بیرانوند: دست‌بوس هواداران استقلال هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست بوس همه مردم ایران و هواداران استقلال هستم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: قبل از اینکه به مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم، به عنوان یک بازیکن ملی دست بوس مردم ایران و هواداران استقلال هستم.

وی ادامه داد: پس از بازی قبل بابت اتفاقاتی که رخ داد عذرخواهی کردم و البته هواداران استقلال را هم درک می‌کنم. امروز این آمادگی را داشتیم که چنین برخوردی با من شود، اما باید بگویم که من فقط احساسات خودم را با هواداران خودمان به اشتراک گذاشتم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه من آدم شوخ طبعی هستم، خاطرنشان کرد: این یکی از شیرین‌ترین قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس است. توانستیم با قهرمانی لیگ برتر، دبل کنیم و به همه تبریک می‌گویم. من آدم شوخ طبعی هستم و از شعارها ناراحت نمی‌شوم. هرچقدر هم به من فحش بدهید من دست بوس همه مردم ایران هستم. مخلص هواداران پرسپولیس هستم.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 1
    فایده نداره. منفور استقلالی ها هست
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 0
    نمونه شخصیت یک پرسپولیسی. الگوئی برای فروزان ها
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 2
    لنگ همیشه لنگ هست تیمی‌ که حمایتش از بالاست دیگه نمیشه کاری کرد بزور هم که شده قهرمانش میکنن لنگگگگگگگ
  • پرسپولیسی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 2
    درود به شرفت علی بیرو که مودبی،ولی تیم استقلال لیاقت احترام ندارن .
  • reza IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 0
    دمت گرم، فوتبالیست با معرفت
  • GB ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    2 2
    متعادل بودن اینقدر سخت است. نه سر ببر و نه دست ببوس. ضمنا تمارض به کمردردت در برخورد با قائدی (که اصلا برخورد هم نبود) گویای شخصیت نامتعادل و متقلبت است. من پرسپولیسی را از پرسپولیس متنفر کرده اید.
  • طرفداران IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    2 1
    تیم استقلال و هوادارانش و همینطور سر مربی استقلال بجز اینکه تو میدون بازی را باختند اخلاق و معرفت را هم باختند شعار های زد اخلاقی هواداران استقلال چه در استادیوم و چه در فضای مجازی هیچ نشانه فوتبالی نداشته و جز توهین به هموطنان و دوستان و آشنایان. خود چیزی نبود در بعضی از خانواده ها اعضای یک خانواده چند نفر پرسپولیسی و چند نفر استقلالی هستند اما بعضی از تماشاگر نما ها با شعار های که میدادن حتی به خانواده ها. هم توهین میکردند انشاالله که اخلاق فوتبالی به باشگاه استقلال و همینطور به تماشگرنما های استقلال برگرده