میرسلیم: دیگر، نامزد نمی‌شوم چون ... / وداع نماینده جنجال‌برانگیز با «بهارستان»

گسترش نیوز نوشت: نماینده تهران در مجلس در پاسخ به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب خواهید شد؟ تصریح کرد: نه انشالله داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نخواهم شد.

  • در فضای گمانه‌زنی‌ها درباره اعلام داوطلبی بسیاری از چهره‌ها و نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس دوازدهم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از انصراف خود در انتخابات پیش‌رو خبر داد.

  • مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه اخیراً خبری مبنی بر اینکه حزب موتلفه از شما در انتخابات پیش‌روی مجلس حمایت نخواهد کرد، گفت: خیر، چنین موردی مطرح نشده و این گمانه‌ای است که خبرنگاران مطرح می‌کنند، بنده مصاحبه ترقی را خواندم او به چنین موردی اشاره نکرده است.

  • او افزود: در جلسه حزب موتلفه مطرح شد که برای حمایت از نمایندگان در انتخابات آینده مجلس ابتدا عملکرد آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم، خود بنده هم یکی از نمایندگان هستم و بحث شخص من نیست.

  • میرسلیم در پاسخ به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب خواهید شد؟ تصریح کرد: نه انشالله داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نخواهم شد.

  • نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه چرا داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نمی‌شوید؟ خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه سن بنده از ۷۵ سال بیشتر شده در نتیجه نمی‌توانم داوطلب شوم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =