نمایش  فیلم های منتخب جشنواره بین المللی رشد دربیش از۱۴۰مرکز آموزشی استان چهارمحال  وبختیاری

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان گفت :در هفته دوم اردیبهشت از تاریخ نهم لغایت چهاردهم ازدیبهشت ۱۴۰۲، فیلم های منتخب ۵۲مین جشنواره بین المللی رشد در سطح استان به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،کاظم آقایی رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان افزود: در هفته دوم اردیبهشت از تاریخ نهم لغایت چهاردهم ازدیبهشت ۱۴۰۲، فیلم های منتخب ۵۲مین جشنواره بین المللی رشد در سطح استان به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به ابعاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت :جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره سینمای کشور یکی از مهمترین رخدادهای هنری تربیتی در تقویم هنر این مرز و بوم با بیش از چند دهه قدمت است این جشنواره به عنوان نمادی برخاسته از بطن نظام تعلیم و تربیت از دیرباز به عنوان بستری مناسب برای پرورش و شکوفا نمودن استعدادهای فیلمسازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین المللی در زمینه فیلم های علمی آموزشی و تربیتی عمل نموده و در جهت غنای بسته های تربیت و یادگیری و تکمیل آموزش های رسمی و غیررسمی کشور نقش آفرین بوده است.

کاظم آقایی، رده بندی فیلم های منتخب ۵۲مین جشنواره بین المللی رشد را تشریح نمود و خاطرنشان کرد: این یک موقعیت مناسب فرهنگی علمی و هنری در امر تعلیم و تربیت می باشد که فیلم های منتخب در چهار گروه سنی شامل ۱. ویژه دانش آموزان دوره اول ابتـدایی، ۲. ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، ۳. ویژه متوسطه اول و دوم، ۴. ویژه بزرگسالان، معلمان، مربیان و دانشجومعلمان در سطح مراکز ثابت و سیار اعلام شده در مدارس و کانون های تربیتی پخش خواهند شد.

گفتنی است این فیلم ها در بیش از ۱۴۰ مرکز آموزشی به نمایش گذاشته خواهدشد.

دانش آموزان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1758636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =