ایسنا نوشت:

رييس ستاد انتخابات استان تهران گفت: اعتماد سرمايه بزرگ ما است، بايد منازعات و دعواها را كنار بگذاريم.

مرتضي تمدن در مراسم افتتاح ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان تهران كه با حضور سيدصولت مرتضوي رييس ستاد انتخابات كشور و مرتضي تمدن استاندار تهران، تهراني رييس هيات نظارت شوراي نگهبان در استان تهران، فرمانداران، بخشداران و معاونين استانداري صبح امروز (شنبه) برگزار شد، با بيان اين‌كه «عملا بحث انتخابات در استان تهران از مدت‌ها قبل كليد خورده است» گفت: در اين راستا با فرمانداران نشست‌هاي متعددي برگزار شده است و همچنين جلسات با بخشداران و معاونان فرمانداران و دست‌اندركاران بحث انتخابات آينده مورد توجه قرار گرفته است.

*انتخابات مجلس نهم را يك آزمايش مهم براي ملت ايران است.: اين انتخابات براي ما آن‌قدر مهم و داراي حساسيت است كه دقت، راي و نظر مسوولان و دست‌اندركاران را به اين مساله معطوف كنيم.

*قريب شش هزار شعبه‌ اخذ راي را دست‌اندركاران بايد در استان تهران مديريت كنند. مجموعه دست‌اندركاران ستاد انتخابات در استان تهران نوعا انسان‌هاي كارآزموده، توانمند و باتجربه هستند و شايد مهمترين و اساسي‌ترين كارهاي انتخابات را اين عزيزان هر كدام چند بار مرور كرده‌اند و به لطف خداوند اين توانايي در دوستان حاضر در اين جلسه و كساني كه امروز در جمع ما نيستند ولي در آينده در بحث انتخابات در خدمت آن‌ها خواهيم بود، وجود دارد.

* پيش‌بيني ما اين است كه بتوانيم به لطف خداوند انتخابات مجلس نهم را با سلامت، متانت و دقت برگزار كنيم و موجب خوشحالي مقام معظم رهبري و ان‌شاءالله اعتماد و اطمينان ملت ايران و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي شويم.

*برگزاري انتخابات مساله ساده‌اي نيست.برگزاري انتخابات رياست جمهوري، مجلس و ... با اين آرامش، دقت و اعتمادي كه مردم به راي و حضورشان پيدا مي‌كنند مساله ساده‌اي قلمداد نمي‌شود.

* با نگاهي به برگزاري انتخابات‌ها در دنيا مي‌بينيم كه اين انتخابات‌ها مالامال از تنش و هزاران مساله حاشيه‌اي است؛ اما در كشور ما انتخابات بدون حاشيه و مساله با عنايات حضرت حق و البته استفاده از تجربه و تواني كه خداوند به ما اعطا كرده است و بايد قدرش را بدانيم، برگزار مي‌شود.

* اگر ما در انتخابات رياست جمهوري اين مساله را نداشتيم كه دشمن بخواهد مطامع شوم خود را به بهانه انتخابات به كرسي بنشاند، مي‌بينيم كه در طول تاريخ انتخابات در كشور همواره پايان انتخابات براي تاريخ ملت ايران نقطه‌ افتخار بوده است. در همان انتخابات هم كه جريان منحوس فتنه به ميدان آمد تا اين انتخابات را مخدوش كند، ما با يك آزمايش الهي مواجه بوديم و امروز هم شاهد هستيم كه از فتنه‌گران جز بدنامي و ندامت چيزي باقي نمانده و ملت ما از اين آزمايش سرفراز بيرون آمده است.

* دشمن دوباره تلاش خواهد كرد كه مساله انتخابات مجلس نهم را ميداني براي توطئه‌هاي خود قرار دهد.مهندسي انتخابات مجلس نهم با توجه به دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري حائز اهميت است، لذا ما در ابعاد مختلف تلاش خواهيم كرد كه برابر قانون و به عنوان امانتدار راي مردم، مشاركت حداكثري مردم را در استان تهران رقم بزنيم و انتخابات را به بهترين شكل برگزار خواهيم كرد.

* مجموعا كارها به گونه‌اي تنظيم شده است كه بر اساس آموزش‌هاي برگزاركنندگان انتخابات و آحاد جامعه بتوانيم به گونه‌اي حركت كنيم كه تهران براي ساير نقاط كشور هم الگو شود.

* تاكيد ما اين است كه دشمن موفق نشود كوچك‌ترين بهانه براي حضور در اين عرصه پيدا كند.

* اعتماد، سرمايه بزرگ ما است در نتيجه بايد منازعات و دعواها را كنار بگذاريم و حركت در مسير قانون و توجه به ظرفيت‌هاي قانوني به عنوان بهترين سرمايه‌اي كه مي‌تواند با توكل به خدا ما را به سرمنزل مقصود برساند مورد توجه قرار دهيم.

/212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =