سعید روستایی: امیدوارم بتوانید نسخه کامل‌تر «برادران لیلا» را ببینید

سعید روستایی، کارگردان «برادران لیلا» پس از انتشار گسترده نسخه غیرقانونی اثرش در ایران در صفحه اینستاگرامش نوشت: «امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا نسخه کامل‌تر فیلم را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.» 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید روستایی، کارگردان «برادران لیلا» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما در حیرتیم از این حجم از واکنش مثبت و دل‌نشین. از صمیم قلب‌مان از شما ممنون و سپاسگزاریم و قدردان زمانی که می‌گذارید تا فیلم ما را تماشا کنید هستیم. امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا نسخه کامل‌تر فیلم را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.»

پنجشنبه، ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ بعضی منابع از انتشار نسخه دیجیتال و اکران آنلاین فیلم «برادران لیلا» در فرانسه خبر دادند. همزمان با اعلام این خبر بود که نسخه قاچاق و غیرقانونی فیلم «برادران لیلا » در فضای مجازی در ایران منتشر شد. نسخه قاچاق فیلم سعید روستایی در حالی منتشر شد که نمایش آن در ایران دچار مشکل شده و توسط وزارت ارشاد در وضعیت توقیف قرار گرفته است.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1747546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Baran nor 12 IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    6 4
    من امروز فیلم برادران لیلا رو دیدم عالی بود فیلمش ، نظرمو نسبت به اول فیلم بگم ، بابت شکست تخت سلطنت رویای بیجا پدر ، برای چنین آدمایی در سیاست که بخاطر جایگاه و صندلی زجر خیلی ها رو نمی بینن حقیقت دلم میخواد خودم صندلی و از زیرشون بکشم یهو بیوفتن زمین 😊 فیلم که تموم شد قلبم داشت میترکید به حال این جوونا 🥺 این حقیقت جوونای ما بود ، من از حال جوونا خبر داشتم که خودم کشتم تا قدرتی از خدا بگیرم که خوشحال شون کنم 😢 و در آخر پسرای زرنگ اگه حرف دختر و گوش میکردین موفق تر بودین حواستون باشه 😁
  • یا مهدی IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    2 12
    جناب برادر روستایی عزیز ضمن تشکر از زحماتی که در عرصه فرهنگ و سینما می کشید،پیشنهاد می کنم به یک سری از مولفه های فرهنگی که برای جامعه ایرانی اسلامی ما بسیار مهم هستند ،در تولیدات دقت شود. چه بسا نپرداختن به این دغدغه های فرهنگی ناخودآگاه ،به عنوان بهترین تغذیه معاندان فرهنگ اسلام و ایران شود. البته بنده متخصص تحلیل سینما نیستم ولی آنچه به نظرم آمد بیان کردم.تشکر
  • فیلم نکبت IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    8 12
    ما تقریبا هر چی دیدیم واکنش منفی بوده
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    12 4
    واقعا زیباست ، چند بار دیدمش ، متشکریم آقای روستاییی ، مرحبا
  • محمد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    14 5
    عجب فیلمیه.ماهه بخدا
  • حسین IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    12 3
    فیلم بسیار جالبی است پیشنهاد من اینه که یک شماره حساب اعلام کنید تا هر کسی نسخه درز کرده فیلم رو دیده برای حمایت از حقوق مولف مبلغ معینی رو واریز کنه.من شخصا در صورت اعلام واریز خواهم کرد.
  • مجید IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    7 2
    این فیلم خیلی خوب تونست اثر منفی ترس در زندگی روایت کند.از همه عوامل فیلم بخصوص نویسنده تشکر میکنم.
  • ایرانی TJ ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 1
    احتمالا حاکمیت به دلیل بد آموزی مانع پخش شده! بالاخره امکان داره برگرده به خودشون!
  • سلام IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    3 2
    سلام ضمن درست بودن بیان واقعیت های تلخ و نادرست، چون کمک میکنه به اصلاح و پیشرفت جامعه، ولی این حجم از سیاه بودن اوضاع خانواده های ایرانی و کشور ایران و نشون ندادن حتی یک صحنه مثبت... و تعریف و تمجید از این فیلم در جشنواره‌های خارجی خیلی چیزارو به ذهن متبادر میکنه... خیلی جاها سر همین لجاجت ها به تناقض میرسه و مجبوره از تصاویر خیلی بسته استفاده کنه و با دیالوگ های داخل فیلم همخوانی نداره... همون اندازه که دیدن سفیدی مطلق، سم و توهمه و درجا زدنه، دیدن این حجم از سیاهی هم نه تنها کمکی نمیکنه بلکه فقط بیراهه است و بیراهه به هرحال با انصاف و واقع بین بودن میشه به اصلاح جامعه امیدوار بود.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    عالی