رویکرد پارک علم و فناوری خراسان حمایت حقوقی از شرکت های دانش بنیان است

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: رویکرد پارک علم و فناوری خراسان حمایت حقوقی از شرکت های دانش بنیان است به همین منظور بنا داریم دفتر حقوقی شرکت های دانش بنیان را تأسیس نماییم.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری در نخستین رویداد ملی انتقال تجربه داوری حقوقی « دادوری» که با حضور اساتید ، صاحب نطران و وکلای دادگستری در کارخانه نوآوری مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در بیست سال اخیر تاسیس پارک علم و فناوری خراسان اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفته و ما شاهد ارتقای شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک هستیم.
وی افزود: در ۲۰ سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان در پارک مستقر بوده اند اما در حال حاضر ۴۵۰ شرکت مستقر می باشد
معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: در کنار این اقدامات خوب و موثر نیز باید زیر ساخت هایی فراهم می شد که متاسفانه این مهم صورت نگرفت که یکی از آن ها حمایت از شرکت های دانش بنیان در زمینه مسایل حقوقی است.
امیری اخلاقی خاطر نشان کرد: یکی از واقعیت های تلخ این است که ما در ۲۰ سال گذشته نتوانستیم این زیر ساخت ها را فراهم کنیم که این خود موجب اصطحلاک بیش از پیش برای شرکت های دانش بنیان و فناور در تمامی زمینه ها به ویژه مباحث مربوط به مالکیت فکری و قراردادهای داخلی و بین المللی می باشد .
امیری اخلاقی خاطر نشان کرد: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته در وزارت علوم و به طبع آن پارک علم و فناوری خراسان شعب و مراکز قضایی دانش بنیان را راه اندازی کنیم
معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان در رابطه با برگزاری رویدادهای این چنینی گفت: به واقع جای چنین رویدادهایی نه تنها در مشهد مقدس بلکه در سراسر کشور و حتی منطقه خالی بوده و در حال حاضر برگزاری این رویداد را به عنوان نخستین رویداد ملی انتقال تجربه داوری حقوقی « دادوری» به فال نیک می گیریم و امیدواریم که نتایج آن برای شرکت های دانش بنیان مفید واقع شده و برای آن ها راهگشا باشد.
گفتنی است؛ نخستین رویداد ملی انتقال تجربه داوری حقوقی « دادروی» با حمایت پارک علم و فناوری خراسان و به همت بنیاد حقوقی و داوری بین المللی بهداد از مجموعه شرکت های دانش بنیان در شرف پذیرش پارک علم و فناوری خراسان با حضور رییس دیوان داوری مرکز وکلا قوه قضاییه ، اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری و اساتید دانشگاه های مختلف کشور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1770296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =