شهرداری  شهرکرد دغدغه ورزش در جنوب شهر را مرتفع کرد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری گفت: با راه‌اندازی سالن ورزشی امیرکبیر ، مدیریت شهری دغدغه ورزش و وجوانان در جنوب شهر را مرتفع کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،موعود بنیادی‌فر در دیدار با شهردار شهرکرد اظهارداشت: خوشبختانه شهردار و مجموعه مدیریت شهری نگاهشان یک نگاه ورزشی است و دغدغه خاصی برای ورزش دارند که مایه خرسندی است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه ورزش کمبود و نبود سالن ورزشی در جنوب شهر بود که شهرداری اقدام خوبی را برای این منطقه ایجاد کرده و فضای ورزشی را برای جوانان و نوجوانان ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه استان در سرانه ورزشی پایین است، بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های ورزشی در شهر و استان ضروری است اما به علت کمبود اعتبارات شرایط سختی را داریم.

بنیادی‌فر با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری را در کنار خودمان می‌بینیم و با افزایش تعاملات و هم افزایی‌ها می‌توان فضاهای ورزشی در شهر ایجاد کرد، گفت: به مناسبت روز شهرکرد نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که باید در خوز و شأن مردم استان برگزار شود.

مرتضی محمدیان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: به مناسبت روز شهرکرد همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را داریم که از شبکه ملی پخش خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای برنامه‌های این روز اکثر دستگاه‌ها پای کار آمده‌اند اما نقش شهرداری شهرکرد پر رنگ‌تر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1763986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =