نمایشگر عجیب گوشی تاشو سامسونگ خبرساز شد!/ عکس

دیجیاتو نوشت: گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالاً از نمایشگر بیرونی ۳.۴ اینچی با طراحی تخت و لولای جدید بهره خواهد گرفت.

حدود ۶ ماه تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ از جمله گلکسی زد فلیپ ۵ باقی‌مانده است، اما بازار شایعات پیرامون این محصولات از الان بسیار داغ است. طبق گزارش‌های غیررسمی جدید، نسل بعدی گوشی تاشوی سامسونگ به نمایشگر بیرونی نسبتاً بزرگی مجهز خواهد بود که کار با دستگاه را آسان‌تر از گذشته خواهد کرد.

مشخصات احتمالی گلکسی Z فلیپ ۵

گزارشی جدید از سوی یکی از منابع دنیای فناوری، اذعان دارد که گلکسی زد فلیپ ۵ شاهد جهش بزرگی در اندازه صفحه‌ نمایش بیرونی خواهد بود. گفته می‌شود در کنار لنزهای دوگانه دوربین نمایشگر کوچک دیگری هم وجود خواهد داشت. هنگام تاشدن دستگاه، می‌توان از بخش بیرونی برای نمایش اطلاعاتی مثل ساعت، سطح باتری و ایموجی‌های واقعیت افزوده بهره گرفت.

گلکسی Z فلیپ 5

از دیگر جزئیات نمایشگر بیرونی در گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توان به اندازه ۳.۴ اینچی اشاره کرد که نسبت تصویر آن ۱ به ۱.۰۳۸ است؛ درنتیجه شمایل کاملاً مربعی خواهد داشت. بزرگی این صفحه نمایش می‌تواند تعامل با المان‌های نمایش داده‌شده روی آن را آسان‌تر کند و دسترسی سریع به مواردی مثل نوتیفیکیشن‌ها، تنظیمات و ویجت‌ها را برای کاربر فراهم سازد. برای مقایسه می‌توان به نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۴ با اندازه ۱.۹ اینچ اشاره کرد که از رزولوشن ۵۱۲ در ۲۶۰ پیکسل بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ اجازه اجرای برنامه‌ها را روی این صفحه نمایش خواهد داد یا خیر.

گلکسی Z فلیپ 5

از دیگر تغییرات احتمالی در طراحی گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توان به تغییر حاشیه دستگاه از حالت خمیده به تخت اشاره کرد. همچنین به لطف لولای جدید، انتظار می‌رود که دستگاه به‌صورت کامل امکان تاشدن را داشته باشد و هیچ فاصله‌ای بین دو نیمه آن وجود نخواهد داشت. محل قرارگیری حسگر اثر انگشت هم ظاهراً تغییری نخواهد داشت و هنوز می‌توان آن را در کناره بدنه مشاهده کرد.

گفته می‌شود که استاندارد IPX۸ برای مقاومت در برابر آب و نمایشگر داخلی نازک‌تر هم با دستگاه مذکور همراه خواهند شد. در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر فناوری لمسی جدید، لولای نامحسوس بین دو صفحه نمایش، حسگر بزرگ‌تر دوربین اصلی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با عمر باتری بیشتر منتشر شده بود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =