معرفی ۷تور گردشگری غیرمجاز به مراجع قضایی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ قزوین گفت: ۷تور گردشگری، فاقد مجوز و استانداردهای لازم بودند که علاوه بر جلوگیری از اجرای آن‌ها به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ قزوین با اعلام این خبر گفت: در همین خصوص نظارت مستمر بر فعالیت تورهای گردشگری با حضور بازرس حوزه نظارت اداره‌کل، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی درحال انجام است و با برگزارکنندگان تورهای گردشگری غیرمجاز و بدون مجوز و متخلفان این حوزه برخورد جدی و قانونی می‌شود.

او افزود: مجوز تورها، بیمه‌نامه گردشگران، حضور راهنمای گردشگری دارای کارت شناسایی، مدارک ناوگان مسافربری و رعایت حجاب و شئونات اسلامی از جمله مواردی است که در اجرای تورهای گردشگری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خزائلی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون طی بازدید بازرسان فعالیت ۷ تور گردشگری غیرمجاز متوقف شده است، گفت: این تورها فاقد مجوز و استانداردهای لازم بودند که علاوه بر جلوگیری از اجرای آن‌ها به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ قزوین اظهارکرد: سفر با چنین تورهایی علاوه بر عدم دریافت خدمات مناسب ضررهای جبران‌ ناپذیر جانی یا مالی برای گردشگران به همراه دارد و از گردشگران تقاضا داریم با اطلاع و آگاهی کامل نسبت به سفر با تورهای گردشگری اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1770806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =