سایت 24 آنلاین نوشت:

خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی که هم اکنون در کانادا به سر می برد، در ششم اردیبهشت امسال گفت:بانک ملی ایران همچنان پرچمدار بزرگترین بانک جهان اسلام است و به عنوان بزرگترین بانک خاورمیانه پرچم دار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.
وی که در یک گردهمایی در همدان بمناسبت ارزیابی عملکرد بانک ملی سخن می گفت افزود : اعتماد مردم سبب خلق چنین ارزش هایی شده است که در روابط بین المللی نیز خود را به خوبی نشان داده است. در اقصی نقاط دنیا بانک ملی ایران را می شناسند و به آن اعتماد دارند و به دلیل همین اعتماد بود که بانک ملی ایران توانست برنامه های تحریمی استکبار جهانی را خنثی کند و در چارچوب قوانین و مقررات در بخش عملیات خارجی چهل و دو و نیم درصد رشد نسبت به سال 87 کسب نماید و کماکان در گسترش روابط خارجی کشور و نقل و انتقال وجوه پیشتاز باشد.

بر اساس آنچه در پرتال بانک مرکزی آمده ،خاوری در ادامه سخنان خود گوشه هایی از عملکرد موفق بانک ملی ایران را برشمرد و با تاکید بر توفیق بانک در بخش هدفمند سازی یارانه ها گفت : حساب های یارانه ای مردم در مرحله سوم واریز وجوه یارانه ها نزد بانک ملی ایران به 5 میلیون و 200 هزار حساب رسیده است که این افزایش اعتماد عمومی بیانگر توانمندی و عملکرد موفق بانک ملی ایران است.
مدیر عامل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : جهاد توأم با ایمان است. اگر پیکاری در راه حق و برای وصول به حق صورت می گیرد ، جوهره اش ایمان است. ایمان سبب می شود که از هر خطایی مبرا باشیم و بتوانیم به نیت و اهداف الهی خود دست پیدا کنیم.
خاوری افزود : در بحث جهاد اقتصادی وظیفه ما بسیار سنگین است و ما در این عرصه بانک های دیگر را رقیب خود نمید انیم بلکه معتقدیم با اقدامات و برنامه ریزی های خود باید زمینه ساز و مددکار بانک های دیگر باشیم  تا در عرصه جهاد اقتصادی قدرتمند و موثر حضور پیدا کنند.
مدیر عامل تاکید کرد : تقویت روحیه پیکار و جهاد در کارکنان ، وظیفه اصلی مدیران بانک است.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    1 1
    بابا این هم تقیه کرده . تقیه که میدونید چیه ؟
  • بدون نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    1 1
    خوب ايشان هم مثل گروه خاصي در جامعه ما اين حرفها رو براي استفاده ديگران گفتند....نه براي استفاده خودشان...
  • بنده خدا(نادر) IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    2 1
    اینو میگن ریا اونم از نوع جدید .اونایی که در باره اختلاس مقصرند وقتی از ایمان وجهاد حرف میزنند میمونم باید گریه کرد یا ...!خوش بحال همت ها وباکریها و... که رفتند وامروز ندیدن تا دق بخورندوببین کی وکیا از ایمان وجهد میگه
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    27 0
    بنازم به ايمانت كه از هر خطايي مبرا شدي
  • علی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    2 1
    ازاین موضوع نتیجه می گیریم "واعظان کان جلوه بر محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند" من نمیگم حافظ گفته 700 سال پیش!
  • مهدی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    21 1
    درسته میگن این آقا ماهیانه 24 میلیون حقوقش بوده؟ اینه واقعا عدالت علی که ما ازش دم میزنیم....؟
  • محمد ثاقب فرد IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    2 0
    این نشان می دهد که فرهنگ ریا و چاپلوسی باید از بین برود و افراد نباید به صرف ادعای چیزی و حمایت از ارزش ها به مناصب برسند و افرادی برای کوچکترین انتقاد دچار مجازات.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    4 0
    خدا کنه که امروز ما مثل 5 ماه پيش خاوري نباشد.انشاالله
  • همایون IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    5 1
    اگه مولامون امام علی حضور داشت به جه رویی بهش جواب میدادید ؟ والله کم نداریم از این مسولیینی که دم میزنن از این حرفا فقط واسه حفظ سمت یا مهدی بیا که دیگه مردیم از بی عدالتی تو کشوری که دم از با تو بودن میزنم خبر انلاین سایتت محشره اما ای کاش کامنت هایی که توهین توشون نیست منتشر میکردی حالا محتواش جز توهین هر چی میخواد باشه ازادی بیانه ظاهرا دیگه پس هر کس برداشن خودش میکنه
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    1 0
    منظور اين اقا را در مورد عمليات خارجي كه رشد 42.5داشته رو فهميديم عجب رشدي داشته اين عمليات لا مذهب