انتقاد از آقای مجری به خاطر شوخی با «خواهرمو گرفتن»

شوخی ایرج طهماسب با سهیل رهبرزارع بازیگر نقش سیروس در قسمت اول فصل دوم «مهمونی» با عبارت «خواهرم را گرفتن» انتقاداتی را در فضای مجازی برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار خبر آغاز پخش فصل دوم «مهمونی» کاری از ایرج طهماسب همزمان با سال نو پس از اتفاقات شش ماهه دوم سال گذشته، چیزی نبود که با استقبال همگان مواجه شود و نظرات متفاوتی را در فضای مجازی برانگیخت. این انتقادات با شروع «مهمونی» که از آغاز فروردین ۱۴۰۲ هر روز از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود بیشتر شد. از جمله این موارد، انتقاد از شوخی ایرج طهماسب با جمله «خواهرم را گرفتن» بود.

در بخشی از قسمت اول «مهمونی» سیروس با بازی سهیل رهبرزارع در پاسخ به طهماسب که پرسید سال ۱۴۰۱ چه طور بود؟ گفت خوب بود، خواهرم را گرفتند. طهماسب که متعجب شده بود پرسید خواهرت را گرفتند؟! توی خیابان رفته بود؟! و سیروس جواب داد توی خیابان هم می‌رفت، سر کار هم می‌رفت. طهماسب پرسید کی گرفتش؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتنش! (منظور این که ازدواج کرد) این شوخی با توجه به آن‌چه در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۱ در خیابان‌ها گذشت بازی با عباراتی به شمار آمد که در واقعیت نه تنها خنده‌دار که بسیار هم غمبار بودند.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1746426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    47 38
    حلالت باشه آقای مجری همیشه همینجوری باش
  • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    35 6
    خوب این که دراین سال زیاد بود وبعدش میگغتن از بلندی سقوط کرده یاخودکشی کرده یابیماری داشت
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      26 4
      مشکل اینجاست که هم میخوان حرف سیاسی بزنن و دیده بشن، هم با ماست‌مالی کردن حرفشون از عواقبش پرهیز کنند.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    42 24
    هم به بازداشتی ها توهین کردی هم به دخترها
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    43 27
    دست از شوخی های بی نمک با مردم آسیب دیده بردارید .
  • فواد باهر IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    22 7
    سلام ، به فکر نون باشید که خربزه آبه ( تورم ، گرانی ، بدبختی ، دروغ ، ریا ، دلال بازی و........ ) .
  • Sezarina IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    19 23
    زنده باد
  • didier RU ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    55 15
    مصیبت مردم را دست مایه چاکری و دون مایگی خودت نکن .
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    27 13
    تو هم برای ما تموم شدی! جالبه بعد از گذشت این همه سالو این همه درامد، بازم خودتونو به هیچ میفروشید!!
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    8 22
    واقعیت را گفت هرچند تلخه
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    9 1
    من اصلا این برداشتو نداشتم. این تکه سریال یک شاهکار بود که اوج استرس و فشار رو روی مردم ما نشون میداد. نشون میداد که استرس معنی واژه ها رو برای ما تغییر داده. اگه ده سال پیش میگفتین خواهرمو گرفتن همه فکر میکردن خواهرتون ازدواج کرده اما الان طهماسب دچار وحشت میشه؟ معنیش چیه؟ این نشون میده ما از فرط استرس ماه های اخیر نسبت به بعضی واژه ها دچار فوبیا شدیم . ما مثل مارگزیده ها از ریسمان سیاه و سفید میترسیم و واژه هایی که زمانی ما رو شاد می کرد حالا ما رو به وحشت میندازه. از این بهتر چطوری میشد انچه این ماه ها به ما گذشته رو نشون داد. این صحنه به نظرم اصلا شوخی یا توهین یا... نبود. کاملا جدی بود. الان این برخورد تندی که با این صحنه میشه هم از اون مارگزیدگی هاست. انقدر خیانت دیدیم که نمیتونیم باور کنیم شاید طرف منظور دیگری داشته
  • ایرونی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    4 0
    🌟🌟 میدونید مشکل اساسی ما ایرانیها اینکه،کمتر پیش میاد پنجاه باشیم یا صفر یا صد هستیم،، واسه همین تحمل کسانیکه ممکن مثل ما فکر نکنند یا نظر و اعتقاد غیر ما دارند واسمون سخته،،حتی عکس العمل و رفتار مون در مسایل اجتماعی هم به همین روال است،،یا هیچی نمگیم حتی در بدترین شرایط یا خورد می‌کنیم می‌شکنیم،آتش میزنیم توی شرایط بهترش،،،این همه آدم در صدا و سیما اومدن هر حرفی زدن حالا این جمله طهماسب شد کفر خدا،،که اتفاقاً به نظرم طعنه به حکومت بود تا شوخی،،و اینکه هر کی میرفته خیابان میگیرفتنش،،در حالی که خیابان رفتن جرم محسوب نمیشه،،