وحید قلیچ:ساپینتو دعوتم کرد که به تمرین استقلال رفتم

وحید قلیچ درباره حضور در تمرین استقلال توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید قلیچ هفته گذشته در تمرین استقلال حضور یافت که این موضوع واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت. بسیاری از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این اقدام قلیچ دلخور شدند و از او انتقاد کردند.

دروازه‌بان سابق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین در این خصوص گفت: «اول اینکه من همین طوری به تمرین استقلال نرفتم و خود ساپینتو دعوتم کرده بود.من واقعا به ساپینتو دانش او و شخصیتش اعتقاد دارم. فرد با معرفت که نمونه اش در ایران نیامده بود. او به من گفت از زمانی که به ایران آمدم و دیدم تو من را دنبال می‌کنی من هم تو را دنبال کردم. مترجمش گفت از همان روز اول که از ساپینتو حمایت کردی من برای او ترجمه کردم و شما را می‌شناسد و دنبال می‌کند. ساپینتو کاملا حس من را فهمید و می داند که دوستش دارم. یکی دیگر از افراد شایسته که در استقلال سرپرستی دارد و بسیار با شخصیت است بیژن طاهری است. او همیشه با شخصیت بود.»

قلیچ در پاسخ به سوالی درباره عذرخواهی پس از حضور در تمرین استقلال گفت: «من چیزی که گفتم را نمی توانم دوباره برگردانم. از دل هیچکس من چیزی را در نمی آورم. کاری نکردم که از دل کسی دربیارم. مگر کاری کردم که معذرت خواهی کنم؟ معذرت را کسی می خواهد که کاری کرده. عذرخواهی را یاید علیرضا دبیر بکند نه من که کاری نکردم.»

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1761767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خب جناب ساپینتو دعوتت کرد و هیچ اشکالی نداره ؛ولی اون حرف ها که در مورد بازی و پنالتی گفتی رو ساپینتو بهت گفته بود که در موردش صحبت کنی؟چرا خودتو بازیچه باشگاه استقلال قرار دادی؟به ولله به اندازه یه ارزن برات احترام قائل نیستن ،فقط خواستن ازت استفاده ابزاری برای تخریب تیمی که توش بزرگ شدی بکنند ،با این سن و سالت خجالت بکش مرد حسابی.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آقا وحید ما دودستی شما رو تحویل باشگاه استقلال دادیم ،مبارک استقلال باشه ،پیوندتان مبارک .
  • دوستاره IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تو کی باشی که ساپینتو دعوتت کنه . برو سر تمرین لنگ لااقل یه طرف هواتو داشته باشن ای قلیچ خوشمزه
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    پرسپولیسی میخواهند جوری القا کنند که انگار این دو تیم و هوهدارنشون دشمنند در حالی که همه ایرانی هستند.اگه راست میگید و هنر مبارزه دارید در جام ملت ها نشون بدید