موفقیت سیمان صوفیان با اتکا به توان متخصصان داخلی/ ایجاد آسیاب در ارمنستان و انعقاد قرارداد با ترکیه

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با اشاره به استمرار موفقیت های این مجموعه با اتکا به توان متخصصان داخلی گفت: این شرکت یک قرارداد برای ایجاد آسیاب در یکی از شهرهای ارمنستان و انعقاد قرارداد با ترکیه را در دست اقدام دارد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سعید دلفکار در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان صوفان اظهار داشت: ارتقای فناوری تولید جهت دستیابی به محصول با کیفیت مطلوب و جلب رضایت مشتریان، استمرار حضور در بازارهای داخلی و خارجی با هدف حفظ سهم بازار در اولویت این مجموعه قرار گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد: حفظ محیط‏ زیست و منابع طبیعی در کنار ایمنی پرسنل در برنامه های شرکت سیمان صوفیان قرار گرفته است.

سعید دلفکار با اشاره به استفاده از توانمندیها و تخصص همکاران و پرسنل سیمان صوفیان در طرح های فنی این مجتمع گفت: در این راستا تعویض رولر پرس ثابت، طراحی و ساخت باسکول هوشمند و بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت بارگیری به عنوان فعالیت های کم‌نظیر فنی توسط پرسنل این شرکت انجام شده است.

موفقیت سیمان صوفیان با اتکا به توان متخصصان داخلی/ ایجاد آسیاب در ارمنستان و انعقاد قرارداد با ترکیه

گفتنی است جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفندماه 1401، با حضور 66 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و نمایندگان صاحبان سهام برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در سال 1401، صورت‌های مالی به تصویب سهامداران رسید و سود تقسیمی به ازای هر سهم نیز سه هزار و 370 ریال تعیین شد.

همچنین در این مجمع موسسه حسابرسی بهراد مشار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی ( رسمی ) و مؤسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی ( علی البدل ) معرفی و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیر الانتشار انتخاب گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1771236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =