قلعه‌نویی مدل موی یک بازیکن دیگر را عوض کرد/ عکس

یکی از نکات جالب توجه در اولین اردوی تیم ملی تحت نظر امیر قلعه‌نویی، ایجاد نظم و دیسیپلین خاص توسط سرمربی ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طوری که با دستور او، رضا اسدی که از ابتدای لیگ برتر با موهای بلند و از پشت بسته شده در پیراهن تراکتور دیده می‌شد، موهای خود را کوتاه کرد و این اتفاق، به صورت گسترده در فضای رسانه‌ای منتشر شد.

اما حالا مشابه چنین اتفاقی برای مدافع جوان فولاد که به تیم ملی دعوت شده، رخ داده است. محمدامین حزباوی که با موهای بلند و فر در ترکیب تیم باشگاهی خود و هم‌چنین تیم جوانان ایران در جام ملت‌های آسیا شناخته می‌شد، حالا با دستور قلعه‌نویی موهای خود را کوتاه کرده و در تمرینات ایران شرکت می‌کند.

تغییر قیافه این مدافع جوان به وضوح روشن است. در حالی که حزباوی روزهای اول تمریناتش را با موهای بسیار بلند و فر پشت سر می‌گذاشت، اما حالا با ظاهری جدید به دنبال جلب رضایت قلعه‌نویی برای حضور در مسابقه دوستانه با کنیا است.

عکس| قلعه‌نویی مدل موی یک بازیکن دیگر را عوض کرد

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1746981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 4
    توهین به شخصیت یک مرد جوان هست و دیگر هیچ قلعه نوعی قدیمی هست
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 5
    با سلام. از جناب امیر قلعه‌نویی، نباید انتظار معجزه داشت! حد درک وی از فوتبال، همین است، گیر دادن به موی بازیکنان یا به خبرنگار مبنی بر اینکه بلدی تا هزار بشماری!! اصلان در فوتبال حسین قلی خانی، رئیس محترم فدراسیون و مربی اش به قول اقای پروین کشک است.
  • محمد گرامی نژاد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 1
    خوبه با تغیرات تمرینها رو هم عوض کنی جناب قلعه نویی . تمرینات ایران ایستگاهی و لی تو بازی در سرعت بالا خراب میکنن مچ نیستند . تمرینات رو از کم به سرعت آخرین سرعت برسون . توپ نگار شوت بزنن تو دروازه توپ با سرعت زیاد از وسط زمین ببرن بعد شوت بزنن توپو نگار سانت کنم ضربه ایستگاهی توپو با آخرین سرعت ببرن جلو بعد سانتر کنم تو مرا بزار توپ محوطه جریمه بچرخه یا پنالتی یا یه نک پا یا به خطا با کرنر تو شوت هر چه پا جلوتر توپ سرعت بیشتر هر چه پا مخالف یاگام ریز تر ضربه آروم تر هر چه موقع ضربه توپ پا رو با توپ بفرستی جلو تو امکان از دفاع گرفتنش بیشتر تور کوتاه بلند پینگ پنگ با توپ بزنن مربی پینگ پنگ هم بگیر فوق حرفه ای کاتا و چیپا رو یاد بده کوه برین پا به پول ببین چقدر کمک می‌کنه تمرین پنالتی حلقه بزار بهترین یه دریبل هم پایه و اساس کار باشه توپو رد کن یه پرش هر کی رو برنامه بود بزار هر کی نبود بفرس بره