فیلم‌های سینمایی «لیلی با من است»، «بازی بزرگان»،‌ »هزار و یک شب» و «مار» به همراه 10 فیلم دیگر در روزهای پایانی هفته روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم‌ها در روزهای پنج‌شنبه هفتم و هشتم مهرماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش خواهد شد.
فیلم های آخر هفته سیما
نام فیلم و کارگردان
شبکه
زمان پخش
خلاصه داستان
بازیگران
«دانش‌آموز جدید»، وینسـنزو مـارانو، 2005، فرانسه
یک
پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 22
خانم ژوبرت که از آموزگاران خوب و باسابقه مدرسه است، با آمدن دانش‌آموزی جدید به نام دیوید که به آسانی نمی‌تواند با دانش آموزان دیگر ارتباط برقرار کند و به نظر منزوی و عصبی است، تصمیم می‌گیرد راه حلی برای شناخت مشکل او پیدا کند.
لارنس بوکولینی
«لیلی با من است»، کمال تبریزی
یک
پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 23:55
صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون که از جبهه و جنگ می‌ترسد، برای اینکه بتواند از صندوق تلویزیون وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته‌اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود.
پرویزپرستویی، محمودعزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت‌الله نوید و حسین معلومی
«اخراجی‌ها»، مسعود ده‌نمکی
یک
جمعه 8 مهرماه ساعت 16
مجید از خلافکارهای یکی ازمحله‌های تهران، عاشق دختر میرزا (یک گیوه دوزعارف) است و شرط ازدواج او سر به راه شدن است. مجید برای رسیدن به نرگس دست به دروغ و کلک می‌زند، اما نقشه‌اش افشا می‌شود. مجید احساس می‌کند رقیبی دارد که از بچه‌های جبهه‌ای است و برای اینکه از او عقب نیافتد، با نوچه‌های خود راهی جبهه می‌شود.
اکبر عبدی ، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، ارژنگ امیرفضلی و نگار فروزنده
«بازی بزرگان»، کامبوزیا پرتوی
دو
پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 14:30
در پی تهاجم ارتش عراق و اشغال یکی از شهرهای کوچک مناطق مرزی غرب کشور، عده زیادی از اهالی شهر کشته می‌شوند و زنده‌ها با شتاب و زیر بمباران، شهر را ترک می‌کنند. تنها تعداد کمی از جوانان برای مقاومت در شهر باقی می‌مانند. هنگام تخلیه شهر، مریم دخترک هشت ساله، در اثر ضربه‌ای به طور موقت بیهوش می‌شود و هنگامی که به هوش می‌آید، شهر توسط ارتش عراق اشغال شده است.
 
«نوروز»، سیدرحیم حسینی
دو
جمعه 8 مهرماه ساعت 17:30
یک نوجوان بسیجی برای آب‌رسانی به روستای خود از منطقه عملیاتی جنگ، تانکر آبی را به غنیمت می‌گیرد، اما برای رساندن تانکر به روستا با مشکلاتی روبه رو می‌شود.
گوماتا ریاحی، رویا نونهالی، جمشید گرگین، فتحعلی اویسی و هما مشکین
«شب‌های خرمشهر»، حسین تبریزی
دو
جمعه 8 مهرماه ساعت 23
رحمان و همسرش سلیمه با آغاز جنگ و حمله دشمن به خرمشهر، زندگی را به گونه‌ای دیگر ادامه می‌دهند. رحمان و بقیه مردهای فامیل در خرمشهر ماندند تا از آب و خاک دفاع کنند و سلیمه و زن‌ها و بچه‌ها مجبور به ترک خانه شدند. آنها برای گذران زندگی خود با وسایلی ابتدایی شروع به پختن سمبوسه و فلافل می‌کنند و این آغاز راهی است که اکنون به رستورانی ختم شده به نام رستوران شب‌های خرمشهر.
مریم بوبانی، فریده سپاه‌‌منصور، بهرام شاه‌محمدلو، سحر زکریا، فلورا سام و کورش تهامی
«بازرس مورس» (مرگ به موقع)، جان مدن، 2000، انگلستان و آمریکا
سه
پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 16:30
پیرمردی با ناتوانی جسمی کشته می‌شود. به ظاهر همه چیز نشان دهنده این است که خودکشی کرده است. مورس به مرد جوانی که داماد خانواده است شک کرده و او را به زندان می‌اندازد.
جوهان توآن و کوین واتلی
«هزار و یک شب»، استیون بارون، 2000، آمریکا
سه
پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 23:30
در زمان‌های قدیم، سلطان شهریار بعد از حادثه ترورش که توسط همسر او طرح‌ریزی شده بود و در نتیجه منجر به مرگ همسرش شد، دچار روان‌پریشی می‌شود .
میلی اویتال، آلن باتیس و جیسون فراین
«مار»، تیبروتیکس، 2007، آمریکا
سه
جمعه 8 مهرماه ساعت 15
داف و لس دو برادرند که پدرشان در اثرحمله مارکشته شده، داف به مارها علاقه زیادی دارد، ولی لس متنفر است. تا اینکه روزی داف، ماری خطرناک را از فروشگاه یک سرخپوست ربوده و به خانه می‌آورد و در اثر بی‌احتیاطی شیشه محتوی مار شکسته و آزاد می‌شود.
مایکل اسنک و سیری باروو
«آبراهام پوینت»، ویندام پرایس، 2008، انگلستان
چهار
جمعه 8 مهرماه ساعت 20:30
آبراهام پوینت نام روستایی در ولز است که زادگاه کومت شخصیت اصلی داستان است. کومت به واسطه اتفاقی که در دوران کودکی برای برادرش افتاده، خود را مسئول می‌داند و به همین دلیل از خانواده دوری جسته و در لندن به تنهایی زندگی می‌کند.
مکنزی کزوک و کریستیان مک کی
انیمیشن «دست‌های کوچک، قلب‌های بزرگ»، میترا عبدی و علی صمیمی‌راد
تهران
پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 13:30
داستان این انیمیشن درمورد حمله ناو وینسنت به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران است که همراهان این ناو تحت سرپرستی شیطان قرار دارند و با ترفندهای مختلف درصدد آسیب رساندن به بچه‌های نقاط مختلف دنیا هستند، اما این بچه‌ها با روح پاک خود با آنها مبارزه می‌کنند.
---
«ردپا»، محمدرضا خاکی
تهران
جمعه 8 مهرماه ساعت 13:30
رسول برادر دکتر کیانی سال‌ها قبل به شهادت رسیده و خودش مجروح شده، او در بیمارستان جراح قلب است و روی فرهنگ اهدا اعضا بیمارانی که مرگ مغزی می‌شوند کار می‌کند و در برنامه‌های رادیویی صحبت می‌کند.
محمد عمرانی، هما خاکپاش، فرحناز منافی‌ظاهر، صدیقه کیانفر و علی طالب‌لو
«ارمون»، یاسرطالبی (تلویزیونی)
شما
پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 23:45
مسعود در شهر هامبورگ آلمان زندگی می‌کند. او پس از مطلع شدن از احوال پدر بیمار خود تصمیم بازگشت به وطن           می‌گیرد، غافل از اینکه زمان همه چیز را تغییر داده است، او به روستای پدری خویش بازمی‌گردد، اما پدر او فوت کرده و تنها خاطرات گمشده او را درمی‌یابد. او زمان جوانی خود به اصرار پدر برای تحصیل به خارج از کشور رفته، در حالی‌که عاشق دختری به نام شوکا بود.
مسعود جمالی، مهدی خلیلی، داریوش شافی و خدیجه موسوی
«لنج گیل بابا»، علی حلــوی (تلویزیونی)
شما
جمعه 8 مهرماه ساعت 13:30
لنج گیل‌بابا، داستان زندگی گروهی است به همین نام که دربندرکیاشهر کار می‌کنند و با یکدیگر رابطه‌ای خانوادگی و دوستانه دارند. مدتی است که میزان صید کاهش یافته و مردم منطقه به دنبال دلیل آن هستند تا اینکه پس از تحقیقات علت آن ورود شانه‌دار آمریکایی به  دریای خزر معرفی می‌شود . از آنجایی که صید کاهش یافته، برای اعضای گروه لنج گیل بابا مثل سایر صیادان مشکلات مالی و اقتصادی پیش می‌آید که این موضوع با خرابی موتور لنج بیشتر خود را نشان می‌دهد. هریک ازاعضا برای رفع مشکل تلاش می‌کنند و دست به انجام فعالیتی می‌زنند.
عباس امیری، محمدعلی شابختی، فریده توکلی، مصطفی قدیری، شادی صفری، محمد نوری، اسماعیل حاجتی، عارف صفرزاده، مهدی فریقی و میلاد کیمرام
57243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ا ب پ ت ... IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    8 6
    فونت های ایرانی (به نظر نازنین باشه) که تو قالب جدید استفاده کردید، خیلی جالب هستند،
  • نويد IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    1 1
    از سايت محترم خبر آنلاين خواهش ميكنم پيگير اين سريالهاي تكراري شود كه فيلم تكراري چند بار پخش شده خداوكيلي ليلي بامن است ..اخراجيها..عشق شيشه اي..خروس جنگي..ووووو چند هزار بار تكرار ميكنيد