۹ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
باخموت با خاک یکسان شد/عکس

تصاویر ماهواره‌ای جدید میزان ویرانی در سراسر باخموت را نشان می‌دهد، جایی که ماه‌ها درگیری بی‌رحمانه بین سربازان اوکراینی و روسی باعث شده است که هر دو طرف آن را عملیات «چرخ گوشت» بنامند.

به گزارش خبرآنلاین، این شهر که قبل از حمله ولادیمیر پوتین، محل سکونت ۷۰هزار نفر بود، به مرگبارترین میدان جنگی اروپا از زمان جنگ جهانی دوم تبدیل شده است.

روسیه باخموت را به عنوان پله ای برای رسیدن به دو شهر بزرگتر در منطقه دونتسک، کراماتورسک و اسلوویانسک، با هدف نهایی تصرف بقیه منطقه دونباس، که مدت ها آرزوی آن را داشت، می بیند.

باخموت با خاک یکسان شد/عکس

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1768115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    24 25
    پوتین وروسیه با تجاوز به اوکراین نشان دادند که به هیجیک از اصول وارزشهای اخلاقی و انسانی پایبند نیستند وبرای تسکین بیماری های روانی وحرص وطمع وآز درونی خود به هر جنایتی حتی کشتن کودکان و زنان وانسانهای بیگناه و ویران کردن خانه وآشیانه آنها برسرشان متوصل می شوند.نام پوتین ویارانش در تاریخ جهان همانند هیتلر ونیروهای گشتاپو و اس اس بعنوان جنایتکاران جنگی ثبت ابدی خواهند شد وخاطره جنایاتشان در حافظه بشری تا ابد ماندگار خواهد ماند.
    • عرفان باقری IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      20 19
      اول اینکه پوتین باید این کارو میکرد چرا که وقتی اوکراینی ها مردم روس تبار اوکراین رو میکشتن خبری از شما نبود حالا صدا تون در اومده زلنسکی مهره غرب برای تضعیف جبهه شرق هست پوتین از کشته شدن ده ها میلیون نفر از مردم آسیا و اروپا جلوگیری کرد چرا که آمریکا داخل اوکراین داشت ویروسی رو تولید میکرد که چند ها برابر خطرناک تر از کرونا بود و با هوا پخش میشد زلنسکی یهود نجس باید از میان بره هم کشورش رو نابود کرد هم مردمش رو آواره کرد
  • محمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    26 26
    تمام مردم دنیا باید بسیج شوند تا روسیه رو شکست دهند تا مردم دنیا در امنیت زندگی کنند
  • Asj IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    18 20
    امیدوارم این جنگ هر چه زودتر با شکست ناتو تموم بشه