کودتا علیه سرمربی تیم ملی تایید شد/ کدام بازیکنان در این ماجرا بودند؟

خبرورزشی نوشت: دراگان اسکوچیچ، سرمربی موفق تیم ملی فوتبال ایران با کودتای ۴-۵ بازیکن جایگاه خود را در تیم ملی از دست داد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

مربی کروات موفق ترین و سریعترین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را رقم زد و بر اساس قرارداد می بایست هدایت گر تیم ملی در جام جهانی می بود اما مهدی تاج بعد از اینکه به خیابان سئول برگشت، اولین کاری که کرد برکناری مربی کروات بود.

پیش از روی کار آمدن مهدی تاج، فدراسیون فوتبال با مصوبه کمیته فنی نیت به برکناری اسکوچیچ داشت اما در نهایت هیات رئیسه تصمیم گرفت، رای به ابطال مصوبه کمیته فنی و ابقای مربی کروات دهد.

برکناری اسکوچیچ با کودتای ۴، ۵ بازیکن. در این باره تا اکنون کسی صحبت نکرده بود اما علیرضا منصوریان به صراحت در این باره حرف زد و کودتا علیه مربی کروات را تایید کرد. او امروز رد بخشی از مصاحبه‌اش گفت: « گلایه‌ای از دوستان مجری می‌کنم. چرا به خودتان اجازه می‌دهید در برنامه شب‌های فوتبالی یا فوتبال برتر بگویید امیرخان می‌تواند این رختکن را کنترل کند یا خیر؟ به کجا رسیده‌ایم. در دوره قبلی اشتباهی صورت گرفته و با یک کودتا اسکوچیچ را با نتایج خوبش کنار گذاشتیم. من در ابتدا منتقد او و سپس یکی از حامیان اصلی‌اش شدم. اشتباه بالادستی‌ها بود که قبول کردند این کودتا انجام شده و ۵_۴ بازیکن به نهاد ریاست جمهوری بروند و اسکوچیچ را بردارند تا کارلوس کی‌روش بیاید. به مربی ایرانی توهین نکنید. من شاگرد این مربی بودم. در بهترین زمان که به هرکسی نیاز داشت، اگر از اصول سرپیچی می‌کرد، او را کنار می‌گذاشت‌.»

اما بعد از مصاحبه امروز علیرضا منصوریان خیلی از طرفداران فوتبال در فضای مجازی این پرسش را مطرح کردند؛ کدام بازیکنان برای برکناری دراگان اسکوچیچ به نهاد ریاست جمهوری رفتند؟ آیا این بازیکنان اکنون در تیم ملی هستند؟

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1748487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سحرخیز IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    12 0
    سر دسته شان طارمی بود
  • فیروزآباد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    9 0
    جهان بخش طارمی
  • علی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    5 0
    صدرصد
  • علی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    6 3
    علیرضا بیرانوند و دوستانش
  • ساسان IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    5 0
    بعله الان درتیم ملی هستند طارمی آزمون بیرانوند حاج صفی انصاریفر
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    7 1
    سردار آزمون طارمی حاج صفی. چشمی و چنتای دیگه تو همین باند.. دیگه چرا هی الکی پاس میدید به هم
  • مهدی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    8 0
    بخدا قسم یکی حاج صفی خسته بود دومی رامین رضاییان مغروربودسومی پورعلی گنجی بودچهارمی انصاری فرد دروازه نشناس بود پنجمی هم چشمی سوتی بود
  • .. انشالله IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    1 4
    این سرمربی ایرانی شما نگاه کنیده تنهاکسانی که به قلعه نویی بی احترامی بی ابرویی فحش و ناسزا و حتی تا جایی که قلعه نویی گریه وگفت من بودم استقلال به این طوری نجات وحتی سه ماه محروم وچه امتیازات کههباتیمای قلعه نویی خصوص گل.گهر که همه درجریان ظلم استقلال هستند بااین حال طرفداران قرمز وپیشکسوتان پرسپولیس چه حمایت های که ازقلعه نویی تا همین الآن که سرمربی ازش نکردن اما اما اما امان از روزی که کسی پابزاره رو همه خوبی ها.. قلعه نویی داره بازیکنان پرسپولیس ازدور خارج میکنه چسپیده به همان بازیکنان استقلال وآبی رنگ.. مطمئن باشید همین ها علارغم اینکه اسکوچیچ عزیز بهترین تیمو ساخت چه گرفتاریابرای اوپیش آوردن اماهعاقبت اسکورانابود تا پدرخواندشوکیروش بیاد واون افتضاح توجام جهانی برای ایران بوجود آوردن... آقای قلعه نویی گرچه ذاتت ابیه امادرست نیست قرمز ها ودروازبانی که نام فوتبال مارا بزرگ وبه دنیانشان داد کنار بزاری وبازیکنان استقلال وسپاهان و بزاری توبازی.. مطمئن باشید نه تنها ابرویت رامیبرن بلکه هیچی بااین غول های آسیایی چیزی نمیشیم سجادی آبی رنگ وتاج کذایی سپاهانی دلشان برای تونسوخنه میخواستن فقط
  • US ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    9 10
    کلا باید وزارت ورزش راجمع کنن بودجه ان رابین ملت تقسیم کنند نفری ۲۰۰ میلیون میرسد به هرایرانی دیگه فقیرهم نخواهیم داشت بی خیال ورزش هرکس هم خواست ازجیب خودش خرج کنه تیم درست کنه هر رشته ای
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 7
    بهترین کار رو کردند
    • شاهین ۳۳ IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      2 1
      اره بهترین کار رو کردند!!! میگفتند با اسکوچیچ از انگلیس شش تا میخوریم نه اینکه نخوردند!!!!
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    4 1
    عوضش رفتند 6 تا از انگلیس خوردند و خوار شدند نتیجه را به سرعت دیدند
  • امید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    6 0
    سردسته شون طارمی بود و البته با تخریب رسانه ای اسکوچیچ توسط عادل کیروشی پور.
  • ل IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    2 3
    منصوریان نخود هر اش. جدیدا خوب اظهار نظر میکنه
  • حسین IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 0
    البته کودتای بازیکنان که با هدایت تاج صورت گرفت و سردسته ی آنها حاج صفی پیرمرد بود(بازیکنی که همواره برخلاف جریان صحیح فوتبال شنا میکند از جمله رای ندادن به علی کریمی برای ریاست فدراسیون) مسئله ی اول بود ، لیکن اصل قضیه ی برکناری اسکوچیچ آن بود که تاج خیال میکرد ایران به دور دوم راه پیدا میکند و میخواست تمام افتخار این موضوع نصیب خودش شود و با برکناری اسکوچیچ و آوردن کیروش و آنگاه به تصور و رویای رفتن ایران به دور دوم با کیروش ، افتخار و امتیازی برای خود کسب کند تا شاید جامعه و دولت در پس این افتخار ، خیلی چیزها را فراموش کند که خداوند حقشان را کف دستشان گذاشت و از قبل تر هم او و جماعتش را خوار و خفیف تر کرد. امید به روزی که فدراسیون مستقل و عاری از هر نیروی ناپاک داشته باشیم.
  • پیمان رضازاده IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    کسانیکه میدونستند اگر اسکوچ باشه عمرا در جمع ۲۶ نفره تیم ملی هم نیستند. احسان حاج صفی و کریم انصاریفر که به اصطلاح خودشون کاپیتانهای تیم ملی بودند اینکار رو کردند( کاپیتان واقعی تیم ملی علی جهانبخشه). خط اصلی رو هم طارمی داد. شاید اگه حمایت طارمی نبود زیاد به حرفشون توجه نمیشد اما بدبختانه شد آنچه نباید. الان هم جناب کودتاچی کاپیتان تیم ملیه داره بازیهای ملی اش رو بالا میبره هیچ کس هم ازش سوال نمیکنه که خودخواهی او باعث اون افتضاح جام جهانی شد. کی روش اونقدر جواد نکونام رو نگه داشت تا بازیهای ملی او از علی دایی بالاتر بره. لابد قلعه نوعی هم میخاد اینکار رو با کاپیتان کودتاچی کنه.
  • محمد کریم زارع IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    2 1
    طارمی و جهانبخش بودن البته با اون 6گل خورده از انگلیس خوب حالی آسون گرفته شد
  • رضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    امیری و شیخ صفی و رضاییان جز نفرات مخالف اسکوجیچ بوده اند.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    2 0
    طارمی جهان بخش حاج صفی و عزت‌اللهی