بهترین کافه ها در 3 شهر توریستی و پرجمعیت ایران که حتما باید بروید

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفری، خوردن غذا و نوشیدنی است. برخلاف گذشته، دیگر غذا خوردن تنها برای سیر شدن نیست، بلکه تبدیل به یک سرگرمی و تفریح شده است.

تجربه خوردن غذاها و خوراکی‌های جدید در بهترین کافه‌ها و رستوران‌های هر شهر، به یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران تبدیل شده است.

امتحان کردن خوراکی‌های جدید در هر شهر باعث می‌شود تا همیشه وقتی به خاطرات سفر خود فکر می‌کنید، طعم و مزه‌ها، برای‌تان یادآور لحظات خوشی باشند. اگر شما هم قصد سفر به سه شهر توریستی زیر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن، نوشیدنی‌ و خوراکی‌های مختلف بهترین کافه‌های این شهرها را از دست ندهید. حتی اگر اهل خوردن خوراکی های مختلف نیستید، چشیدن طعم نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای مختلف در این کافه‌ها برای شما لذت بخش خواهد بود.

بهترین کافه ها در شهر پرطرفدار رامسر

بهترین کافه ها در 3 شهر توریستی و پرجمعیت ایران که حتما باید بروید

موقعیت خاص رامسر از یک طرف و آب و هوای مطبوع آن از طرفی دیگر باعث شده تا رامسر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شود. این شهر زیبای شمالی در چهار فصل سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران است. اگر برای تعطیلات پیش رو، قصد سفر به رامسر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک شب رویایی را در کافه‌های این شهر سپری کنید.

کافه‌های رامسر با فضایی آرام و دنج و چیدمانی منحصر به فرد، یک شب رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورند. به خصوص بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، برای رفع خستگی سفر، این کافه‌ها می‌توانند یک خاطره‌ی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورند. پیش از سفر به رامسر می‌توانید با اجاره ویلا از سایت شب، محل اقامت خود را مشخص کنید تا سفری آسوده‌تر داشته باشید.

یکی از معروف‌ترین کافه‌های رامسر کافه هفت است. این کافه برای کسانی که به غذاهای بین‌المللی علاقه دارند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. علاوه بر این در منوی این کافه، غذای مخصوص کافه هفت وجود دارد که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست.

کافه 25 رامسر یکی دیگر از معروف‌ترین کافه‌های این شهر زیبا است که با فضایی دلنشین، همراه با ویو جنگل و کوه‌های غرق در مه قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. بخصوص در هوای سرد و بارانی رامسر، خوردن یک لیوان چای در این کافه حس و حالی متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کافه حیاطِ حیات، کافه فرشتگان، کافه تی بوک، کافه ژوان و... از دیگر کافه‌های مشهور این شهر هستند که غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را با بالاترین کیفیت برای شما سرو می‌کنند.

شکم گردی و کافه گردی متفاوت و متنوع در پایتخت

بهترین کافه ها در 3 شهر توریستی و پرجمعیت ایران که حتما باید بروید

اگر می‌خواهید که برای چند ساعتی از این شلوغی عجیب و غریب پایتخت نجات پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به گوشه‌های دنج کافه‌های تهران پناه ببرید. نوای موسیقی زنده در میان یک باغ زیبا قطعا خاطره خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فرقی نمی‌کند که کجای پایتخت نسبت به اجاره روزانه خانه در تهران یا اجاره سوئیت در تهران اقدام کرده‌اید. چرا که در جای جای این شهر، کافه‌های بیشماری وجود دارند که می‌توانید بهترین اوقات سفر خود را در آنها سپری کنید. این کافه‌ها با منوی متنوع و متفاوت خود قطعا نظر شما را به خود جلب خواهند کرد.

از جمله بهترین کافه‌های شمال تهران می‌توان به موگه، لمیز تجریش، ویکولو، لوکان و... اشاره کرد. اگر مرکز تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به کافه‌های تهرون، بروژ، دانته، هرمان، نقش وصال و... بزنید. اگر به کافه‌های دنج علاقه دارید، خوردن یک فنجان قهوه در کافه‌هایی از جمله دیاموند، نادری، شنف دیدارجای، روحی و... قطعا برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

همچنین برای داشتن لحظات عاشقانه با همسر خود پیشنهاد می‌کنیم که شب‌های کافه‌هایی از جمله عمارت دل، گودو یاس، لورکا، دانته و... را از دست ندهید. اگر دوست دارید تا یک صبحانه دلچسب را در پایتخت امتحان کنید، کافه‌های سبوس، ویکافه، چای بار، مهتاب و... می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

بهترین کافه ها در شهر توریستی و زیارتی مشهد

بهترین کافه ها در 3 شهر توریستی و پرجمعیت ایران که حتما باید بروید

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز در مشهد، کافه‌گردی و رستوران‌گردی است. برخی از این کافه‌ها روباز و برخی به صورت سرپوشیده هستند. همچنین برخی به سبک مدرن و برخی به صورت سنتی طراحی شده‌اند. انتخاب با شماست که کدام فضا را بیشتر می‌پسندید. بنابراین در صورت اجاره سوئیت در مشهد یا اجاره روزانه خانه در مشهد دیگر دغدغه خوردن غذا نخواهید داشت. چرا که می‌توانید در کافه‌های بیشمار مشهد، انواع غذاها را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید که یک صبحانه منحصر به فرد را در یک فضای دلنشین تجربه کنید، کافه‌های شوکت، عربیکا، کاسابلان، کولینان، تونل، لوماری لانژ و... را به شما پیشنهاد می‌دهیم. منوی وسوسه‌کننده در کنار فضای دل‌انگیز این کافه‌ها باعث شده است تا خوشمزه‌ترین وعده صبحانه خود را در آنها تجربه کنید.

اگر به کافه‌های روباز علاقه دارید و دوست دارید در یک باغ باصفا یک ناهار منحصر به فرد را تجربه کنید، خوردن غذا در کافه‌های هالدیز، باغ بهشت، امیر شاهان و... را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خوردن غذا در میان درختان و فضای سرسبز این باغ‌ها، خستگی شما را تبدیل به آرامش می‌کنند. منوی غذایی اغلب این کافه‌ها کامل بوده و رضایت شما را با هر نوع ذائقه به خود جلب خواهند کرد.

اگر حال و هوای سنتی را برای خوردن غذا می‌پسندید، کافه‌های سنتی مشهد حتما برای شما خوشایند خواهند بود. از جمله این کافه‌ها می‌توان به سفره خانه سنتی ترنج، سفره خانه فانوس آبی، کافه سنتی حس خوب، کافه سنتی اسطوره و... اشاره کرد. محیط صمیمی و فضای کاملا سنتی این کافه‌ها به همراه موسیقی زنده یک تجربه لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1746046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =