نتایج نظرسنجی تلویزیون بدون مشخص بودن تعداد پاسخ‌دهندگان

روابط‌عمومی صداوسیما می‌گوید طبق اعلام مرکز تحقیقات این سازمان، سریال «نون خ ۴» که از شبکه یک پخش می‌شود با ۸۳.۵ درصد بیننده و ۷۸.۶ درصد رضایت در صدر قرار دارد. این خبر در حالی اعلام شده است که اطلاعات بیشتری از جامعه آماری این نظرسنجی و از جمله تعداد افرادی که در آن شرکت کرده‌اند، در دست نیست. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی صداوسیما، نظرسنجی مرکز تحقیقات این سازمان پیرامون برنامه‌های آن در نوروز ۱۴۰۲ منتشر شد.

طبق این نظرسنجی، سریال «نون خ ۴» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود با ۸۳.۵ درصد بیننده و ۷۸.۶ درصد رضایت در میان مخاطبان سریال‌ها در صدر قرار دارد و سریال «آتش و باد» که سریال شبکه سه سیماست نیز با ۴۸.۳ درصد بیننده و ۷۶.۳ درصد رضایت در رتبه دوم قرار دارد. در میان ویژه‌برنامه‌های تحویل سال هم برنامه «سال نو» شبکه سه با ۴۹.۳ درصد در صدر قرار گرفت. همچنین برنامه‌های «کودک شو» شبکه نسیم با ۳۷.۶ درصد و «نوروز دوست داشتنی» شبکه یک با ۳۴.۴ درصد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این خبر در حالی اعلام شده است که اطلاعات بیشتری از جامعه آماری مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما و از جمله تعداد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، در دست نیست.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1754798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینا IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    واقعاتلویزیون‌جز‌ن‌خ‌۴هیچی‌برای‌پخش‌نداشت‌وواقعادست‌تمام‌ عوامل‌دردنکنه‌سنگ‌تموم‌گذاشتن‌حیف‌شد‌جاناتان‌مرد‌
  • محسن IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 2
    سلام برنامه خوبیه اما این بار موضوع و اتفاق خاصی را دنبال نکردن بیننده سر در گم میشود که چه جریانی را دنبال کند
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    واقعا عالی درست شده طنز سیاسی و زیبا دستشان طلا من و خانواده ام همهدقسمتها را تا حالا نگاه کردیم و دیشب خلاصه قسمت ها بود منتظر بقیه این سریال طنز هستیم ایول