واکنش معاون پارلمانی رئیسی به پرونده شاسی‌بلندها / دولت و مجلس؛ نه، «بخش خصوصی زیرمجموعه خودروسازی» مقصر است

مهر نوشت: حسینی گفت: واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده بود.

  • سید محمد حسینی در گفت و گوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره استیضاح وزیر صمت و موضوع اختصاص خودرو به نمایندگان اظهار داشت: دولت و شخص رئیس جمهور برخلاف کسانی که استیضاح را مخالف همدلی و همراهی می‌دانند آن را حق نمایندگان و فرصتی برای تبیین و روشنگری و پاسخ به سوالات نمایندگان می‌دانند.

  • متأسفانه درباره این استیضاح یکی از نمایندگان مدعی شد که رأی نیاوردن استیضاح وزیر صمت دفعه قبل به خاطر گرفتن خودرو از سوی نمایندگان بود که بلافاصله هیأت‌رئیسه، حراست و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آن را تکذیب کردند و اخیراً رئیس مجلس نیز از مجلس خواست که موضوع را بررسی و به افکار عمومی گزارش دهند.

  • حسینی تاکید کرد: نباید اینگونه حاشیه‌سازی‌ها مسئولین را از وظایف اصلی خود در خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور باز دارد ضمن اینکه رئیس جمهور همواره بر اجتناب از هر گونه تبعیض و امتیاز ناروا تذکر و بر حرکت در مسیر عدالت و شفافیت تاکید دارند.

  • معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: موضوع خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده که قطعاً پیگیری می‌شود لذا نباید این موضوع خدشه‌ای در اعتماد مردم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1763669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =