۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶

فارس نوشت:

محمدرضا پیشرو مدیرعامل جدید بانک صادرات که درپی برکناری جهرمی به دلیل قصور در اختلاس اخیر منصوب شد، در مراسم معارفه امروز از مردم عذرخواهی کرد.

 

مراسم معارفه محمدرضا پیشرو مدیرعامل جدید بانک صادرات ایران امروز با حضور محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، اصغر ابوالحسنی معاون وزیر اقتصاد، کوروش پرویزیان عضو شورای پول و اعتبار و جمعی از مدیران عامل بانکهای کشور و مدیران عالی بانک صادرات در ساختمان سپهر برگزار شد.
در این مراسم محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی حکم مدیرعامل بانک صادرات را به محمدرضا پیشرو اعطا کرد و سپس مدیرعامل جدید بانک صادرات طی سخنانی گفت: سوء استفاده مالی بوجود آمده ناشی از تبانی عده اندکی از کارکنان نظام بانکی بوده است و این اتفاق ناگوار به هیچ وجه مانع از خدمتگزاری و ارائه خدمات مطلوب نظام بانکی به مردم نخواهد شد و با جدیت مسئولان و به خصوص دستگاه قضایی به زودی مجرمان به سزای اعمال خود خواهند رسید.
پیشرو ضمن عذرخواهی از مردم ایران، مشتریان و سهامداران بانک صادرات خاطرنشان کرد: قول خواهیم داد با تلاش مضاعف و جدیت روزافزون، خدماتی به مراتب بهتر از قبل به عموم هموطنان و مشتریان ارائه نماییم و کاستی های گذشته را به نحو احسن جبران نمایم.
وی در پایان سخنانش یادآور شد: کارکنان بانک صادرات ایران نسبت به مشتریان و سهامداران خود تعهدی بی پایان دارند و تمام توان و تخصص خود را برای اعتلای این بانک بزرگ بعنوان بازوی قدرتمند اقتصادی کشور بکار خواهند گرفت.
 

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرو IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    2 0
    خواهش میکنیم این حرفا چیه؟ اصلا قابل شما رو نداره یه "شرمنده" هم میگفتین کافی بود