تمامی امکانات برای تردد ایمن و آسان مسافران در راه های استان بسیج شده است

سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان گفت: تمامی امکانات استان در بخش های مختلف برای فرآهم‌سازی بستر تردد ایمن و آسان برای مسافران و زائران امام هشتم(ع) در راه های استان بسیج شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در سال جاری و با آغاز تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲، تاکنون در راه های استان فوتی نداشتیم، انشاالله بستر تردد ایمن و آسان مسافران را به نحو شایسته فرآهم میکنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مسافران و زائران امام هشتم(ع) بالاترین عزت و افتخار است، افزود:یکنواختی و چشم انداز راه ها در استان و خستگی رانندگان به این واسطه، باعث واژگونی و تصادفات است.

هاشمی ادامه داد: افزایش مدت ماندگاری مسافر، رفع خستگی از طریق برپایی نمایشگاه های محصولات و صنایع دستی و ترغیب به حضور در شهرها در دستور کار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : تمامی امکانات استان در راستای خدمت رسانی به زائران بسیج گردیده و در این‌ میان اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

استاندار سمنان گفت: انشالله پروژه حرم تا حرم‌که از مطالبات به حق مردم است و در کاهش تصادفات تاثیر به سزایی درد، با پیش بینی اعتبار متاسب تکمیل شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =