رفتارهای خلاف وحدت اعضای جبهه پایداری ، حتی اعتراض موافقان این تشکل جدیدالتاسیس را برانگیخته است.

غلامعلی حداد عادل عضو کمیته داوری 7+8 تأکید کرد: باید به شدت مراقب باشیم که دچار اختلاف و جنگ لفظی بین خودمان نشویم، این همان چیزی است که مخالفان اصولگرایان دنبال آن هستند.
وی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، گفت: شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان آماده و امیدوار است که جبهه پایداری هم به این مجموعه ملحق شود.

وی همچنین ادامه داد: ما مثل گذشته دعوت خود را برای الحاق جبهه پایداری به این مجموعه تکرار می‌کنیم چرا که راه برای پیوستن جبهه پایداری باز است.

عضو کمیته داوری 7+8 خاطرنشان کرد: باید به شدت مراقب باشیم که دچار اختلاف و جنگ لفظی بین خودمان نشویم، این همان چیزی است که مخالفان اصولگرایان دنبال آن هستند.

حدادعادل در ادامه تأکید کرد: ما معتقدیم که دوستان ما در جبهه پایداری به مجموعه جبهه متحد ملحق شوند و صحبت‌های خود را در آن مجموعه بزنند؛ تصور می‌کنم که اگر آنها به دعوت آیت‌الله مهدوی کنی پاسخ مثبت بدهند، این به سود جریان اصولگرایی خواهد بود.

گفتنی است جبهه پایداری با این تصور که وزن بالایی در اقشار مختلف جامعه دارد تلاش می کند با سهم خواهی از سایر اصولگرایان برای پیوستن به 7+8 شرط بگذارد. آیت الله مهدوی کنی تاکنون همه شرطهای این تشکل نوپا را رد کرده است.

شاخص ترین چهره های جبهه پایداری را حسینیان، الهام و محصولی تشکیل می دهند. اخیرا محسن یحیوی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفته بود باید نحوه کسب ثروتهای محصولی مشخص شود.

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =