عضو هیات مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه استراتژی این جبهه وحدت است اما بر اساس اصول، خاطرنشان کرد: اعضای جبهه پایداری جزء ارادتمندان واقعی آیت‌الله مهدوی‌‌کنی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، بزرگان اصولگرا با تشکیل سازوکاری که به 7+8 معروف شده است، سعی کردند تمامی نیروهای اصولگرارا متحد کنند، اما هنوز حامیان دولت به این ساز و کار تن نداده اند و با تشکیل جبهه پایداری، متشکل از نمایندگان حامی دولت در مجلس هشتم، برخی وزرای سابق کابینه نهم عزم ورود به عرصه انتخابات مجلس نهم را دارند.
پس از ادای احترام دبیر کل جبهه پایداری این بار نوبت صادق محصولی بود که به عنوان یکی از موسسین جبهه پایداری نسبت به جایگاه و مقام آیت الله مهدوی کنی در میان اصولگرایان ادای احترام کند.
 محصولی در یک جلسه دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: "ما حتما وحدت را مهم می دانیم، حتما استراتژی جبهه پایداری وحدت است و به سمت وحدت هم پیش می رویم، اما باید منظور از وحدت روشن شود، صرف کلمه وحدت، این ارزش آفرین نیست، بلکه باید حبل الهی ملاک وحدت باشد نه هر ریسمانی. بنابراین ما در وحدت آن مرزبندی ها را می‌گوییم باید ملاک باشد و اگر نباشد نتیجه کار این خواهد شد که حزب اللهی هایی که به اصولگراها رویکرد مثبت داشتند به آن لیست اعتماد نکنند؛ اگر در 7+8 افرادی باشند که در فتنه موفق نبودند و برخلاف منویات رهبری عمل کردند، مردود شدند و با گفته ها و تشویق ها و پیغام دادن ها و بعضی ها هم با سکوتشان پازل دشمن را کامل کردند، اینها اعتماد مردم را جلب نمی‌کنند تا مردم به آن لیستی که توسط این افراد در مرکزیت وحدت اصولگرایان قرار گرفتند اعتماد بکنند و به آن لیست رای بدهند لذا ما می گوییم که نباید بزرگانمان را برای چیزی که نتیجه عکس می دهد هزینه بکنیم؛ ولی از طرف دیگر هم بر این هستیم که آن منشوری که خود این عزیزان قبول دارند و نوشته اند و ما هم قبول داریم و البته قابل ارتقا و تکمیل می دانیم اما ما به همان مقدار هم قبول داریم تا به همان مقدار هم عمل بکنند می بینیم که بر طبق همان هم برخی از این کسانی که در 7+8 هستند نمی توانند در آن جا حضور داشته باشند و این اصلاحات ان شا الله صورت بگیرد تا وحدت طوری عمل بشود تا از درونش پیروزی اصولگرا ها در آید ."
پس از شکل گیری جبهه پایداری انتقادات فراوانی به این تشکل سیاسی شد و بیشتر بحث های هم حول محور سهم خواهی این گروه در انتخابات آینده بود. اعضای این جبهه ابتدا این موضوع را تکذیب می کردند اما طی یکی دو هفته گذشته، احتمال ارائه لیست انتخاباتی مجزا را رد نکرده اند. از همین رو است که اصولگرایان منتقد دولت جبهه پایداری را عامل تفرقه انداز در میان اصولگرایان می دانند. اما صادق محصولی درباره خبرها مبنی بر سهم خواهی جبهه پایداری گفت: "بعضی ها از بس که حرفی برای گفتن ندارند، می گویند جبهه پایداری سهم خواهی می کند. چه سهم خواهی ما می کنیم؟ ما می گوییم رهبری فرمودند که قوا در انتخابات دخالت نکنند و احترام انتخابات را داشته باشند. خب اگر یکی از روسای قوا یک نماینده داشته باشد روسای قوای دیگر هم می توانند مدعی داشتن نماینده باشند و این درست نیست و ما روی این موضع مقام معظم رهبری تاکید داریم و از این اصل کوتاه نمی آییم؛ شاید از افراد کوتاه بیاییم و بگذریم، شاید از ترجیحات کوتاه بیاییم اما از مواضع رهبری و منویات ایشان و از اصول کوتاه نمی آییم."
محصولی درباره ارایه لیست مجزا توسط جبهه پایداری هم گفت: ما منتظریم ببینیم زعیم عالی قدرمان هرچه فرمودند مطابق آن عمل کنیم لذا نه گفتیم لیست می دهیم و نه گفته ایم نمی دهیم. عرض کردیم به تکلیفمان مطابق شرایط و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد. البته ما تلاش های همه عزیزان در جهت وحدت را ارج می نهیم و حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی را از استوانه های انقلاب و فقیهانی دلسوز و مجاهد می دانیم. همه اعضا جبهه پایداری از ارادتمندان واقعی این حضرات هستند و برای سلامتی و توفیق بیشترشان دعاگو هستند و قدردان زحمات سروران.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 3
    لیست را ول کن به ما هم یاد بده این ثروت میلیاردی را از کجا اورده ای؟
    • امیر IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      2 0
      داشتن ثروت میلیاردی جرم نیست عزیز! زمان آقای خاتمی رییس جمهور سابق هم همین شماها اینقدر از این حرفها زدین که سرمایه داران بزرگ اصولا جرئت نمی کردند که به ایران بیان. باید دید مال از چه راهی به دست میاد، نه اینکه هر کی ثروتمند بود حتما آدم ناجوریه.