بکارگیری اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز در مشاغل مرتبط با مواد غذایی و بهداشتی ممنوع

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از برخورد با کارفرمایانی  خبر داد که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز در حوزه تغذیه و بهداشتی داشته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «سیروس دهقان شیری» در جلسه هماهنگی دستگاه‌ها جهت گشت مشترک صنوف و کارگاه‌های تولیدی با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور در مورد ممنوعیت به کارگیری اتباع خارجی در مشاغل مرتبط با مواد غذایی و بهداشتی و شوینده‌ها گفت: کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی مواد غذایی و بهداشتی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی داشته‌اند، مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی همچنین در خصوص اجاره و تملک املاک ضمن تاکید بر نظارت بر عملکرد مشاوران املاک گفت: اجاره و تملک املاک به اتباع خارجی بدون هماهنگی و استعلام از این اداره کل ممنوع می‌باشد.

در پایان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه نظارت جدی بر مشاغل و فعالیت‌های اتباع خارجی ضرورت دارد، افزود: هیچ گونه تخلفی از چشم ناظران دور نمی ‌اند و با متخلفین با جرایم سنگین برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن مرور آخرین وضعیت مشاغل اتباع خارجی در استان، روند اجرا و اقدامات قانونی در خصوص برخورد با کارفرمایان متخلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1769280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =