«قدیس‌سازی» از ناصرالدین شاه در «رسانه ملی» 

بامدادنو نوشت: در روایت این معمم از خواب درباره پادشاه بی‌لیاقت و بی‌کفایتی مثل ناصرالدین شاه که در دورانش هم ایران تجزیه شد و هم دستش به خون فردی چون امیرکبیر آلوده است و دوران حکمرانیش سراسر سیاهی و تباهی است، نوعی تطهیر چهره این پادشاه ظالم وجود دارد.

  • در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان با اجرای وحید یامین پور یک فرد معمم به نام فروغی که لقب آیت الله نیز به وی داده شده است مدعی می‌شود حضرت علی(ع) به خواب ناصرالدین شاه رفته و یک بیت شعر با این مطلع خطاب به وی می‌گوید "ناصر، یقین به روز جزا شافعت علیست"

  • متاسفانه در سال های اخیر "ذکر انواع خواب و رویا "که هیچگونه سندیت و پشتوانه فقهی و شرعی و ... ندارد از سوی برخی روحانیون و مداحان به شدت افزایش داشته است.

  • اما به نظر می‌آید در روایت این معمم از خواب درباره پادشاه بی‌لیاقت و بی‌کفایتی مثل ناصرالدین شاه که در دورانش هم ایران تجزیه شد و هم دستش به خون فردی چون امیرکبیر آلوده است و دوران حکمرانیش سراسر سیاهی و تباهی است، نوعی تطهیر چهره این پادشاه ظالم وجود دارد.

  • آیا یک فرد که لباس روحانیت بر تن دارد، خجالت نمی‌کشد که آنچه را غایت آمال اولیا و اوصیا(دیدن امیرالمومنین در خواب) است را به پادشاهی ظالم و بی‌بند و بار نسبت دهد؟

«قدیس‌سازی» از ناصرالدین شاه در «رسانه ملی» 

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1753883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =