مستند «پادشاهان درد» به نمایش خانگی آمد

مستند سریالی «پادشاهان درد» Kings of Pain به کارگردانی دیوید کار David  Carr با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می دهد و این روزها مستند «پادشاهان درد» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.
مستند «پادشاهان درد» به کارگردانی دیوید کار محصول ۲۰۱۹ ایالات متحده است که در آن آدام و راب توسط خطرناک‌ترین حیوانات جهان گزیده می‌شوند تا راهنمای جامعی برای اندازه‌گیری درد ایجاد کنند.
در حالی که بیشتر مردم از حیوانات گزنده فرار می کنند، کارشناسان حیات وحش آدام تورن و رابرت آلوا (Adam thoran ،Robert alleva) در مستند «پادشاهان درد» به جنگل های دوردست و سواحل سفر می کنند تا با حیوانات با گونه های تهاجمی رو به رو شوند و محدودیت درد خود را با نامی علم آزمایش کنند. این دو کارشناس با مشورت دکتر Schmidt ابزاری آموزشی به انسان ها نشان می دهند که باید از چه موجوداتی دوری کنند و در صورت گزیدگی یا خفه شدن چه کاری انجام دهند.
فصل اول مستند سریالی «پادشاهان درد» که امتیاز 7.1 را در سایت Imdb به دست آورده در ۹ قسمت و فصل دوم آن نیز در ۱۰ قسمت به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =