کیهان: آشوبهای پاییز پارسال به خاطر فوت یک دختر بازداشت شده نبود، بخاطر ترس از تمدن نوین اسلامی در برابر تمدن رنسانس بود

کیهان نوشت: در اغتشاشات پاییز گذشته، آن همه آتش‌افروزی و جنایت، نه به خاطر فوت یک دختر بازداشت شده بود و نه به خاطر هیجانات جوانی و... بلکه دلیل اصلی، ترس دشمنان و مقابله با تشکیل تمدن نوین اسلامی در مقابل تمدن به بن‌بست رسیده رنسانسی غرب بود .

تمرکز شعارها علیه رهبری نیز نشان از هدف گرفتن نقطه قوت و کانون قدرت و اجماع‌کنندگی نظام داشت و حمله‌ای بود که به ضدحمله تبدیل شد و حال و روز وخیم اسرائیل و آمریکا و اروپا گویاتر از هر سخنی است.

این تولید قدرت و مدیریت میدان و تبدیل بحران به فرصت‌، به علاوه شدت گرفتن روند افول آمریکا و بحران انرژی و غذا در اروپا و عمیق شدن شکاف اجتماعی در رژیم صهیونستی‌، از دلایل رویکرد بیش از پیش قدرت‌های منطقه‌ای مثل چین و روسیه و نیز تمایل سعودی که رقیب دیرین ماست به توافق و گفت‌وگوی با ایران است.
افول آمریکا را می‌توان در از دست دادن قدرت اجماع‌سازی‌، تعیین‌کنندگی سیاسی در جهان و بالا گرفتن میل حذف دلار از معاملات جهانی دید که اینها همه باعث تحقیر آمریکا شده است که هرگز مورد پسند و قبول غربزدگان و کدخداپرستان نیست و معلوم است وقتی باغ آرزوهایشان را در حال هیزم شدن می‌بینند واکنش نشان دهند و بدون آنکه کسی از آنها نامی برده باشد، دعوا را شروع کنند و واقعیت را نگویند که چرا و از چه ناراحتند.
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی آقا شمس نژاد IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 1
    سلام بنده رزمنده هشت سال دفاع مقدس هستم نظرم اینه که بایس تمام مسئولین مملکت ما با تمام وجود در خدمت مردم باشن و دست از تفرقه و اختلاف و سوئ استفاده شغلی بکشن و با ایثار و گذشت تمدن بزرگ اسلامی پایه ریزی کنند ان شاءالله
  • بنده خدا IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    9 0
    ساقی و دیگر هیچ.
  • دمکرات IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    8 0
    فکر کنم اول صبحی مزخرفات کیهان میزارید جهت طنز یا خراب کردن اعصاب ملت متعجبم
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    9 0
    نشانه های تمدن نوین اسلامی شما خیلی مشهود است : گسترش فقر ، بی عدالتی ، دین گریزی جامعه ، قانون ستیزی زمامداران ، تورم وحشتناک و در نهایت دزدی و فساد گسترده آقا زاده ها و مهاجرت ایشان به غرب !
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 9
    واقعا کیهان کولاک می کند و حقیقتهایی که رونمایی می کند همه را انگشت به دهان می کند رسانه ها باید با یک حرکت انقلابی ابعاد این رنسانس بزرگ و باز خیزش تمدن اسلامی را روشن کنند من نشانه های این انقلاب بزرگ را خالص شدن کشور و مهاجرت افراد فرومایه ای می بینم که تحمل این نور بزرگ را ندارند و از کشور خارج می شوند
  • بچه سید IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    8 0
    کیهونی هنوز نمی فهمید تنها دروغگوست که دشمن خدا می باشد
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    7 0
    جناب کیهان .تحلیهای شما فقط به درد ۵درصد بخصوص جامعه که خودتان هم به خوبی بر احوالات انها اگاهید میخورد. البته رسالت حقیقی شما هم همین است که خوراک فکری برای انها تهیه کنیید.والا خودتان بهتر از همه میدانید دریک شرائط برابر شما هیچ حرفی برای ارائه به خیل عظیم ملت ندارید.