ایردراپ آربیتروم روشی برای دریافت آربیتروم رایگان

هدف شبکه آربیتروم، حل مشکلات بلاکچین اتریوم است. ایردراپ آربیتروم، روشی است که تیم توسعه‌دهنده این شبکه برای تشویق و تبلیغ توکن‌های خود انتخاب کرده‌اند و طی آن، مقداری از توکن‌های پروژه را به‌رایگان و طبق یک قاعده خاص توزیع می‌کنند.

در حال حاضر توزیع رایگان توکن‌ها در شبکه آربیتروم قطعی نیست؛ اما به احتمال بسیار زیاد در آینده نزدیک، ایردراپ آربیتروم رخ خواهد داد. بدون شک اتریوم یکی از کاربردی‌ترین رمزارزها در فضای ارزهای دیجیتال است. خرید اتریوم از زمان پیدایش این پروژه تا به امروز منجر به تحقق سود بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاران شده است. رشد روزافزون کارایی این پروژه، همواره نگرانی‌هایی برای توسعه‌دهندگان آن به همراه داشته است، زیرا ممکن است میزان مقیاس‌پذیری بلاکچین اتریوم در پردازش تراکنش‌ها، نتواند تمام قابلیت‌های این شبکه را پوشش بدهد.

ایردراپ آربیتروم روشی برای دریافت آربیتروم رایگان

ازاین‌رو، راه‌حل‌های مختلف زیادی برای افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم تا به امروز ارائه شده‌اند. همچنین پروژهای زیادی خود را به عنوان رقیب اتریوم معرفی کرده‌اند و مدعی شده‌اند که قابلیت مقیاس‌پذیری بیشتری نسبت به این شبکه دارند. یکی از رقبای مشهور و البته پرطرفدار اتریوم، شبکه سولانا است. با وجود همه این مسائل، اتریوم همچنان برترین آلت‌کوین از نظر کارایی در بازار ارزهای دیجیتال است و با تمام قدرت برای حفظ جایگاه خود تلاش می‌کند. صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همواره به برترین اخبار و موضوعات پیرامون بازار ارزهای دیجیتال می‌پردازد و آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به کاربران خود اطلاع‌رسانی می‌کند. آربیتروم یک راه‌حل برای افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم بوده که جامعه رمزارزها را درگیر شایعه‌ای به نام ایردراپ آربیتروم برای توزیع توکن‌های منحصربه‌فرد خود، یعنی Arbitrum، کرده است. در ماه‌های اخیر، این شایعات ایردراپ آربیتروم منجر به رشد قابل‌توجهی در حجم نقدینگی این پروژه شده است.

ایردراپ آربیتروم روشی برای کسب درآمد

تا ژانویه ۲۰۲۳، هیچ برنامه رسمی برای ایردراپ ارز دیجیتال آربیتروم اعلام نشده بود. با این حال، در ادامه به معرفی چند دلیل قانع‌کننده می‌پردازیم که چرا ایردراپ آربیتروم محتمل است.

  1. اگرچه در واقعیت شبکه‌های لایه دو اتریوم برای ادامه فعالیت خود نیازی به توکن بومی ندارند، بسیاری از این پروژه‌ها برای تسهیل امور حاکمیتی و سایر کاربردهای پروژه، توکن‌های اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. از جمله پروژه‌های لایه دو اتریوم که توکن بومی مختص به خود را دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پالیگان) توکن (MATIC
  • شبکه آپتیمیزم) توکن (OP
  • شبکه متیس) توکن (MTS
  • شبکه لوپرینگ) توکن (LRC
  1. در ۲۰ آوریل ۲۰۲۲، همان روزی که ایردراپ آپتیمیزم اعلام شد، استیون گلدفدر (Steven Goldfeder)، بنیان‌گذار آربیتروم، ضرب‌المثل زیر را در توییتر منتشر کرد:

«پیش غذا همیشه قبل از غذای اصلی سرو می‌شود.»

ایردراپ آربیتروم روشی برای دریافت آربیتروم رایگان

  1. یکی دیگر از دلایل کلیدی که احتمال وقوع ایردراپ آربیتروم را بیشتر می‌کند، این است که پروژه به طور مکرر به کاربران اولیه خود پاداش می‌دهد. البته این استراتژی توسط چندین پروژه ارز دیجیتال موفق، از جمله یونی سواپ، هجدهمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، به کار گرفته شده است.

آموزش دریافت ایردراپ آربیتروم

متأسفانه، هیچ راهی برای تضمین واجد شرایط بودن در ایردراپ آربیتروم، وجود ندارد. با این حال، چند استراتژی می‌تواند شانس شما را برای واجد شرایط بودن افزایش دهد. در ادامه مراحلی که برای شرکت در ایردراپ آربیتروم (در صورت انجام) باید طی کنید را آموزش خواهیم داد.

خرید اتریوم گام اول شرکت در ایردراپ آربیتروم

اولین قدمی که باید برای افزایش شانس خود در ایردراپ آربیتروم بردارید، خرید ETH است. از اتر، ارز دیجیتال بومی شبکه اتریوم، برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه اصلی اتریوم و آربیتروم استفاده می‌شود. کاربران ایرانی، می‌توانند اتریوم را از طریق صرافی معتبر او ام پی فینکس خریداری و پس از آن اترهای خود را به کیف پول منتخب خود منتقل کنند.

ایردراپ آربیتروم روشی برای دریافت آربیتروم رایگان

لازم به ذکر است که در این مورد باید اطمینان حاصل کنید که کیف پول انتخابی شما از ETH پشتیبانی کرده و در شبکه اصلی اتریوم اجرا می‎شود. متامسک یک کیف پول سازگار با اتریوم است که به صدها برنامه غیرمتمرکز (dApps) متصل می‌شود و می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

اضافه کردن آربیتروم به کیف پول برای شرکت در ایردراپ

اگر کیف پول متامسک را انتخاب کرده‌اید، برای مشاهده اترهای خود شبکه آربیتروم را به متامسک یا کیف پول انتخابی خود اضافه کنید. برای انجام این کار، کافی است در سایت Arbitrum Bridge روی گزینه Add/Switch to Arbitrum Network کلیک کنید. بلافاصله یک پیام پاپ‌آپ (Pop Up) از متامسک دریافت خواهید کرد. پس از تأیید شما، شبکه Arbitrum به کیف پول متامسک اضافه خواهد شد.

اتصال کیف پول به شبکه آربیتروم گام سوم شرکت در ایردراپ

پس از انجام موارد فوق، گام بعدی این است کیف پول خود را به شبکه آربیتروم متصل کنید. برای این کار باید به وب سایت Arbitrum مراجعه کرده و با دنبال کردن دستورالعمل‌های ارائه‌شده، کیف پول شخصی خود را به برنامه متصل کنید. کل این فرایند تنها چند دقیقه زمان می‌برد.

به انجمن آربیتروم بپیوندید

هنگامی که اتریوم‌های شما به شبکه Arbitrum متصل شد، می‎توانید چند کار را در شبکه انجام دهید که به شما امکان دسترسی به انجمن آربیتروم را می‌دهد. در حال حاضر، هیچ گزینه اضافه‌ای برای پیوستن به انجمن این پروژه به جز عضو شدن در صفحه رسمی دیسکورد Arbitrum وجود ندارد. با این حال، این یک نقطه شروع عالی برای کاربران جدید و شرکت در دیگر مراحل است.

تعاملات مکرر با شبکه آربیتروم

به صورت روزانه یا هفتگی و به طور مکرر با پروژه Arbitrum تعامل داشته باشید. این مرحله مهم است و تضمین می‌کند که شما یک کاربر فعال و ثابت هستید.

به طور کلی، در نظر داشته باشید که در این روند تا حد امکان از پروتکل‌هایی استفاده کنید که از Arbitrum پشتیبانی می‌کنند. توسعه‌دهندگان هیچ اطلاعات دقیقی برای میزان اتریومی که برای شرکت در این ایردراپ نیاز است، منتشر نکرده‌اند. در نتیجه، شما می‌توانید متناسب با استراتژی مدیریت ریسک خود، اتریوم‌های خود را به میزان دلخواه در شبکه آربیتروم نگهداری کنید.

آیا آماده‌شدن برای ایردراپ آربیتروم ارزشمند است؟

هیچ تضمینی وجود ندارد که این شبکه لایه دو اتریوم یک ایردراپ یا یک توکن کاربردی راه‌اندازی کند. اما شواهد قوی نشان می‌دهد که احتمال وقوع این ایردراپ بالا است. اگر به کسب درآمد از طریق ایردراپ‌ها علاقه‌مند هستید، برای به حداکثر رساندن شانس خود در این ایردراپ، بهتر است مراحل بالا را دنبال کنید.

در هر حال، شبکه آربیتروم همچنان یک راه‌حل عالی لایه دو با اکوسیستمی فعال در زمینه dApp ها محسوب می‌شود. فعالیت در این پروژه، دریافت پاداش را تضمین نخواهد کرد. با این حال، فرصت استفاده از برخی برنامه‌های جذاب شبکه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) یک مزیت محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1744975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =