۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
 احتکار ۴۳ میلیاردی دارو در شهرکرد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، از یک انبار در شهرکرد بیش از ۱۸۳ هزار قلم دارو احتکاری به ارزش ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محل های دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در یکی از مناطق شهرکرد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران برای بررسی های بیشتر به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی ۱۸۳ هزار قلم داروکشف کردند که پس از سیر مراحل قانونی تحویل انبار اموال تملیکی در استان شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که براساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

سردار "امان اللهی" در پایان با تاکید بر عزم همگانی در راستای مقابله با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان در صحنه حاضر است و با قاچاقچیان و اخلالگران در سیستم اقتصادی کشور برابر قانون برخورد می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1751680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =