علی لاریجانی باتاکید بر فرصت قیام​های منطقه​ای برای فلسطین گفت:برخی اقدامات سیاسی در بازار پرفریب غرب مطرح است که باید مراقبت جدی کرد تا به حراج این فرصت ارزشمند بدل نشود.

به گزارش خبرآنلاین، رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت ار انتفاضه فلسطین با یادآوری بیداری ملت ها به روسای کشورهای منطقه توصیه می کنم که به جای بهره جستن از حضور میلیونی ملت های اسلامی در صحنه انقلاب های منطقه ای در جهت تقویت بنیه مقاومت در جاده چانه زنی سیاسی بی حاصل سیر نکنند که اگر قرار بود از این روش ها توسط قدرت های زورگوی غرب معجزه ای حاصل شود باید در این 6 دهه شاهد آن بودیم.
وی از حضور پرارزش رهبر معظم انقلاب اسلامی که در طول پنج دهه اخیر از چهره های برجسته مبارزه در راه آزادی فلسطین بوده اند، به دلیل حضور در این مراسم سپاسگزاری کرد.
اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید:
  • نظریه امت واحده و اخوت اسلامی که نقطه کانونی تفکر امام خمینی (ره) بود به نظریه انترناسیونالیسم اسلامی قرابت دارد. 
  • آخرین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد. امروز در شرایطی این کنفرانس برگزار می شود که موضوع فلسطین در ظرفی حساس و پیچیده قرار گرفته و فرصت قیام های منطقه ای و نوعی پشتیبانی گسترده را برای فلسطین فراهم کرده است.
  • تاثیر قیام های منطقه ای بر موضوع فلسطین بسیار ارزشمندتر از آن است که فعلا مطرح است هرچند غرب در همین مقدار هم درباره آن مانورهای متناقض سیاسی که شاید تقسیم کار باشد به نمایش می گذارد.
  • حساسیت شرایط عظیم است. گردآمدن صاحبنظران سیاسی و مسوولان پارلمان های کشورهای اسلامی فرصت مغتنمی است که به زوایای مختلف ماجراهای اخیر پرداخته شود.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    ...بعد هم آن متن 12 صفحه ای خوانده شد که در آن انتقادهایی از وضع مجلس و هیات رئیسه و اشکالاتی که در مجلس است و همچنین کارهایی که در مجلس لازم است، انجام شود مطرح شد تا در صورت صلاح‌دید راهکاری از سوی آقا بیان شود. صفحه آخر این مقاله هم در رابطه با همراهان رییس جمهور بود که دوستان نسبت با این جریان احساس خطر می‌کردند....