ درجه و در اثر برخورد نور خورشید به سطح چمن مصنوعی با مشکلاتی چون رنگ پریدگی مواجه نخواهند شد.

  1. مقاوم در برابر پوسیدگی

از چمن مصنوعی استفاده کنید که برای تولید آن از متریال مقاوم استفاده شده باشد تا چمن مصنوعی استخر شما در برابر پوسیدگی نیز مقاومت فوق العاده ای از خود نشان می‌دهد و با گذشت زمان دچار مشکل نشود. به همین دلیل است که چمن‌های مصنوعی با کیفیت می‌توانند سالیان سال دور استخر شما قرار بگیرند.

قیمت چمن مصنوعی استخری

بهترین چمن مصنوعی برای دور استخر به همراه قیمت

افرادی که قصد خرید چمن مصنوعی برای دور استخر را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می‌کنند این است که قیمت چمن مصنوعی استخر با کیفیت چقدر است؟ در پاسخ به این سوال، باید گفت که قیمت این محصول به پارامترهای مختلفی وابسته است.

کیفیت چمن، متریال مورد استفاده، ارتفاع چمن، متراژ مورد نیاز، مقاومت‌ چمن در برابر عوامل مختلف و... از مهم‌ترین پارامترهایی هستند که بر قیمت چمن مصنوعی تاثیر گذار است. اگر به دنبال چمن مصنوعی با کیفیت و قیمت مناسب برای دور استخر خود هستید ما به شما مجموعه خانه چمن را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، دارای تنوع بالایی از چمن های مصنوعی تزئینی، ورزشی و دیوار سبز مصنوعی است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت چمن های مصنوعی خانه چمن به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با کارشناسان آنها تماس حاصل کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1744956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =