سینماهای تهران در هفته جاری در انتظار نمایش دو فیلم جدید هستند تا حال و هوای اکران تغییر کند.

سمیه علیپور: این روزها پنج فیلم سینمایی در پنج سینمای سرگروه روی پرده هستند که از این میان «شیش و بش» ساخته بهمن گودرزی بیشترین میزان فروش را دارد.
 
این فیلم سینمایی 30 سالن سینما در اختیار دارد و در مدت 28 روز اکران 880 میلیون تومان فروش داشته است. انتظار می‌رود «شیش و بش» که در سینمای سرگروه قدس به نمایش در آمده تا پایان فرصت نمایش به فروش میلیاردی دست پیدا کند.
 
امین حیایی، محمدرضا گلزار، آنا نعمتی، بیتا فرهی و میرطاهر مظلومی بازیگران فیلم گودرزی هستند. «شیش و بش» ماجرای دو دوست است که در پی اتفاقی رقابت بین آن دو شدت می‌گیرد.
 
«زنان ونوسی، مردان مریخی» ساخته کاظم راست‌گفتار 21 سالن سینما دارد و بعد از 42 روز اکران 714.2 میلیون تومان فروخته است. این فیلم ماجرای ماجرای مهندس جوانی به نام سعید است، مقدار زیادی پول قرض می‌گیرد تا همسرش را برای اسکی به فرانسه بفرستد. زمان اسکی همسر، مرد یخ می‌زند و ...
 
امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد،‌ امیرحسین رستمی، سحر زکریا‌ و شراره رخام بازیگران فیلم راست‌گفتار هستند.
 
«آژانس ازدواج» ساخته محمد درمنش از دیگر فیلم‌های کمدی این روزهاست که 16 سینما در اختیار دارد و در مدت 9 روز نمایش 26.5 میلیون تومان فروخته است.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده: «آژانس ازدواجی آگهی می‌‌کند تضمینی هر دختری را ظرف یک هفته به خانه بخت بفرستد به شرط آن که...»
 
بهزاد محمدی، امید زندگانی، بهنوش بختیاری، شراره رخام، مهران رجبی، امیر غفارمنش، گیتی ساعتچی، فاطمه طاهری، آزاده ریاضی، ملکه رنجبر، آرزو افشار و فرزاد حاتمیان بازیگران این فیلم هستند.
 
«ندارها» به کارگردانی محمدرضا عرب که 35 روز از اکران آن می‌گذرد و 15 سینما دارد، 206.1 میلیون فروخته است.
 
پژمان بازغی، هانیه توسلی و محسن تنابنده بازیگران «ندارها» هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: «اون می‌گفت خدا به هر کسی این فرصت و لیاقت رو نمی‌ده که بتونه در حق دیگران خوبی کنه چه به داراش چه به ندارش، اشتباه ما از همین جا شروع شد از اینکه وسوسه شدیم این فرصت رو به زور از خدا بگیریم.»
 
«زندگی با چشمان بسته» ساخته رسول صدرعاملی نیز 15 سینما دارد و در 35 روز نمایش 392 میلیون فروخته است.
 
ترانه علیدوستی، حامد بهداد و پولاد کیمیایی بازیگران این فیلم هستند. «زندگی با چشمان بسته» ماجرای زندگی خواهر و برادری است که در ارتباط با اطرافیان با مشکلاتی روبرو می‌شوند. فیلم صدرعاملی در گروه سینمایی استقلال روی پرده است که از چهارشنبه این هفته «یه حبه قند» ساخته رضا میرکریمی جایگزین آن خواهد شد.
 
همچنین به دلیل شروع به کار جشنواره فیلم کوتاه تهران در سینما آزادی وضعیت اکران «سعادت‌آباد» ساخته مازیار میری که انتظار می‌رود از این هفته اکران شود، فعلا نامشخص است.
 
نام فیلم و کارگردان
تعداد سینما
روزهای نمایش
فروش کل (میلیون تومان»
«زندگی با چشمان بسته» رسول صدرعاملی
15
35
392
«زنان ونوسی، مردان مریخی» کاظم راست‌گفتار
21
42
714.2
«آژانس ازدواج» محمد درمنش
16
9
26.5
«ندارها» محمدرضا عرب
15
35
206.1
«شیش و بش» بهمن گودرزی
30
28
880
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =