با یک تماس در هر دقیقه 500 تومان به قبض تلفن شما اضافه می شود اما ...

درحال حاضر برخی از شرکت ها طی توافقاتی با شرکت مخابرات مبادرت به ثبت سامانه ای کرده اند که از طریق آن متقاضیان می توانند با یک تماس تلفنی از امکاناتی چون مشاوره مالیات،سرمایه گذاری و بازرگانی،تلاش برای ایجاد کسب و کارهای کوچک،ارث و مالیات بر آن و خرید و فروش املاک و مستقلات بهره مند شوند.
این درحالی است که پیگیری خبرنگار ما از یکی از این سامانه های فعال نشان می دهد این سامانه ها اغلب بنابر بخش مورد نظر متقاضی بین 100 تا 500 تومان به هزینه ماهانه قبض تلفن تماس گیرنده می افزاید. ضمن آنکه این تماس حتما باید از طریق تلفن ثابت صورت بگیرد.
در این بین، از زمان تماس با شماره های این سامانه ها که اغلب با 909 آغاز می شوند تا اتصال به مشاور بخش مورد نظر خود باید حدود 2 تا 3 دقیقه انتظار کشید که در صورت انتخاب بخش هایی چون مشاوره مالیات،روانشناسی خانواده، موارد حقوقی و املاک در هر دقیقه انتظار 500 تومان از حساب شما کسر می شود.در اینصورت تا زمانیکه به مشاور بخش مورد نظر خود وصل شوید و اینکه انتخاب کنید که می خواهید از خدمات این سامانه بهره مند شوید یا خیر باید بیش از هزار تومان پرداخت کنید.
ضمن آنکه بسیاری از بخش های این سامانه که بیشتر معطوف به انتخاب گزینه های اقتصادی و مشاوره در این بخش است هنوز راه اندازی نشده و در تماس اولیه صدای ضبط شده ای تاکید می کند که این بخش راه اندازی نشده اما قطعا هزینه تماس شما با این سامانه به قبض تلفن شما اضافه خواهد شد.
نکته حائز اهمیت آن است که این سامانه ها در بخش مشاوره ازدواج و طلاق تا رژیم لاغری و مشاوره برای خلاص شدن از چک برگشتی و ویزای اروپا و حتی ارائه فال حافظ نیز فعالیت می کنند.
بنابراین با یک تماس و کسر 100 تا 500 تومان در هر دقیقه می توانید رازهای ثروتمند شدن را کشف کنید که البته اولین قدم برای ثروتمند شدن جلوگیری از هزینه های اضافی و بدون پشتوانه خواهد بود.
در این بین این سوال ایجاد می شود که این سامانه ها تحت نظر چه سازمان نظارتی فعالیت می کنند و مجوز اصلی آنان از کجا صادر می شود؟چرا که کسر رقم 500 تومان برای هر دقیقه تماس باید با توافق شرکت مخابرات صورت بگیرد و قطعا چنین اقدامی نیازمند مجوزهای قانونی خواهد بود.
/22131

کد خبر 176420

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    2 7
    این مساله را زیاد بزرگ نکنید . این خطوط تحت عنوان مشاوره تلفنی و فقط با ارایه مدرک تحصیلی و داشتم مجوز از صنف مربوطه و مطابق با تعرفه استعلامی از آن صنف واگذار میگردد که در همه جای دنیا نیز مرسوم است . مثلا اگر شما فرضا 10 دقیقه مشاوره 4000 تومانی هزینه کنید بهتره یا 10000 تومان برای یه ویزیت ساده با کلی ترافیک و زمان و ...
    • بدون نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      1 1
      این یک اشتباه بزرگ از مخابرات هست در شهر مشهد بسیلری از مردم بخاطر طرح*8 شاکی بودند چون بایک تماس کوچک قبض شما دو برلبر می شد مخابرات نباید این اشتباه بزرگ را انجام دهد .با توجه به بازار رقابتی خدمات مخابراتی در ایران مردم شاکی خواهند شد و به سوی یک شرکت دیگر خواند رفت و شرکت بزرگ مخابرات ورشکست خواهد شد
  • بدون نام MY ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    7 0
    یکی از دوستان با همین شماره تماسها برای پیدا کردن مسکن اجاره ای حدود 25000 تومان پیاده شد. البته مردم باید در این زمینه آگاهی و اطلاعرسانی بشوند تا بی دلیل هزینه اضافی برگردن آنها گذاشته نشود

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین