۰ نفر
۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴

زندگی برخلاف ظاهر خشک، خشن و تکراری خود دارای هسته ای پر از انرژی و تنوع است که هنر درمانی می تواند آن را در زندگی هر فردی آشکار کرده و نمودار سازد.

آیا برای تغییر زندگی به انفجار یک بمب نیاز داریم؟ یا عشق، باور و آگاهی، وحدت و برادری، هنر و فرهنگ؟ کدام یک؟ طبیعت یا خنده؟ یک نگاه؟ یا یک کلمه که امید را در دل ما زنده کند؟ امیدی که اعتماد به نفس را در ما احیاء کند و دری را به دست هنر زندگی به روی ما بگشاید. هنری که شعله هایش تمام رنج های ما را بسوزاند. هنری که زندگی ما را از این دایره تکراری خارج کند و نجات بخشد.

به گزارش خبرآنلاین، مری فرانس روته، روانشناس، متخصص هنر درمانی و متخصص بیهوشی در کتاب «هنر درمانی برای ساخت (دوباره) زندگی» به ما می آموزد که با هنر زندگی مرده خود را زنده کنیم و بسازیم.

«هنر درمانی برای ساخت (دوباره) زندگی» با ذکر شواهدی از این دست و مستنداتی ما را به استفاده از روش های پیشنهادی نویسنده ترغیب می کند و شباهت بیوگرافی نویسنده با موضوع کتاب هم انگیزه خواننده را به مطالعه کتاب تقویت می کند.

 

برخی از کسانی که توصیه های این کتاب را به کار گرفته اند، می گویند: زندگی برخلاف ظاهر خشک، خشن و تکراری خود دارای هسته ای پر از انرژی و تنوع است که هنر درمانی می تواند آن را در زندگی هر فردی آشکار کرده و نمودار سازد.

 

انتشارات هارمتن/4 اکتبر/ ترجمه غزاله صابری

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =