خبرگزاری فارس نوشت:

  سید‌شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی که پنجشنبه شب در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به سؤالی در مورد اخبار منتشره مبنی بر احتمال دو برابر شدن یارانه‌ها گفت که چنین گمانه‌زنی‌هایی درست نیست اما طرح قانون هدفمندی چند فاز دارد و طبیعی است که در هر فازی که قیمت حامل‌ها اصلاح شود، متناسب با منابعی که آزاد شود، یارانه‌ها افزایش‌ پیدا می‌کند.
وزیر اقتصاد همچنین در پاسخ به سؤالی درباره خروج خاوری و تابعیت دوگانه وی گفت که موقعی که می‌خواستیم خاوری را منصوب کنیم، نه تنها مجوز مجمع عمومی را گرفتیم بلکه مجوز هیئت وزیران را اخذ کردیم.

حسینی ادامه داد: ایشان بازنشسته بود، ضمن اینکه تأکید می‌کنم تمام مجوز‌های لازم مبنی بر تأیید صلاحیت‌های عمومی و تخصصی خاوری را گرفتیم.

وی تأکید کرد: این نکته که آقای خاوری تابعیت دوگانه یا مضاعف داشته هیچ‌گاه از سوی هیچ مرجعی این موضوع به ما اعلام نشده بلکه ایشان تأیید صلاحیت شدند و اسنادش هم موضوع است.

وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه خاوری سال 84 ویلای چند میلیاردی در خارج از کشور خریده، چرا با این وجود ایشان تأیید صلاحیت شده و کسی متوجه این موضوع نشده است؟ اظهار داشت: این اطلاعات را هیچ مرجع رسمی اعلام نکرده و تنها در سایت‌ها اعلام شده و ما طبق قانون موظف هستیم موقع انتصاب مدیرانمان از مراجع مربوطه اخذ صلاحیت کنیم که حراست ما هم اخذ صلاحیت کرده و صلاحیت ایشان تأیید شده و اخبارش هم رسما منتشر شده است.
 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کی بود کی بود من نبودم IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    3 0
    کی بود کی بود من نبودم
  • ایرانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    1 0
    وزیر اقتصاد-رئیس بانک مرکزی-رئیس بازرسی کشور-و مدیر حراست بانک اقتصاد باید مجازات و اعدام شوند
  • زبل خان IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    0 0
    وقتي مديران بي لياقت وبي تجربه فقط بر اساس برخي ملاحظات سياسي و من در آوردي انتخاب مي شوند اين جور اتفاقات زياد عجيب نيست