پس از سخنان رییس جمهور در تلویزیون، خبرآنلاین در قالب گزارشی به مقایسه دو سخنرانی آخر محمود احمدی نژاد پرداخت.

کاربران خبر آنلاین در ذیل گزارش حرف‌های تکراری و جدید دو گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور نظرات مختلفی دادند که در پایان به مناظره ای اینترنتی میان دو کاربر تبدیل شد.
کاربری که خود را " مایوس شده از رندگی" معرفی کرده بود در خصوص دستاوردهای منفی دولت نوشت: گرانی, تورم بسیار بالا , عملکرد نادرست دولت در سیاست های خارجی, کسور شأن ایران در سطح دنیا , هرج و مرج , رشد سریع فقر , افزایش روزافزون بیکاری و اعتیاد و طلاق , دوری مردم از دین واقعی اسلام ,عدم توانائی مردم در یکسان کردن دخل و خرج روزمره ,  عدم ثبات اقتصادی , دوری مردم از مساجد و اصوات قرآن کریم, بالا رفتن مالیات و بالطبع بالا رفتن اجاره ها. البته این کاربر با بیان اینکه دولتهای نهم و دهم تقاط مثبتی هم دارند که منتقدین نظرات وی می توانند آن را بیان کنند، خواستار اظهار نظر دیگران درباره نظراتش شده است.
در پاسخ به این کاربر محترم ، یکی از مخاطبان خبر آنلاین که خود را " عدالت خواه" معرفی کرده بود نوشت: «آقایی که از زندگی مایوس شدی به نظر می رسه که چشمت رو به دست آورد های مثبت دولت احمدی نژاد بستی. آن سیاست خارجی ای که شما می گی باعث کسر شان شده از نظر من تبدیل کردن یک سیاست منفعل به سیاستی فعاله. الان همه دنیا نگاهشون به ایرانه و حرف هایی که احمدی نژاد می زنه».
"مایوس شده از زندگی" پاسخ "عدالتخواه" را اینگونه داد: «منظورتون از دیپلماسی فعال، خروج سران اکثر کشورها هنگام سخنرانی رئیس جمهور ما در سازمان ملله، یا افزایش تحریم ها یا بی اعتنایی کشورهای عرب منطقه و کل اتحادیه اروپا؟رئیس جمهور، یعنی رئیس همه مردم و نماینده مردم در مجامع بین الملیل پس بی اعتنایی و بی احترامی به او یعنی بی احترامی به همه ملت ایران. به نظر شما کدوم اینا محترمه؟ حضور کلینتون هنگام نطق خاتمی در سازمان ملل یا دیدارهای سطح سه احمدی نژاد با همتایان سومالیایی و گینه ای؟ تا حالا فکر کردی چرا ایشون به یک کشور اروپایی درست و درمون که در سطح بین الملل موثر باشه دعوت نشده؟ اینه دیپلماسی فعال از نظر شما؟»
"عدالتخواه" هم در پاسخ نوشت: «دلیل مایوس بودنتون رو می دونم. شما آنقدر براتون معادلات و پیش فرض های رایجی که غربی ها بنا گذاشته اند رو مسلم فرض کردید که وقتی یکی غیر از اون عمل کنه رو ننگ و بی آبرویی برای کشور در نظر می گیرید. شما این رو در نظر بگیرید که مخاطب اول رییس جمهور ما نه دولت ها که ملت های جهان اند. و نکته دوم اینکه وقتی ما قراره که بر اساس تفکر عدالت خواهانه نظم جدیدی رو در جهان حاکم کنیم باید و باید برای ما آمریکا و سومالی و گینه یکی باشند. این تفکر تفکری است که امام بنا گذاشته و مال احمدی نژاد هم نیست. نکته آخر هم اینکه شما انگار باور ندارید که آمریکا و غرب در حال سقوط اند. بحران مالی اروپا رو نمی بینید ؟بحران بیکاری آمریکا و جنبش وال استریت رو نمی بینید؟ جنبش های مردمی منطقه رو نمی بینید؟»
اگر مایل به مشارکت در این مناظره در خصوص دستاوردهای مثبت و منفی دولت هستید، می توانید در کامنت های این خبر یا گزارش قبلی نظرات خود را ارائه دهید.
/29219
کد خبر 177111

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 124
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    من با عدالت خواه موافقم....این که ما استعمارگران غربی را با باج دادن به آنها بتوانیم جلوی رییس جمهورمان بنشانیم چیزی جز حقارت نیست. آمریکا و دیگر هم پیمانانشان باید هم وقتی احمدی نژاد سخنرانی میکند جلسه را ترک کنند چون دشمنان قسم خورده ما هستند. اگر برگردیم به تاریخ آیا پیامبر توانست بزرگان جاهلیت را با خود همرا کند ؟خیلی اندک حال باید بگوییم که پیامبر اسلام را تحقیر کردند؟؟؟/
    • احسان GB ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      19 1
      چرا شما خودتونو گاهی با پیامبر گاهی با امام حسین و امام علی مقایسه می کنید؟ وقتی اینجوری خودتون رو میبینید معلومه که در مقابل حرف امثال بنده که به دیده شما مثل یزید ( ! ) میمونم اهمیتی نمیدین دیگه. پیشنهاد می کنم از این طرز تفکر نادرست اجتناب کنید
    • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      14 3
      آقاي عزيز : آمريكا و همپيمانانشان كشورهايي هستند از لحاظ علم و صنعت در دنيا حرف اول رو ميزنند و سياستهاي كلان جهان رو برنامه ريزي ميكنند و از طرفي ملتشون در يك آسايش نسبي به سر ميبرند كه از خيلي از كشورهاي دنيا داوطلب زندگي دارند نه كشور ما كه حتي برق يه روستا براي عدم پرداخت هزينه برق برقشون قطع ميشه ؛ ماليات ميديم ولي هيچ انتظاري نداريم ؛ هيمشه بايد نگران سلامتيمون باشيم ؛ وتا حالا فكر كردي چرا در طول تابستان ما توريستي رو تو خيابون نميبينيم (بجز افغاني) ؛ چرا دزدي و قتل زياد شده .
    • bi taraf IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      9 0
      وقتي که 10-15 روز ازخبر اعلام اختلاس نه چندان بزرگ(البته براي انهايي که سابقه 30ساله دارند) شنيده ميشه و هيچ اتفاقي از برکناري استعفا سوال استيضاح نيست بدون که عدالت فقط واسه اوناها يه سرپوش و بس.
    • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      8 1
      منفي
    • بدون نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      6 1
      نظر منفي است
    • مجتبی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      3 8
      آقا احسان من هیچ کس رو با اهل بیت مقایسه نکردم من قضیه رو بردم تا حد اعلا و از پیامبر مثال زدم ....من نمیگم احمدی نژاد معصومه نه ....ولی میگم هرکسی که رییس جمهور ایرانه باید در مقابل دشمن کرنش نکنه باید عزت من وتو رو حفظ کنه واین عزت شاید بعضی موقعها گرسنگی داشته باشه بعضی وقتا سیری ....یکم انصاف به خرج بدیم مگه ما چند ساله مستقل شدیم که تازه 8 سالش رو هم تو جنگ بودیم....کدوم کشوری تو 30 میتونسته این همه پشرفت علمی و نظامی وسیاسی داشته باشه اون هم تو شرایطی که کل دنیا بر علیهشه....من هم قبول دارم که اولویت اول، ارتباط با بزرگان سیاست دنیاست.....ولی وقتی این ارتباط به معنای برگشت از ارزشهای اسلامی ما باشه بازهم درسته؟؟؟ آیا این همان ارتباطی است که ائمه سفارش کرده اند؟؟؟
    • اشکان IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      6 1
      من دانشجوی رشته مهندسی مکانیک هستم با وجود اینکه با شوق بسیار اومدم ولی کم کم ناامیدی تمام وجودم رو گرفته وقتی میبینم فردی ناگهان از خواب بلند میشه و اظهار نظر به می کنه تا فقط صورت مسئله رو پاک کنه مایوس میشم و بارها در دانشگاه همفکرانم را که حتی به فکر خود کشی هستند رو میبینم .
  • نازی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    140 8
    من کاملا با مایوس شده از زندگی موافقم 40میلیوننامه طی یک سفر احمدی نژاد نیز گواهی بر تایید مطالب این کاربر عزیز است
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    107 2
    اين فرد "عدالتخواه" حالش خوبه؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    15 1
    واقعابه نظر خودتون اين پرسيدن داره؟ اين آقاي مثلا عدالتخواه با چه رويي از دولتي دفاع و حمايت مي کنه. کدوم دستاورد؟ همش يه سري حرفاي پوشالي بود که بعد از مدتي مشخص مي شد هيچي نبوده. مي خوام ببينم شما خريد مي کني؟ خونه اجاره مي کني؟ کرايه ماشين مي دي؟ با همينا مي شه فهميد سياست هاي عدالت خواهانه اين آقا چه بلايي سر مردم آورده. يه مايع ظرفشويي معمولي رو هر هفته 100 تومن گرون تر مي خريم. همين کافيه. برو بقيه اش رو خودت پيدا کن. سياست خارجي هم که عاليه. .... الان اردوغان حرف اول رو توي کشورهاي جهان اسلام مي زنه . نه احمدي نژاد و ايران
    • بی کار IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      3 0
      اون آقای عدالتخواه کسی که الان وضع خوبی داره از حضور ای دولت نفع می بره اینقدر وضعش خوبه که نمی تونه واقعیتهای را در ایران وجود دارد را ببیند یکی از واقعیت دردناک رشد طلاق اعتیاد و بی کاری فارغ التحصلان است من خودم الن فوق لیسانس فیزیک هستم اما الان نزدیک یک ساله کاری نشده پیدا کنم من هیچ وقت یادم نمی ره در همایشی که وزیر سابق وزارت راه بود احمدی نژاد دستور استخدام 2500 نفر داد شما ایا این استخدانی را دید ید الان در کشور ما نصف مردم بیمه درمانی نیستند چقدر باید ما حسرت یک زندگی ایدال را بخوریم چقدر؟؟/
  • حسين IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    4 18
    باسلام من هم با نظر عدالت خواه موافق هستم و مي گويم علي رغم كاستي هايي كه در كار هست اما من به عنوان يك ايراني افتخار مي كنم كه احمدي نژاد چنان سخنراني مي كند كه لرزه بر اندام دشمنان قسم خورده ما مي افتد . راستي اگه موقع سخنراني همه به به و چه چه كنند بايد شك كنيم.
    • حامد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      1 0
      لرزه بر کجا میفته؟ شما گویا اکثرا از مسیر رسالت تردد میکنی اونم با یه سرعت کیهانی، درسته؟ بعدشم، میشه بگی شما متر و ترازت چیه؟ بابا یه معیار مشترک بذارین وسط، که آدم با همون معیار که قبول دارین راجع به یه موضوع حرف بزنه. ...
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    14 0
    بنده به عنوان يک ايراني مسلمان طرفدار هيچ کدام از گروههاي سياسي نيستم و اصولاً سياست را اينقدر آلوده به دروغ،غيبت،تهمت و گناهان کبيره ديگر مي دانم که در شان خود نمي بينم که با گروههاي سياسي همفکري کنم و انساني کاملاً مستقل هستم و سعي مي کنم تا حد امکان راه درست را در زندگي پيشه کنم .اما فکر مي کنم حرفهايي که آقاي مايوس شده زده عين حقيقت است و واقعيت اينه که اگر يک درصد از کارهاي خلافي را که دولت انجام داده دولت ها و شخصيتهاي قبل از ايشان انجام مي دادند کفن پوشان خيابانها را عرصه تاخت و تاز خود مي کردند ولي ماههاست که اثري ازشون نيست ...
  • بدون نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    1 0
    بیش از سی سال از انقلاب گذشته (حالا قبلش به کنار) هنوز بعضیا فرق عدالت را با مساوات نفهمیدن!
  • گرفتار IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    11 0
    با نظر مايوس شده کاملا" موافقم در داخل کشور اکثر وعده هاي داده شده و عملکردها منفي است سياست خارجي هم غير از چند کشور ديگر با کي مراوده داريم؟ صادراتمان که وضع اش معلومه چون توليد داخلي درست و حسابي نداريم فقر و فساد و فحشا و گراني همه چيز اين است عدالت؟ مردم خودمان براي يک وام 3 ميليوني آنقدر ميروند بانک و مي آيند که آخر سر هم منصرف مي شوند آنوقت آقايان مرتب به شکورهاي ديگر وامميدهند اول مردم خودمان بعد ديگران ولي دولت ظاهرا اول عدالتش را براي کشورهاي خارجي گذاشته است و مردم را بحساب نمي آورد اين نشد سياست خارجي!!!عملکرد دولت در 4 سال قبلي بد نبود و لي در دوره فعلي واقعا" باعث تاسف است.
  • علیرضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    31 2
    اگه اجرای برنامه های تدوین شده با 70درصد انحراف دستاورد محسوب میشه من هم حق رو به کاربر عدالت خواهمون میدم
  • زهرا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    34 1
    یکی از مقامات ترکیه بعد از انتقاد از دخالت دولتش در امور داخلی سوریه! حرف بسیار زیبایی زد. البته من نقل به مضمون می کنم ... گفت ترکیه الان جزء اقتصاد های برتر دنیاست تولید ناخالص ملی بالایی داره از لحاظ سیاسی بسیار پیشرفت کرده و جزء دموکراتیک ترین کشور های دنیاست و در شرایطی هست که به خودش اجازه می ده تجربیاتش رو برای بهبود زندگی مردم به همه دنیا انتقال بده حرف حساب دیگه!!! ما چکار کردیم که می خوایم به دنیا انتقال بدیم؟ اقتصاد موفقی داشتیم؟ سیاست موفقی داریم؟ مدیریت موفقی داریم؟ چرا فکر می کنیم مردم دنیا مشتاق شنیدن صدای ما هستند؟ کشورهایی که تظاهر به شنیدن صدای ما می کنند فقط به خاطر منافع یک جانبشون هست! وگرنه مطمئنا برای پیشرفت به دنبال الگوها و رهبران موفق دنیا هستند.
    • بدون نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      5 0
      كاملا صحيح است
  • بدون نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    92 1
    عدالت يعني تورم n درصدي تخم مرغ 90000 ريالي
  • عدالت نخواه !! IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    31 1
    ما اگر عدالت نخواهيم ... كي رو بايد ببينيم؟
  • امیر IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    5 93
    معلومه که حق با عدالتخواه هست با این همه تحریم و دشمنی تیتر دوم خبرهای دنیا ماله ایرانه رتبه 18 صنعت جهان رو داریم ، کمه ؟ زندگی تو همه جای دنیا سخته ، من حاضرم این سختی رو تحمل کنم اما نسل های بعد از من راحت باشند ، بهرحال هر کشوری پیشرفت خواسته بکنه یه سختی هایی کشیده ،‌انشالله که با درایت رهبری این مسیر ادامه پیدا کنه مشکل مردم ما هم کمبود درامد نیست یا پول نیست توقع بی جا و بالاست ، همه ماشین دارند لباس های فاخر دارند خونه دارند کافیه به دور و بری هاتون یه نگاهی بندازید مشکلاتی که ازش مینالند نداشتن اینترنت با سرعت بیشتر ، نداشتم تبلت یا آی پد جدید و ... از این دست مسائل که خودتون شاهدش هستید
    • بدون نام SE ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      32 1
      شما احتمالا توی محله مرفح نشین زندگی میکنی. واقعا این همه گشنه رو نمیبینی؟ این همه نامه که مردم از سر ناچاری به رئیس جمهور میدن برای اینترنت پرسرعته؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      9 1
      آقای امیر برتولت برشت میگه: نادان کسی است که نمی داند، ولی کسی که می داند و وانمود می کند که نمی داند، تبهکار است. بهتر است واقعیت رو ببینیم. اینکه در غرب هر روز سیل و بیکاری داره مردم رو از بین میبره و در ایران هر روز یک پروژه صنعتی افتتاح میشه را تنها واقعیت موجود در نطر نگیرید. واقعیت با چشمان باز پیدا میشه.
    • دعاگو IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      9 0
      آقای امیر؛ خوش به حال حضرتعالی و اطرافیان محترمتون که نه دردی فراتر از نداشتن تبلت ندارید و بد به حالتون که از دو قدم اونطرفتر از اطرافیانتون هم بی خبرید!!! واقعا بدا به حال شما و امثال شما که از دردهای بی شمار مردم مظلوم ما بی خبرید! بنده خودم صنعتگرم، مشکلات و چالشهای بیشماری دارم که باهاشون دست و پنجه نرم می کنم، اصلا هم ابایی از سختی ها ندارم، اما اونچه زجرم میده وضع معیشتی کارگرهاس، وضع فرهنگی جامعه اس و صد البته حماقت عده ای که با ندانم کاری هاشون ما رو به این وضع رسوندن. خوش باش دوست عزیز، اما روزهای سخت برای همه هست، اگه دردی نداری، با انکار دردها، درد ما دردمندان رو زیاد نکن. با شما هم هستم دوست عزیز، آقای احمدی نژاد؛ رئیس محبوب جیب مبارک، انقدر انکار نکن، یکم ...
    • بدون نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      2 0
      ارای مثبت و منفی کاربران نشون می ده که حق با کیه و مردم چیو قبول دارن. واقعا برام جچالبه که یه حداقل میان و حرف میزنن بعدم فکر می کنن که همه حق با اوناست چون اسمی که می نویسن عدالت خواه و ایناس!!! اتوبوس پارسال بود 100 شد 200، تخم مرغ از 3000 شد 9000، لبنیات با اون وضع مرغ و گوشت به اون صورت پوشیدنی و لوازم خونه هم که اونطوری بعد همه اینا 6%؟ به خدا مردم واسه نون شبشون موندن که فرضت چیزی گفتن رو ندارن. تو امریکا اگه شلوغ می کنن همه یا کهر دارن یا دارن یه حقوق بیکاری می گیرن گلشون اینه که نمی تونن امسال ماشین و خونه عوض کنن نه مثل ما که تو نون شبمون موندیم. والا
  • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    26 2
    منطقی حرف بزنيد حرف های الکی به هم بار نکنید برای دوستانی می گم که تصمیم دارند کامنت بگذارند
  • مستقل IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    88 3
    آخه رییس جمهور ایران نتوانسته وعده هایش در قبال مردم ایران رو عملی کنه چه جوری میخواد برای ملت های جهان نسخه بپیچه2-معنی سیاست خارجی فعال این نیست که فقط باید به ملت ها توجه کرد و هیچگونه روابطی با دولت ها نداشت3-هر کسی انزوای ایران در جهان رو قبول نداشته باشه چشم خود رو برروی واقعیت بسته است4-رییس جمهوری که دم از عدالت میزنه با چه توجیهی فرزند و آشنایان خود را به آمریکا برده است؟!
    • امیر IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      4 53
      چقدر سطحی نگر ، مشکل ما یه سفر خانواده احمدی نژاده ؟ این انصافه ؟ این همه ساده نشینی هیچی نمیگید یه بار اونم که جزو حقوق کاریش بوده انجام داده اینطوری تخریب میکنید ؟ چشمتون رو باز کنید و واقعیت رو ببینید ، به جای نمره منفی دادن بشینید به حرف ها فکر کنید اگر تحمل این وضع سخته میتونید از کشور برید بیرون ، خیلی اصراری به ماندگاریتون نیست تو این مملکت
    • بدون نام MY ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      3 1
      اقای امیر شما چه کاره اید و سند این اب و خاک را چه کسی به نام امقال شما زده است که راه خروج از خانه ابا و اجدادیمان را به ما نشان میدهید ؟ اصلا چرا حود شما از اینجا نمیروید؟ چه کسی گفته حق شما از ما بیشتر است؟
  • بدون نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    75 2
    از این دوست عدالت خواه تعجب می کنم که چشمهاش رو روی این همه بی کفایتی بسته.دیگه باید توی کشور چه اتفاقی بیفته که ما متوجه شرایط بد کشور بشیم؟
  • مهدی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    19 1
    من کاري به سياست هاي دولت قبل و اخير ندارم. تنها چيزي که ميتونم بگم اينه که سياست هاي دولت ها در اين سالها طوري بوده که مردم کشور ما در سراشيبي تند فقر اقتصادي و بخصوص فرهنگي قرار گرفته اند. يک سه ظلعي در کشور ما شکل گرفته: مردم، قانون گذار و ناظر، مجري قانون....
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    20 1
    ما قراره که بر اساس تفکر عدالت خواهانه نظم جدیدی رو در جهان حاکم کنیم !!!!!!!!!!!بسه بابا چقدر ميخواين جهان مديريت كنين.خسته نشديد؟!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    11 0
    من کاملا با مايوس شده موافقم ديگه از اين بدتر نمي شه .
  • vahid IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    7 0
    اميدوارم روزي در ايران واقع بيني به معناي حقيقي را در عمره محدودمان ببينيم وقتي کساي ميان از بي عدالتي دفاع ميکنن آنها وطت فروشان عبني هستن ... ريس جمهور بدون اينکه محاسبات دقيق انجام بدهن و راهکار ارايه بدن از 2.5 ميليون شغل حرف ميزنن پس بايد از پيشرفت اين کشور نااميد شد. اميدواري هم بايد با منطق باشد نه اينکه در سفر استاني دانش آموزان کف بزنن واسه حرفاي آقاي احمدي نژاد که نميدانم آنهاي که کف ميزنن از کجا آمده اند کيا هستن کسي ميدونه بگه ميدونم که بشترشون دانش آموزي هستد که از خلاص شدن از درس اومدن که کف بزنن .
  • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    25 1
    آقاي عدالت خواه : عدالت يعني اينکه من مهندس اين مملکت با ?? سال سن و ?? سابقه کار ? ماهه بيکارم و وقتي زنگ مي زنم به ستاد مردمي رييس جمهور و از دردم مينالم و ميپرسم کجاست?.? ميليون شغل ؟ فقط ميتونه تاسف بخوره . آقاي عدالت خواه ترا جان مادرت قسم يه قرار بزار ببينمت تا بفهمي اين به سر مردم چي امده.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    23 1
    فکر می کنم اگه یه نگاه به تعداد رای های مثبت و منفی بندازیم واقیعت مساله روشن میشه.
  • رضا IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    14 1
    مشخصه که ما تا موقعي که "متر و ملاکي" معين براي اندازه گيري موفقيت ها يا ناکامي ها نداشته باشيم و صرفا به يک سري شعار تکيه کنيم راه به جايي نخواهيم برد. متر و ملاک يعني اينکه واقعا تورم رو که يک شاخص شناخته شده در دنياست و روش هاي اندازه گيري اونهم مشخصه ما چه جوري در اين مملکت مي سنجيم؟ بيکاري رو چطور؟ ملاک موفقيت در ديپلماسي خارجي چيست؟ صرفا نشستن فلان رييس مملکت در سخنراني رئيس کشور ما يا ترک کردن صندلي هايشان؟ .
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    18 1
    سرمايه گذاري در ارتباط با کشورهاي غيراروپايي اصلا بد نيست به شرط اينکه مثل سنگال بابت ارتباط با ما مجبور نشوند از آمريکا عذرخواهي کنند و تمام سرمايه گذاري ما رو به باد بدهند...ارتباط با کشورهاي توسعه يافته به اين علت لازمه که به کشور نيمه توسعه يافته اي مثل ما کمک مي کنه تا پيشرفت کنيم الان روابط خارجي ما مثل بچه خجالتي و مظلومي ميمونه که چون هيچکس دوستش نداره از سرناچاري با کساني دوست ميشه که هيچ ربطي بهش ندارند...و خدا واقعا عاقبت اين بچه را بخير کنه ( و صدردصدر موافق حرفهاي مايوس از زندگي هستم)
  • بابک IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    39 2
    کوتاه بگم: ما یک کشور ورشکسته در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستیم.
  • سعيد IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    2 43
    به نظر من دستاوردهاي مثبت اين دولت بسيار بيشتر از دستاوردهاي منفي آن بوده است.
    • مجید NL ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      5 0
      احتمالا منظور شما سال 67 بوده
  • منصور نوین IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    2 16
    آقای مایوس از زندگی، چقدر زشت باشه برای ما که خودمونو سینه چاک ائمه اطهار (س) بدونیم و اونوقت کسب رضایت و لبخند و کف زدن های یه مشت صهیونیست همجنس باز و سردمدارای کشورهای اروپایی که قرن هاست ید طولایی در استعمار و غارت کشور های ضعیف دارند و چه جنایت ها که با همدستی آمریکا در عراق و افغانستان انجام ندادن، برای ما مهم باشه. ما باید افتخار کنیم که اینها با حرفای احمدی نزاد پا میشن و میرن. مومن باید جاذبه و دافعه داشته باشه. اخلاق و منش امامان معصوم ما مثل فرضا امام حسین (ع) کسانی را جذب کرده بود که در سطح بسیار بالایی از ایمان و تقوا و بندگی خدا بودند، و در عین حال کسانی را دفع کرده بود که بدترین خلق خدا روی زمین بودند. چرا آنها رفتاری نشان ندادند که صاحبین زور و زر آنزمان تحویلشان بگیرند؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    27 2
    به نظر من جناب رئيس جمهور طي هفت دوره حظور در سازمان ملل مي توانست به جاي نصيحت ديگران و مديريت جهاني هفت مورد از معظلات و مشكلات مردم رو به عنوان چالش عنوان كنه و از مردم و متخصصان دنيا در اين رابطه كمك بگيره ...........
  • بدون نام AE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    8 0
    هر چند نظر بنده رو حذف ميکنيد.اما اين دولت هم کارهاي مثبتي داشته هم منفي .اره ما تو صنعت معدن اتمي سد سازي فولاد سيمان و خيلي کاراي ديگه موفق بوديم در اين دولت . اما متاسفانه تو روابط خارجي صادرات و واردات اصولي و صحيح . ورزش راه سازي توليدات نفتي و ... خيلي چيزاي ديگه عقب مانديم . سطح احترام ديگران نسبت به ما پايين امده ...نگاه نکنيم که اره ما ماشين سواريم لباسم تنمونه و غذام ميخوريم اين که نميشه پيشرفت اينهاي که داريم اگه دولتم نداشتيم ملت واسه خودشون به دست مي اوردند . يا حق
  • مجید IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    3 34
    ببینید دوستان!این که ما سیاست خارجی مون غلطه رو قبول ندارم.این که اون ها تو اجلاس از جلسه بیرون رفتن به نظر من نشانه خوبیه!نشون میده ما داریم راه رو درست میریم.اون ها برای کسی تره خورد میکنن که با سیاست هاشون موافق باشه.با توجه به این که شیعه دشمن شماره یک صهیونیست هاست و این یه واقعیته که تمام جهان بسیج شدن تا این دشمنشون رو از بین ببرن(با توجه به این واقعیت که تمام نهاد های بین المللی در جهت اهداف فراماسونی حرکت میکنن)به نظرم نشون میده ما داریم راه درست رو میریم.اما در رابطه با صحبت های دوست نا امیدمون:همه حرف هاتو قبول دارم اعم از بیکاری و فساد و عدم کفایت دولت دهم در رفع نیاز های مردم.اتفاقا به نظرم سیاست خارجی تنها نقطه قوت شونه.مرسی
    • نیما آرین IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      11 1
      باز هم طئوری توطئه ، همه ی دنیا شیطان پرستن و فقط ما خدا رو میپرستیم ، همه دنیا با ما دشمنن ، فقط ما درست میگیم
  • رحیم IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    22 2
    دولت های آقای احمدی نژاد اگر نقاط مثبتی هم داشته باشه ، در حال حاضر این ضعف ها در عرصهای مدیریتی و برنامه ریزی و هدر دادن و از بین بردن منابع و بودجه کشور تمام اون نقاط مثبت رو از بین برده و دیگر طرفداری از دولت آقای احمدی نژاد به هیچ وجه قابل توجیه نیست بنده در دور اول به ایشان رای دادم و در یکی دوسال اول همه جا برایشان تبلیغ می کردم و از احمدی نژاد دفاع می کردم و حالا فقط سکوت می کنم چون اگر چیزی بگویم پس دفاع های چند سال پیش را چه کنم و اگر با این اوضاع دفاع کنم با وجدانم چه کنم احمدی نژاد 84 تا احمدی نژاد 90 تفاوتش از زمین تا آسمان است
    • بدون نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      1 0
      درود به صداقتت
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    10 0
    مردم از رقابت ناسالم جناههای داخلی بیشتر ضربه می خورند نه تحریم کشورهای خارجی.
  • رحیم IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    29 1
    حضرت علی(ع) می فرماید عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیز در جای خودش جناب آقای رئیس جمهور می فرمایند دولت من عدالت محور است کاربران عزیز خودتان قضاوت کنید آیا در این دولت افرادی که در پست های مختلف هستند آیا تخصص لازم را در ان پست دارند و شایسته آن جایگاه هستند ؟
  • رحیم IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    5 1
    از مدیریت سایت تقاضا دارم تا دو نظری را ک مطرح کردم برای کاربران نمایش دهند
  • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    19 2
    فرض کنیم راجع به سیاست خارجی، نظر دو طرف، از زوایایی درست است. راجع به گرانی, تورم بسیار بالا , هرج و مرج , رشد سریع فقر , افزایش روزافزون بیکاری و اعتیاد و طلاق , دوری مردم از دین واقعی اسلام ,عدم توانائی مردم در یکسان کردن دخل و خرج روزمره , عدم ثبات اقتصادی , دوری مردم از مساجد و اصوات قرآن کریم, بالا رفتن مالیات و بالطبع بالا رفتن اجاره ها و ... چه میگویید؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    6 14
    به نظر من نظرات موافق مثبت و منفی رو خود سایت خبرآنلاین تعدادش رو مشخص میکنه
  • حسین IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    27 3
    آمريکا و غرب سقوط کنن نفتتون رو گينه ميخره؟!
  • بدون نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    35 1
    دوره ایست که به کور میگن چراغعلی و به کچل هم میگن زلفعلی اسم آقای عدالتخواه هم بر همین منواله
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    3 21
    من با هردو مخالفم چون نه بد مطلق است نه خوب مطلق دراین 6سال دستاوردهای خوب و بد داشتیم .
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    35 1
    اعتراض چند هزار نفري توي آمريکا رو مي گي جنبش يکم سعي کن اخبارو از دريچه هاي ديگه اي هم پي گيري کني تا بتوني درست نتيجه گيري کني شراط موجود فقط براي آرمان گراهاي مثل شما خوب هست نه براي من آقاي احمدي نژاد کدوم طرحي که براي کشور خودمون داد تونست تا آخر انجام بده يا اصلا انجام بده نتيجه مثبت داشته باشه که مي خواد مديريت جهان رو به عهده بگيره ما هر چي بعد از انقلاب بدست آورديم رو از دست داديم اعتبار بين المللي مونو احتراممونو اقتصاد مونو صنعتمونو صندوق ذخيره ارزيمونو اعتماد مردممونو البته مي دونم شما حاضرين چيزاي بيشتر از اينم بدين ولي فقط بتونيد حال آمريکا رو بگيريد
    • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      0 0
      عــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    32 1
    وقتي اين همه دروغ و سياسي بازي ميبينيم و مي شنويم عدالت وقتي روي کاغذ عدالته..عدالت صداقت ميخواد ...به نظر شما اگه اين 3هزار ميليارد تومان اختلاسي که در دوره ايشون اتفاق افتاد اگر در دوره هاشمي يا خاتمي حتي خيلي کمتر از 3 هزار ميليارد اتفاق مي افتاد باز ايشون همين حرفارو ميزدن و همين موضع رو داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    25 1
    هيچ چيزي نداريم به جز جنگ رواني که در بين مردم ايجاد کرده ...
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    35 1
    فرد عدالتخواه يا به جايي وصله يا اينكه از اين راه... رزق و روزي اش بدست مياره (با پارتي رفته سر كار و يا گوجه و تخم مرغ رو ميره از محله احمدي نژاد ارزون ميخره)و چشماش واقعيتها رو نمي بينه..ديري است كه اين مزرعه را آب گرفته دهقان مصيبت زده را خواب گرفته.....از ماست كه بر ماست
  • afy IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    32 1
    خواهش ميکنم کمي دقت کنيد . بدترين وضعيت اقتصادي و معيشتي و فرهنگي بدترين نوع وضعيت بين المللي و با کمي اغراق حتي بهداشتي دنيا در حال حاضر براي ايران است و فقط و فقط هيچ چيز جز ناکارآمدي دولتي که از افراد خبره و کارآزموده استفاده نمي کند نمي باشد .
  • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    39 1
    من کارنامه دولتهای نهم و دهم را بسیار ضعیف ارزیابی می کنم. برای بررسی بهتر کارنامه دولتهای نهم و دهم باید به شاخص های کلی مانند میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در زیر ساختهای کشور، موجودی حساب ذخیره ارزی، نرخ بیکاری و ... توجه کرد. علیرغم افزایش چند برابری درآمد نفتی کشور، وضعیت این شاخصها بسیار نا امید کننده است. وضعیت فرهنگی و اقتصادی هم که جای خود را دارد.
  • زهرا IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    12 2
    يکي از مقامات ترکيه بعد از انتقاد از دخالت دولتش در امور داخلي سوريه حرف بسيار زيبايي زد. البته من نقل به مضمون مي کنم ... گفت ترکيه الان جزء اقتصاد هاي برتر دنياست توليد ناخالص ملي بالايي داره از لحاظ سياسي بسيار پيشرفت کرده و در شرايطي هست که به خودش اجازه مي ده تجربياتش رو براي بهبود زندگي مردم به همه دنيا انتقال بده . ما چکار کرديم که مي خوايم به دنيا انتقال بديم؟ اقتصاد موفقي داشتيم؟ سياست موفقي داريم؟ مديريت موفقي داريم؟ چرا فکر مي کنيم مردم دنيا مشتاق شنيدن صداي ما هستند؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    1 0
    اینم خبر محسوب میشه ؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    9 1
    ببخشيد،ميشه بگوئيد مردم منظورتان کيه؟مردم کشورها تابع تصميمات دولتهايشان هستند و دموکراسي برقراره و نماينده هاشون منتخب واقعي مردمند و از فيلترها و مراحل قانوني خاصي رئيس جمهور ميشوند که به نظر من در ايران نيز بايد اينگونه باشد که رئيس جمهور حداقل يک دوره نماينده مجلس و يا وزير بوده باشد.
  • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    8 0
    1-...رئيس جمهور يك نيروي اجرائي موقت كه زير نظر دوقوه ديگر به اجراي وظايف خود مي پردازدلذا لزومي ندارددرمجامع بين المللي دكترين ارائه كند بامراجعه به خاطره آقاي پورمحمدي از برخورد امام با شهيد رجائي پساز بازگشت ازسازمان ملل متوجه منظورم خواهيد شد. 2-رئيس جمهوري كه ادعا ميكندپيرو شهيدرجائي است خانواده ودوستان را اگر رسم هم باشد به امريكا نمي برد . 3-امريكا وبويژه رهبران آن دشمن ملت ايران هستند جرا رئيس جمهور مرتب تقاضاي قرارملاقات با روساي جمهور امريكا را ميكند؟ 4-چرا هر مسئله ناخوشايندي راكه اتفاق ني افتد از سر خود باز ميكنندودرعوض روساي دولتهاي قبلي را مسول مسائل رخ داده درگذشته وآينده ميداند؟ 5
  • ايران دوست IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    22 1
    خيلي جالب است: اين آقا رييس جمهور، رييس دولت و مسئول كليه مسايل اجرايي كشور است، در مصاحبه هاي متعدد تلويزيوني مي گويد: " تا پايان دولت دهم، مشكل بيكاري حل، مشكل مسكن و تورم حل"، و يا " ما تا پايان امسال 2.5 ميليون شغل ايجاد مي كنيم"، بعد در مصاحبه تلويزيوني مي فرمايندكه از كارآفرينان گله دارند كه چرا كار درست نمي كنند كه مشكل بيكاري حل شود. با اين همه درآمد نفتي، آيا نبايد از ايشون سوال شود؟
  • محمدرضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    27 2
    تنها نقطه مثبت دولت نهم ودهم اينه که باعث شد که مردم ايران ديگه به هر کسي اطمينان نکنه و خام شعارهايي رنگارنگ نشن هنوز جمله 6 سال پيش اقاي احمدي نژاد که ميگفت ايا مشکله مملکت ما استين کوتاه يا موي جوناي ما هستو تو گوشمه.
    • امیر IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      2 13
      از بد و بدتر ، بد رو بايد انتخاب کرد ، ما هم انتخاب کرديم ، توقع بي جا شما اينگونه طرز فکرهارو به وجود اورده ، شما اگاه بدبختيد ، نون شب نداريد بخوريد ، کل کشور دزدي و فساد هست چرا بلند شدي اومدي نظر بدي ؟ حتما همه چيزت فراهم هست که با خيال راحت اومدي داري اينجا نظر ميدي برو عمو بيخود جو نديدي که کشور ته داغونه کافيه يه سر به فيس بوک بزنيد که تمام ايراني ها اونجا فعاليت دارند عکس هاشون رو ببينيد ، کدومشون دارند سختي ميکشن ؟اوني که بخت عکس گرفته ؟ يا اوني که زير برج ايفل ايستاده ؟ يا اوني که با سگش عکس گرفته و و و و و واقع بين باشيم مردم ما توقعشون بالاست اگر نه وضع کشور اونقدر هم بد نيست
  • بی نام US ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    24 1
    دوست گرامي آقا يا خانم عدالتخواه من گمان مي کنم آقاي رئيس جمهور و گروهشون اگرچه تو بيشتر مسائل موفق نبودن، اما تو مسئله پروپاگانداي رسانه اي شديداً موفق بودن دليلشم همين نگاه شما و ساير دوستان موافق با شماست. کسايي که زماني هواخواه آقاي احمدي نژآد بودن يا از سر خجلت و يا از سر فريب خوردگي نمي خوان و يا نمي تونن اشتباهشون رو گردن بگيرن.شايد حق با شما باشه که آمريکا و ديگر کشورها، جهان خوار!! باشن ولي يادت نره جهان خوار بودن اونا هيچ سبب نميشه که دولت احمدي نژاد خوب باشه. اميدوارم روزي برسه که همه دوستان مستقل بيانديشند.
  • احمد IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    21 2
    جناب عدالتخواه اداره يک کشور در ابعاد داخلي و خارجي با اداره يک مدرسه يا يک خوابگاه بسيار متفاوت است. توصيه مي کنم به چند کشور (همين اطراف ايران) سفر کنيد و نه در نقش ميهمان، بلکه در نقش شهروند اون کشور خودتون رو بگذاريد و بعدش تفاوت ها رو حس کنيد. اينکه سخنراني در سازمان ملل براي شما غرور نمي آورد، داشتن زندگي مناسب براي شما غرور و اعتماد به نفس مي آورد.
    • بدون نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      0 2
      مثبت
  • بدون نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    13 2
    کارنامه کاري و عملکرد دولت نهم و دهم براي انسان هاي آزادانديش که قلبشان براي کشور و دينشان مي سوزد اظهر من الشمس است و نيازي به مناظره و نظرخواهي نيست
  • بدون نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    15 2
    عدالت خواه عدالت کجاس؟
  • امیر IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    6 2
    مشکل آقای عدالتخواه اینه که فکر میکنه دولت بقیه کشورهای دنیا مثل ایران جدا از ملتشونه در حالی که اینطور نیست و در کشورهای دمکراتیک دولت و ملت یکیه
  • فر هنگ IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    7 2
    ببینید وضع آب , هوا , اشتغال , ترافیک , ادارات , بهداشت و درمان و... همه گواه عدم وجود یک مدیریت دلسوز و کار آمد در سطح اول مدیریتی کشور است .شما فقط وضع آلودگی آب و هوا را بررسی کنید و ببینید وضع موجود به چه دلیل اتفاق افتاده ؟ آیا مدیریت کلان کشور عمدا به این سمت رفته که خودروهای بدون کیفیت از رده خارج دنیا هنوز اینجا ساخته بشه و سلامت و طبیعت و اقتصاد ایران را نابود کند؟ آیا این همه واحد تولیدی اعم از کارگاه و کارخانجات را مدیریت کلان کشور تعطیل کرده؟ این همه اتومبیل بالای صد میلیون در سطح شهر واقعا با پول زحمت کشیده و حلال خریداری شده؟جناب عدالت خواه و همفکرانشان آی پاد و وال استریت و ول کنند و به مشکلات خودمان بچسبند. ممنون از ایجاد این صفحه.
  • sarf IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    5 0
    با نهايت احترام به نظرات هر دو طرف، و همچنين ساير كاربران محترم و ديگر عزيزاني كه در پاسخ به نظرات راي يا - داده اند، از همه دوستان خواهشمندم رعايت انصاف را در همه جوانب داشته باشيم ، چرا كه معتقد هستم خداوند از بي انصاف به راحتي گذشت نخواهد كرد ضمن اينكه حرف آدم منصف بهتر و بيشتر اثربخش و در دل خواهد نشست% باتشكر
  • رضا IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    6 2
    کي ميتونه ادعا کنه توانايشو داره عدالتو بر پا کنه؟؟؟؟!!!!!! گفتن بر پايي عدالت يک چيز واهيه..... به نظر من دولت آقاي احمدي نژاد دولت ناموفقي است.....لطفا نظر دهيد
    • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      1 0
      نا کار امد
  • امید IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    7 2
    عدالت!!؟ چه کلمه زيبايي .
  • بدون نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    3 1
    1984
  • بدون نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    8 2
    من خودم به احمدنژاد راي دادم ،اما بيکاري و تورم به جايي رسيده است که واقعا هيچ جاي دفاعي را براي ايشان نداشته است و به نظر ميرسد اصلا کساني در جهت سقوط اقتصاد جرکت ميکنند
  • امیر IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    10 2
    اولا اينکه از کار اين آقايون کشته مرده دولت نهم و دهم سر در نمي آرم من! والا براي ديدن اين همه نقص و هر ج و مرج و که هر روز داره وسعتش زياد ترم ميشه بايست تو يه کره ديگه زندگي کرد! دوم اينکه اصلا بحث فايده اي نداره چون هم دولت هم طرفدارانشون هر انتقادي رو رد ميکنن و طرف اگه استدلال منطقي هم بياره ميکننش " بيسواد " ! من و ماها که چه عرض کنم دکتراي اقتصادشم نمي تونه به اين حضرات حرفي بزنه يا انتقادش رو به کرسي بنشونه!
  • بدون نام DE ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    10 2
    نظرم توش توهینی نیست بزارش(.خبرآنلاین نظراتی را كه حاوی توهین است، منتشر نمی كند) اونا تو کشورشون یه چیز دارند که ما داریم روی اون مانوور میدیم اونم آماری نسبتا صحیح و واقعه.آیا الان که توی بانکهای ما یه فاجعه چند صد میلیون دلاری به صورت اتفاقی پیدا شده جایی هست که بگه رتبه اقتصادی افت میکنه که ما بخوایم نگران چیزی باشیم.بعد هم مگر این کشور اسلامی نیست و آقایان میگن با همه جا فرق داره.پس چرا این جور مواقع شبیه بقیه کسورها میشه و میگن همه جای دنیا از این اتفاقها می اوفته.مشکل ما نداشتن آمار از وضع وخیم مملکت آقای به اصطلاح عدالت خواه
  • امیر IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    9 2
    داشتم ميگفتم که: اگه منهم بگم ميشم جز همون مشکل دارها و بيسوادها . امسدوارم جرات داشته باشن تا نظرات منو بايکوت نکنن: يکي ميگفت ما قبلا بله چشم گو بوديم ! و حالا تو سياست خارجي ترکونديم! در جواب بايست بگم : ما چندين ساله که مسخره همه کرديم خودمونو ! چند سال پيش ما گفتگوي تمدن هارو مطرح کرديم و سرپا تشويق شديم , حالا چي؟ پرونده هولوکاست با گفتن ما باز نميشه چون سالهاست بسته قبولش کردن و تموم شده! ما تو مديريت چند تا بانک مونديم و هر روز کلي شاهکار جديد داره رو ميشه آخريشم که اين اختلاس!
  • امیر IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    12 0
    تو بحث داخل هم که با نرخ تورم که مقام سوم تو کل دنيا داره داريم زندگي ميکنيم! هر روز گروني و اونهم بدون برنامه ريزي! بدون تامين سرمايه براي اونهايي که واقعا ندارن! اين در حاليکه يهو ميشنويم که 300 مليون دلار به ليتواني کمک کردن! من يه جوونم ککه لنگ 2 مليون وام براي ايجاد اشتغالم و با ديدن اين شرايط احساس ورشکستگي روحي ميکنم! به خدا من عامل بيگانه نيستم , اگه بخواين آدرس خونه و دانشگاهم رو هم ميدم تا اين آقايوني که انگار اساسي دارن بهشون ميرست در جريان باشن که فقط اين حضراتن که بهشون خوش ميگذره! من پدرم دبيره بازنشسته است و هميشه نون حلال سر سفرمون بوده! ...
  • نیما آرین IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    11 2
    جالبه ، ملاک ملت های جهان هستند ، آقا یا خانم عدالتخواه بهتره یه سیر به خبرگزاری های خارجی بزنی و کامنت های همین ملت ها رو مطالعه بفرمایید یا به شبکه های اجتماعی سر بزنی تا بدونی ملت های جهان درباره ما چه جوری فکر میکنن.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    13 2
    دوستان عدالتخواه! خوش به حال شما که در رفاهید و مشکلتون فقط سرعت اینترنته. خوش به حالتون که لباس فاخر دارین و نگرانیتون تبلته.خوش به حالتون که رئیس جمهورتون ساده است. فکر کنم شما از یه کشور دیگه اومدین.درسته؟
  • مایوس شده از زندگی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    9 1
    سلام من فکر نمي کردم که واقعا اين نظراتم رو منتشر کنيد و کسي به نام عدالت خواه بياد و مناظره شروع بشه -اولا خوشحال مي شدم که ايشون هم نقاط قوت دولت رو تيتر وار مي فرمودند و ديگر کاربران فقط يا - ميدادند چون اونموقع ميتونستين بفهمين که چقدر تفاوت هست بين آرا ! - دوما من اصلا نگفتم که اين دولت فقط نقاط منفي داره مثل فرايند خورشيد گرفتگي ميمونه که وقتي داره کامل ميشه آدم خورشيدي رو که قبلا نمي تونست ببينه رو , نميبينه ماه رو که سياه شده رو ميبينه و اون لحظه فقط تيرگي جلوي ديده و نظر هست نه تابندگي قبلي خورشيد .الان ايران ما در حال خورشيد گرفتگي هست که از 70 سال پيش شروع شده ! !
  • مایوس شده از زندگی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    14 3
    باز هم من کشور ایران در دنیا همانند بهشت است چرا که هر چیزی در آن یافت میشود از بابت (معادن - شیلات - پتروشیمی - خشکبار و صیفیجات-دامداری و دامپروری - آب و هوا - صنایع دستی - علم و فناوری - مناطق زیارتی و سیاحتی ... ولی چه حاصل کو این همه طلا و مس و زغال سنگ (سکه 600 هزار تومان) کو این همه خاویار و فراورده های دریایی ( تا 90% مردم ندیدن از نزدیک ) کو این همه نفت و گازوئیل (صادرات نفت , واردات بنزین , فروش گاز , قاچاق گازوئیل ...) کو میوه ها و خشکبار (گردو کیلویی 25000 تومان) کو شیر که بچه ها زمانی تو مدرسه با یک مشت پسته و موز شیر (خالص) می خوردن کو دریاچه ارومیه و حالا رود کارون کو فرش های دست بافت کو مغزهای فرار کرده کو زوار و توریست های خارجی ولی ترکیه و عربستان و کم کم عراق رو نگاه کنید
    • نیما آرین IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      9 2
      و البته کو اقتداري که داشتيم ، اقتداري که هيچکدوم از اين کشورهاي گوگوري مگوري عربي جرات نداشتن بهمون چپ نگاه کنن؟ هيچ کدوم جرات نداشتن حق ايران رو تو جوامع بين المللي از بين ببرن در صورتي که حالا چه در ورزش چه در سياست و چه در اقتصاد پشت سر هم بهمون خيانت ميکنن و حتي کشورهاي به اصطلاح دوست و مسلمان عربي هم از ما اثر انگشت ميگيرن ، من بچه شمال هستم به قول اين دوستمون من تا به حال خاويار رو از نزديک نديدم در حالي که استان من (گيلان) بزرگترين مبع خاويار ايران هست.
    • امیر DE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      5 12
      تا امثال عین تو که نشستند توی خونه انتظار دارند طلا و مس بیاد جلو پاش کشور باید به همین وضع باشه ما انقلاب کردیم که شخصیت آریایی خودمون رو حفظ کنیم ، روزی که تو همین کشور سرباز امریکایی به ناموس من و تو تجاوز کرد رو یادتون رفته ؟ هیچکس نتونستن بهش حرف بزنه !!! تو همین عراق مگه محله حرام زاده ها نداریم ؟ کار نیروهای صلح طلب آمریکایی هست !!! حاضرید ناموس و خاک و وطن رو بدی برای یه ذره عشق و حال بیشتر ؟ در حالی که همه اینها رو دارید ، حتما سرخوشید و وضعتون خوبه که با این همه بی پولی و بدبختی و بیچارگی بلند شدید اومدید توی این سایت دارید نظر میدید!!!
    • عدالت خواه US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      5 12
      مسئولان خبر آنلاين هم رفتارشون خيلي زشته . سوالي رو مظرح مي كنند كه از ابتدا جهت داده شده است.اگر قرار باشد به وضعيت امروز رو بررسي كنيم نبايد فقط كارنامه دولت هاي نهم و دهم رو نگاه كنيم. انگار آقاي مايوس و همفكراشون تصورشون بر اين است كه دولت فعلي همه اش سياه است و دولت هاي قبلي درست عمل كرده اند؟ ببخشيد دولت هاي قبلي مملكت رو گل و بلبل تحويل احمدي ن‍ژاد دادند؟؟ يك كمي انصاف هم بد نيست
  • جواد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    10 3
    وقتی که نمی توانند قیمت تخم مرغ را کنترل کنند چگونه ادعاهای بزرگ می کنند و می گویند که قراره که بر اساس تفکر عدالت خواهانه نظم جدیدی رو در جهان حاکم کنیم
  • جواد IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    5 4
    عدالت و عداوت فقط در یک حرف با هم تفاوت دارند. برخی شعارشان عدالت است اما در عمل باعث عداوت شده اند
    • بدون نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      2 0
      ما تو کار خودمان موندیم اون موقع می خواهیم برای دنیا تعیین تکلیف کنیم
  • سحر US ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    4 8
    تنها چيزي که مي توانم در جواب نظرات عزيزان بگویم اينست که اينطوري با نظرات گزنده به جان هم نيفتيد. دوستان چه دوست داشته باشيد و يا بدتان بيايداکثريت کساني که با رييس جمهور هم عقيده اند يا بيشتر از شما با او همراهند ويا در شهرها وروستا هاي کوچک ودور دست از پايتخت ايران ساکنند وآنقدر کار دارند که وقت نشستن پاي کامپيوتر را ندارندويا اصلاآشنايي با کامپيوتر ندارند ویا بازيهاي جديد سايتهاي خبري را بلد نيستندسايتهايي که هر روزبا ترفندهايي جديد مردم را روبروي همديگرقرارمي دهد تا بخواهند به نظرات و نقد های سطحی،جواب مثبت ومنفي بدهند اين نشستنها وکل کل کردنها هيچ فايده اي براي ملت ايران ندارد جز افزودن زحمتها ونشاندن بذر کينه در دل مردم، هيچ سودي ندارد.
  • ارغوان IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    9 3
    آقای عدالتخواه اینکه ملتها آرمان وهدفی داشته باشند خوبه ولی 33سال شعار پس کی عمل ؟ من بچه این انقلابم تو این فضا تنفس ورشد کردم چرا حالا باید این همه نیروی جوان به شکلهای مختلف اعم از بیکاری و فقر و اعتیاد هدر برن؟کجای دین و اسلام اینوگفته؟ بطور مثال چرا باید انبوه سازان مسکن مهر بعلت عدم حمایت دولت زیر قرض برن و متواری بشن؟بیچاره مردمی که فکر میکنن دارن خونه دار میشن(براش مدرک و سنددارم ).اولین قدم حل مشکلات حل معضل بیکاریه. اول کار ودرآمد. با اون سه هزار میلیارد چه کارها که برای این مملکت میشد کرد مثلا همین مسکن مهر. تو سیاست خارجی اصلا اوضاع خوبی نداریم .نقطه مثبت این دولت اینه مردم رو به خودشون آورد تا به هر شعاری اعتماد نکنن.(خبر آنلاین میدونم ثبتم نمیکنی قبلا هم سانسورم کردی)
    • امیر IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
      3 5
      میشه دقیقا بگی توی 30 سال چه عملی انتظار داری ؟ البته تا حدودی حق با شماست از این 30 سال شاید سر جمع 10 سالش کار مفید شده بقیه اش بخور بخور آقایان بوده!!! فحشش واسه حزب اللهی ها مونده ، پولش واسه کسایی که الان یا خارج اند یا ...
  • فرشاد IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    11 2
    هر جور حساب میکنم میبینم انگیزه ای واسه زندگی ندارم با 400 تومن در ماه نمیتونم حتی ی تفریح ساده رو انجام بدم کم کم به فکر راه های خلاص شدن از دنیا افتادم,ناامید نیستم,ناتوانم
    • بدون نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
      2 0
      همین حزب الهی ها هستن که تابعیت دوگانه دارن
  • سحر US ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    2 8
    نیما آرین،دوست گرامی،اولاَ:منم هنوز خاویار نخوردم پس باید به زمین وزمان بد وبیراه بگم.بستنی طلا هم نخوردم.پس آدم بیچاره ایم.ثانیاَ:همه دنیا رو شما تو شبکه اجتماعی می بینی؟!پس دنیات خیلی کوچیکه. مثل این می مونه که شورای امنیت با 5 تا رای ممتنه ومخالف ،ما رو تحریم میکنه،پس باید بگیم دنیا ما رو تحریم کرده؟نه دوست عزیز ،دنیا بزرگ تر وکشور های مستقل وآزاد بیشتر از اونی هستند که بعضی از خاویار خورها وتحریم کنندگان تصورش رو می کنند.
  • احمد IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    6 0
    آقای عدالتخواه 30 سال انقلاب را قبول داری یا دولت نخهم و دهم ایا تحولات در ایران فقط در زمان عدالت بوده تمام زیر ساختها حاصل دودهه قبل است با نفت 7 دلار تا 20 دلار نه نفت 100 دلار نه با بهره برداری از پروژهای دو دهه قبل مثل پترو شیمی وسیمان و فولاد وغیره آنها ساختند و اینها فروختند به اسم سهام عدالت و غیره ...حتی انرژی هسته ای را که به نام خود تمام کردند حاصل دوره های قبل بود فقط بحث سر تعلیق بود ما هسته ای بودیم منتها آقایان درشان ین بود فقط ما باشیم سند حرفهایم هیمین دو دوره آیا واقعا تغییراتی احساس شد تمام اینهای که حالا می گوئید از قبل هم بود شما فکر می کنید اگر این آقایان نبودند ساخت و سازها متوقف میشد
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    10 1
    آقای امیر شما که همه اش فیس بو ک تعداد ایرانی های عضو در اون رو ملاک رفاه ایرانی ها قرار دادی میشه بگی این شاخص رو از کجا آوردی؟ مگه رفاه و آسایش یک جامعه 70 میلیونی رو با فیس بوک می سنجند؟ شاخصهایی مثل تورم، نرخ بیکاری، خط فقر، دستمزد کارگرها، میزان جرم وجنایت، سرانه مسکن و فضای سبزو .... خدمتتون عرض کنم درتمام این شاخص ها ایران وضعیت وخیمی تو این دو دوره ریاست جمهوری اخیر پیدا کرده در ضمن چرا تا کسی انتقاد می کنه میگید آمریکا به ناموس عراقی ها تجاوز می کنه و از این حرفا؟ ما میگیم دولت ناکارآمده کی با آمریکا کار داره؟ عزیزم قرار نیست آمریکا و انگلیس و فرانسه و ترکیه و مالزی و اندونزی به نفع ما کار کنن ما خودمون باید حواسمون به خودمون باشه پس هی آمریکا رو چماق نکن بزن تو سر بقیه
  • بدون نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    8 0
    آقای مجتبی ملاک شما که میگی کشور این همه پیشرفت کرده چیه؟ من خودم کشور خارج نرفتم ولی می تونی بری بپرسی یا تو اینترنت در مورد ترکیه، مالزی، سنگاپور، ژاپن، کره جنوبی و ... بخونی تا بفهمی پیشرفت به چی میگن ایران از ابتدای کشف نفت در ایران تا ابتدای دولت نهم تقریبا 600 میلیارد دلار نفت فروخته تو این دو دوره نهم و دهم تا هم تقریبا 600 میلیارد درآمد نفتی داشته، پولی که مال توهم بوده، خودت حالا قضاوت کن که دولت چقدر ناکارآمده عزیزم آمریکا با بمب اتم هیروشیما رو با خاک یکسان کرد ولی بهانه نیاوردن برو ببین که الان هیروشیماو ناکازاکی چه وضیتی دارن؟ بجای مرگ بر این و اون و دشمن تراشیدن برای خودشون رفتن کشورشون رو ساختن عزیزم چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
  • سحر US ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    3 11
    در جواب اون دوستی که گفته بچه شماله ولی تا بحال خاویار نخورده باید بگم.اولاَ:منم هنوز خاويار نخوردم پس بايد به زمين وزمان بد وبيراه بگم.اهل تهران نیستم ولی اگر بودم باید بخاطر ندیدن و نخوردن بستني طلا بگم آدم بيچاره ايیم؟!ثانياَ:همه دنيا رو شما تو شبکه اجتماعي مي بيني؟!پس دنيات خيلي کوچيکه. مثل اين مي مونه که شوراي امنيت با 5 تا راي ممتنع ومخالف ،ما رو تحريم ميکنه،پس بايد بگيم دنيا ما رو تحريم کرده؟نه دوست عزيز،دنيا بزرگ تروکشورهاي مستقل وآزاد بيشترازاوني هستند که بعضي ازخاويار خورها وتحريم کنندگان تصورش رو مي کنند.
  • بدون نام US ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    1 0
    راستی حاج امیر از المان افاضه می فرمایی یا با چیز چیز ان
  • سحر US ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    3 8
    در جواب اون دوستي که گفته بچه شماله ولي تا بحال خاويار نخورده بايد بگم.اولاَ:منم هنوز خاويار نخوردم پس بايد به زمين وزمان بد وبيراه بگم.اهل تهران نيستم ولي اگر بودم بايد بخاطر نديدن و نخوردن بستني طلا بگم آدم بيچاره اييم؟!ثانياَ:همه دنيا رو شما تو شبکه اجتماعي مي بيني؟!پس دنيات خيلي کوچيکه. مثل اين مي مونه که شوراي امنيت با 5 تا راي ممتنع ومخالف ،ما رو تحريم ميکنه،پس بايد بگيم دنيا ما رو تحريم کرده؟نه دوست عزيز،دنيا بزرگ تروکشورهاي مستقل وآزاد بيشترازاوني هستند که بعضي ازخاويار خورها وتحريم کنندگان تصورش رو مي کنند.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    10 1
    خانم سحر اگه کسی در مورد خاویار صحبت می کنه دلیلش این نیست که مشکلش نخوردن خاویاره، این یه مثاله وقتی بانک مرکزی اعلام می کنه ایران از سال 84 تا الان 600 میلیارد دلار نفت فروخته و به رشد اقتصادی نزدیک به صفر رسیده این یه فاجعه هست ما میگیم این درآمدها چی شد؟ چرا نرخ تورم و بیکاری با این درآمدهای افسانه ای اینقدر بالاست؟ اگه تو تهران یه عده ای میتونن بستنی طلا بخورن و یه عده خیلی زیادی هم به نون شب محتاج هستن این به خاطر فساد بالاییه که در سیستم وجود داره که نتونسته توازن ایجاد کنه و یه عده کمی دارن سرمایه های مملکت رو می خورن نمونه اش هم همین اختلاس 3 هزار میلیاردیه
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    9 1
    خانم سحر درمورد دنیا و بزرگی اش حق با شماست دنیا خیلی بزرگه منتها هر کشوری باید جوری رفتار کنه که بیشترین منافع رو برای کشورش بدست بیاره اگه ما با کشور های بزرگ و تاثیرگذار دعوا داشته باشیم و با اوگاندا رابطمون خوب باشه که هنر نکردیم آخه کشورهایی مثل کشورهای آفریقایی و غیره که تاثیری تو دنیا ندارن هنر اینه که بین قدرت های دنیا بتونی حق مردمتو حفظ کنی اینکه بریم تو مجامع بین المللی و هر چی که دلمون می خواد رو بگیم که هنر نیست هر کسی اینکارو می تونه انجام بده
  • کیان IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    1 4
    من حاضرم شرط ببندم اکثر کسانی که مخالف کنونی دولت هستند و اینجا کامنت گذاشتن وضع مالیشون خیلی خیلی خوبه. کاش میشد بررسی کرد و اونوقت به این نظر من میرسیدین. اکثر دور و بریهای من که غر میزنن قبلا چیزی نداشتن ولی تو همین چند سال به خونه و ماشین و .. رسیدن ولی باز هم غر میزنن فکر کنم اینا دوست دارن تو خونه لم بدن و پول بیاد تو بغلشون.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    2 1
    یکی گفت عدالت چه کلمه زیبایی ..............من میگم عدالت چه کلمه غریبی، تو کشورما
  • رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 0
    آنقدر دلم پر درد است که نمیدانم از کجا شروع کنم .بهتر است از منطقه پارس جنوبی یا به زبان خودمانی عسلویه صحبت کنم.همه میدانیم که منابع پارس جنوبی با کشور قطر مشترک میباشد روزی که ما شروع به استخراج از پارس کردیم حدود 7 سال از قطر عقب بودیم .در زمان خاتمی با همت متخصصان داخلی و خارجی و قراردادهای منطقی خارجی تقریبا داشتیم عقب ماندگی را تا حدود زیادی جبران میکردیم.تا زمان آقای احمدی نژاد .تا آن زمان حدود یک میلیون نفر بهطور مستقیم و غیر مستقیم از عسلویه امرار معاش میکردند.من از سال 80 تا 87 خودم عسلویه کار میکردم.با امدن احمدی نژاد اولین بخشنامه برق را از چشمهایمان پراند .تمامی پروژه های زیر 50% پیشرفت تعطیل اعلام شد.یک سال بعد از بیرون امدن از عسلویه برای ماموریتی مجددا به عسلویه رفتم
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 0
    باورم نمیشد عسلویه به شهر ارواح تبدیل شده بود بیشتر پروژه ها غیر فعال بودند. و این به خاطر واگذاری پروژه ها به افراد غیر متخصص و نظامی بود و همچنین اثرات کمر شکن تحریمها بر اثر اصرارها و لجبازیهای بچه گانه دولت نهم و دهم بود درحالی که قطر با همین منابع پارس جنوبی (چون چیز دیگری ندارد)تبدیل به ثروتمندترین کشور دنیا شده است با سرانه درآمدی بالاتر از کشورهایی چون آمریکا و ژاپن و حتی برونئی.شاید بگویید به خاطر جمعیت کم قطر میباشد.ولی آیا قطر منابع نفت مانند ما دارد؟معادن غنی مس و آهن و طلا و.... دارد.آیا قطر آب و هوای چهار فصل و آثار باستانی ما را دارد؟به جرات میتوانم بگویم که کشور ما فقط با درآمد صنعت توریسم .یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا میباشد بدون درآمد نفت و گاز حتی.
  • رضا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 0
    دوستان کافیست مقایسه ای بین وضعیت اقتصادی و امکانات کشور خودمان و کشور ترکیه انجام دهید رشداقتصادی ترکیه حدود 8.9% بوده است و تورم 7.9% درصدی حالا کشور خودمان بنا بر اعلام صندوق پول رشد اقتصادی 1% و نرخ تورم در خاورمیانه اول و در دنیا چهارم میباشیم.حالا امکانات را مقایسه میکنیم ترکیه به غیر از توریست و کشاورزی چیز دیگری نداشت ولی هم اکنونبر اساس آمار سال ۲۰۰۵ ترکیه در تولید محصولات کشاورزی در رده هفتم جهان قراردارد گردشگری یکی از فعالترین بخشهای اقتصاد ترکیه‌است که به سرعت رشد می‌کند.بر اساس آمار موسسه TUI آلمان از ۱۰۰ هتل برتر جهان ۱۱ هتل در ترکیه قرار دارند. در سال ۲۰۰۷ تعداد ۲۷٬۲۱۴٬۹۸۸ نفر توریست از ترکیه بازدید کرده‌اند که درآمدی بالغ بر 18.5میلیارد دلار برای ترکیه ایجاد کرده‌اند.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 0
    ولی ما هم نفت هم گاز هم کشاورزی هم آثار تاریخی بسیار فراوانتر و مهم تر از ترکیه داریم .چرا وضع ما باید این گونه باشد .چرا کشور به یک مصرف کننده صرف تبدیل شده است.از تخم مرغ بگیر تا سنگ قبر از پرتغال بگیر تا پوشاک....الان مهاجرت روستاییان به شهر بیشتر است یا قبل؟الان به خاطر واردات بی رویه حصولات کشاورزی ،کشاورزی ما رو به موت است یا قبل؟یادم میاید بهرام شفیع در گزارش فوتبال اصطلاحی داشت که میگفت گل نکردن این توپ سخت تر از گل کردن آن است.حالا حکایت کشور ماست با این همه امکانات و ذخایر خدادی که بسیاری از کشورها
  • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 0
    آقای امیر این که میگی بخور بخور بوده تو این 30 سال و فقط 10 سالش کار مفید بوده رو باید با آمار بگی تا بفهمیم تو کودوم دوره عملکرد بدتری داشتیم در زمان اصلاح طلبان متوسط فروش نفت سالانه کشور تقریبا 20 میلیارد بوده ولی در زمان ریاست جمهوری نهم ودهم ما بطور متوسط سالانه بین 80 تا 100 میلیارد نفت فروختیم مضاف بر اینکه خیلی از زیر ساخت ها هم در دورره های قبل ساخته شده بود این آمار شرکت نفت ایرانه از جای دیگه هم نیاوردم اینم که وضعیت اقتصادیمنه الان حالا کی سوء مدیریت داشته؟ عزیزم ترکیه از لحاظ توسعه و اقتصاد از ما خیلی عقب تر بود نفت هم نداشت در عرض حدود 10 سال با برنامه ریزی علمی و درست و با دوستی با دنیا به یکی از اقتصاد های برتر منطقه و تقریبا دنیا تبدیل شده فکر می کنی برای پیشرفت یه کشور
  • بدون نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    4 0
    خانم سحر قرار نیست کسی با کسی دعوا کنه یا به جون هم بیفتم یا در مقابل هم قرار بگیریم باید یاد بگیریم که هر کسی نظراتش رو بده بدون اینکه از هم کینه به دل بگیریم کی گفته این نظرات سطحیه؟ در سطح جامعه باید بحث و تبادل نظر انجام بشه چه توی محیط مجازی یا بین مردم چرا که نشون دهنده سلامت و سرزنده بودن جامعه هست و اصلا هم به کشورر ضربه نمی زنه بلکه باعث میشه عملکرد مثبت و منفی افراد شناخته بشه شما سعی کنید به دلایل و انتقاداتی که مطرح میشه جواب بدید
  • تارخ IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    5 0
    آقا کی میتونست ایران را ظرف چند سال از لحاظ کاهش اشتغال ، کاهش سرانه ملی، کاهش محبوبیت سیاسی،عدم امنیت شغلی،افزایش تورم،کاهش خدمات اجتماعی،دین زدایی،کاهش میل به زندگی،افزایش خودکشی ، طلاق و تمام بزه های اجتماعی،افزایش وحشتناک فساد اداری،عدم اشتغال افراد نخبه و مستعد به جای افراد نالایق،افزایش فرار مغزها،افزایش زندانیان سیاسی و خبرنگاران و روزنامه نویسان و هزاران مورد دیگه که از حوصله شما عزیزان خارج است به بدترین درجه تنزل دهد؟هر کس که میگوید موارد ذکر شده بهبود یافته،مستند اعلام کند،شاید ما خوابیم و یا سوادمون نمیرسه!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • امیرحسین IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    4 0
    این تاریخه که مشخص می کنه کی چی کار کرده
  • امیرحسین IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 0
    یه زمانی کره ای ها برای ایرانی ها کار می کردند ، اما الآن . . .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین