فارس نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از اجرای حکم اعدام چهار متهم حادثه خمینی شهر در روز چهارشنبه 20 مهرماه سال جاری خبر داد.
محمد رضا حبیبی امروز از تایید حکم دیوان عالی کشور برای اجرای حکم اعدام چهار متهم متجاوز باغ خمینی شهر خبر داد. وی با بیان اینکه پرونده متهمان باغ خمینی‌شهر با توجه به اهمیتی که داشت ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: پس از بررسی‌هایی که دیوان عالی کشور ظرف مدت کمتر از 45 روز بر روی پرونده متهمان باغ خمینی‌شهر انجام داد، اکنون نتیجه نهایی به دادگستری اصفهان را اعلام کرد. وی با اشاره به تایید حکم اعدام متهمان ردیف اول تا چهارم این پرونده گفت: چهارشنبه حکم شرعی اعدام برای متهمان اجرا می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه هنوز مکان قطعی اعدام مشخص نشده است، ادامه داد: قرار است این چهار متهم در ملاء عام و در یکی از میادین اصلی خمینی‌شهر به دار آویخته شوند. وی در ارتباط با حکم دیگر متهمان این پرونده بیان کرد: با توجه به این که هنوز تعدادی از متهمان این پرونده فراری هستند اجرای حکم برای دیگر متهمان در حالت تعلیق قرار دارد و باید بررسی‌های بیشتری برای این متهمان صورت گیرد.
حادثه خمینی‌ شهر،‌ نیمه‌شب 11 خرداد سال جاری با تجاوز گروهی به چند زن و دختر که در یک محفل خانوادگی در یکی از باغ‌های خمینی ‌شهر بودند اتفاق افتاد.
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    5 0
    چرا چهار ؟؟؟؟؟؟؟اينها كه 10 تا 12 رذل پست فطرت بودن.لابد فردا مينويسي 3 تاشون زنداني 2 تا بي گناه و بقيه هم از تاريكي شب استفاده كردن و از زندان در رفتن.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    6 0
    آقای دادستان همه آنها را باید اعدام می کردی تا درس عبرتی برای دیگران باشد تا دست به جنایت نزنند .
  • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    3 0
    همگیشان را اعدام نمائید تا درس عبرتی شود برای دیگران
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    4 4
    یک بار مرگ برای این شیاطین کم بود. اینا رو باید زجر کش کرد. اسید روشون بریزن. یک دست و یک پا قطع کنن. بزارن زندگی کنن. اونطوری خودشون روزی 1000بار آرزوی مرگ می کنن
  • بدون نام IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    3 3
    اهای ...انسان که میگویی باید اسید رو شون ریخت و غیره.شمای که مقام انبیای دارید و معصوم از گناه هستید و شیطان از شما دور است.ببخشد .عصبانی هستی انقدر به خودت غره نشو شاید فرداها یا پسون فرداها شاهد رسوای تو باشیم.ما همه ادمیزاد هستم و جایز و الخطا.خدایا فرج اقای امامت و اقای عدالت رو برسان امین.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    2 2
    انشاالله روزی خودتان هم بشود هر کسی که گناه این چهار تا جوان را شست