۱ نفر
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
آشنایی با دو اقامتگاه جذاب و سنتی در کاشان

کاشان، از جمله زیباترین شهرهای تاریخی ایران است که قدمت آن به هزاران سال پیش برمی‌گردد. با سفر به کاشان، شما می توانید در عمارت های تاریخی ای قدم بزنید که در دوران قاجار ساخته شده است.

یکی از مهم‌ترین نکات برای خلق لحظات آرام و راحت در سفر، انتخاب هتل مناسب برای اقامت در سفر است که به شما کمک می کند تا لحظات سفرتان را در آرامش و راحتی بگذرانید و با انرژی بیشتر به تفریح در کاشان بپردازید.

قبل از رزرو هتل های کاشان، خوب است با بهترین هتل های کاشان آشنا شوید تا بتوانید هتلی مناسب و مجهز را برای اقامت خود انتخاب کنید. در این نوشته، با ۲ مورد از هتلهای سنتی و جذاب در کاشان آشنا خواهید شد که در گذشته، جزو خانه ها و عمارتهای کاشان بوده‌اند و امروزه، به شکل هتل و اقامتگاه از مهمانان شهر کاشان میزبانی می کنند. اگر قصد رزرو هتل های کاشان را دارید و به اقامت در هتلهای سنتی و تاریخی علاقه دارید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل ادیب کاشان

هتل ادیب کاشان، هتلی تک ستاره است که در خیابان فاضل نراقی کاشان قرار دارد. ساختمان هتل ادیب، عمارتی بزرگ است که قدمت آن به ۲۵۰ سال پیش برمی‌گردد. هتل ادیب در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و ۱۷ واحد اقامتی مختلف دارد. اگر به دنبال هتلی آرام و شیک در کاشان هستید، رزرو هتل ادیب کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم.

در هتل ادیب کاشان، شما می توانید واحد اقامتی دلخواه خود را از میان اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته شاه نشین و سوئیت چهار نفره انتخاب کنید. در تمام واحدهای اقامتی هتل ادیب کاشان، انواع امکانات رفاهی مانند آشپزخانه، یخچال، چای ساز، تلویزیون، مبلمان، میز تحریر، اسپیلت، لوازم بهداشتی و سیستم اعلام حریق وجود دارد. برای رفاه حال مهمانان عزیز، در این هتل خدمات خانه‌داری، خدمات تور، ترانسفر مسافر، خدمات ماساژ، خشکشویی و خدمات باربری انجام می شود تا مهمانان عزیز، اقامتی راحت را در این هتل تجربه کنند.

در طبقه دوم ساختمان هتل ادیب، رستوران سنتی هتل قرار دارد که محیط آن گرم و صمیمی است و انواع غذاهای ایرانی و سنتی را برای مهمانان عزیز سرو می کند. با رزرو هتل ادیب کاشان، وعده صبحانه را مهمان هتل خواهید بود و می توانید صبحتان را با خوردن صبحانه ی مقوی هتل آغاز کنید.

آشنایی با دو اقامتگاه جذاب و سنتی در کاشان

اگر به اقامت در هتلهای سنتی علاقه دارید، رزرو هتل ادیب کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم؛ زیرا تمام فضاهای هتل با اصول معماری سنتی ساخته شده است. همچنین هتل ادیب موقعیت مکانی خوبی دارد و به جاذبه های گردشگری کاشان نیز نزدیک است. با اقامت در هتل ادیب کاشان، شما می توانید خیلی سریع به جاذبه های دیدنی کاشان مانند خانه عامری ها، خانه طباطبایی ها، بازار سنتی کاشان، روستای قمصر و بازار بزرگ صفویه برسید و از دیدن این مکانهای جذاب لذت ببرید.

معرفی هتل مرشدی کاشان

یکی از زیباترین بناهای تاریخی کاشان، هتل مرشدی است که قدمت آن به بیش از ۲۰۰ سال پیش برمی گردد. با ورود به هتل مرشدی کاشان، لازم است که گوشی موبایلتان را از جیبتان بیرون بیاورید و از ظرافتهای هنرمندانه این اقامتگاه عکس بگیرید. آرامش در تمام فضاهای هتل مرشدی وجود دارد. این اقامتگاه سنتی نیز شکل بازسازی شده یک عمارت تاریخی است که معماری جذابی دارد. با ورود به اقامتگاه سنتی مرشدی، درب چوبی اقامتگاه را مشاهده خواهید کرد و سپس وارد حیاط باصفای اقامتگاه می شوید. با نگاه کردن به اطراف، ستونهای سفید بلند و پنجره های چوبی با شیشه های رنگی را می بینید که ظاهر خانه های بسیار قدیمی ایرانی را برای شما تداعی می کنند.

اگر به اقامت در مکانهای سنتی علاقه دارید، رزرو هتل مرشدی کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم. در این اقامتگاه، انواع اتاق های دو تخته، سوئیت دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق پنج تخته سرداب و اتاق پنج تخته شاه نشین وجود دارد و این واحدهای هتل برای مسافران عزیز، قابل رزرو هستند.

در تمام واحدهای هتل مرشدی، انواع امکانات رفاهی مانند آشپزخانه، یخچال، اجاق گاز، چای ساز، قوری و کتری، حوله، دستمال کاغذی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، سیستم صوتی، میز ناهارخوری، چیلر، کولر گازی، اتو، کرسی، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، اسپیلت، میز آرایش و صندوق امانات وجود دارد و شما می توانید از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنید. برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل مرشدی کاشان خدماتی مانند خدمات خشکشویی، خدمات گردشگری، خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات ماساژ، خدمات تشریفات ویژه، خدمات خانه داری و ترانسفر مسافر نیز انجام می شود.

پرسنل هتل مرشدی، بسیار حرفه‌ای و باتجربه هستند و تمام تلاششان را می کنند تا افراد، تجربه خوبی از اقامت در این هتل داشته باشند.

در این اقامتگاه سنتی، کتابخانه، رستوران سنتی، پارکینگ، چایخانه سنتی و فروشگاه نیز وجود دارد. در رستوران سنتی هتل مرشدی، شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش دهید. برای خوردن غذاهای فرنگی و خوراکهای خاص نیز می توانید به رستوران مدرن هتل مرشدی بروید. با رزرو هتل مرشدی کاشان، وعده صبحانه را مهمان هتل هستید.

آشنایی با دو اقامتگاه جذاب و سنتی در کاشان

اقامتگاه سنتی مرشدی، در بافت سنتی کاشان و در خیابان ملا حبیب الله شریف قرار دارد. در اطراف این اقامتگاه سنتی، مکانهای دیدنی کاشان مانند مسجد آقابزرگ، مدرسه آقابزرگ، خانه طباطبایی ها و خانه بروجردی ها قرار دارند و مسافران عزیز می توانند خیلی سریع و راحت، خودشان را به جاذبه های تاریخی کاشان برسانند.

رزرو هتل های کاشان با سامانه سفربازی

هتل مرشدی کاشان و هتل ادیب کاشان، دو هتل جذاب و سنتی در این شهر هستند که شرایط را برای اقامت آرام و راحت شما فراهم می کنند و در این نوشته، با امکانات رفاهی این هتلها آشنا شدید.

برای رزرو هتل های کاشان با تخفیف ویژه، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اقامتگاه دلخواه خود را با بهترین قیمت در این سامانه رزرو کنید. امکان مشاهده تصاویر هتل، بررسی امکانات رفاهی هتل، نمایش موقعیت مکانی هتل روی نقشه، نمایش نظرات مهمانان قبلی هتل و امکان رزرو آنلاین هتل از جمله امکانات سامانه سفربازی است که مراحل رزرو هتل های کاشان را برای شما راحت‌تر می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1748008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =