صدور 216 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 56 هزار میلیارد ریال

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 52 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حمیدرضا قدس با اعلام این خبر گفت: در یکسال گذشته ، 813 مجوز صنعتی در استان صادر شده است که 216 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و 597 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت، 216 واحد صنعتی استان با سرمایه‌گذاری بیش از 56 هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود 5680 نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در سال گذشته در بخش صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان آن را همان سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده‌ایم؛ به‌ طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر سرمایه گذاری 52 درصد و از نظر اشتغال 18 درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا قدس اضافه کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 112 هزار میلیارد ریال با اشتغال بیش از 12 هزار نفر پیش‌بینی شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1762842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =