وزیر اطلاعات شاهد رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و تورم در دولت مردمی و انقلابی بوده‌ایم

ایرنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین خطیب با تاکید بر تلاش همه در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گفت: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند.

  • حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب با اشاره به هوشیاری مسوولان و دستگاه‌های زیربط افزود: باید متوجه باشیم دشمن در تداوم جنگ ترکیبی و اقدماتی که سال قبل از آن نتیجه نگرفت برنامه‌های ایذایی و تروریستی را در دستور کار خود دارد.یکی از برنامه ریزی‌های دشمن در سال جدید تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام است.

  • وزیر اطلاعات که در نشست شورای تامین و آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان اصفهان سخن می‌گفت، با اشاره به حماسه آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: استان اصفهان در حوزه‌های مختلف، چون فرهنگی، اقتصادی، صنفی و علمی پیشتاز است و صبر و استقامت مردم استان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی مثال زدنی است.

  • وی بحث ناهنجاری‌های اجتماعی را نکته مهم دیگری دانست که در فضای رسانه، فضای مجازی، اندیشکده‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

  • حجت الاسلام والمسلمین خطیب در ادامه با اشاره به توجه و عنایت رهبر انقلاب اسلامی که تاکید دارند مجموعه نظام یک پیکرند و ارکان آن اعضای این پیکرند ادامه داد: امسال که سال انتخابات است طبیعتاً زمینه افزایش تقابل‌هایی که نسبت به همدیگر به شکل مصنوعی ایجاد می‌شود، وجود دارد و باید تلاش شود که رقابت ها، اجازه گسست و فاصله ایجاد کردن بین مسوولان ما ندهد. برخی افراد دنبال این هستند که اقدامات و خدمات دولت و مسوولان را زیر سوال برده یا تلاش می‌کنند آن‌ها را ضعیف جلوه دهند.

  • وزیر اطلاعات گفت: جوانان، اهل رسانه، کسانی که تریبون و رسانه دارند باید به نحوی سخن بگویند و عمل کنند که شرایط امیدبخشی را در جامعه افزایش دهند.

  • حجت الاسلام والمسلمین خطیب در ادامه گفت: در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی شاهد رشدهایی در حوزه اقتصادی، جهش در فروش نفت، رشد در درآمدهای مالیاتی بودیم. در همین دوره شاهد کاهش نرخ بیکاری و تورم، رشد تولید و راه اندازی مجموعه‌هایی که احیانا ظرفیت‌های غیر فعال داشتند بوده ایم.

بیشتر بخوانید:

هشدار وزیر اطلاعات درباره سوءاستفاده دشمن از «آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی»

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1770352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =