مهدی طائب: «هرگز» در ایران بی‌حجابی نبوده، حتی زمان «ساسانیان» / در دنیا حجاب اجباری نداریم، «بی‌حجابی اجباری» داریم

مثلث آنلاین نوشت: رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: برخی اذعان دارند که چرا می‌خواهید حجاب را اجباری کنید؛ من در پاسخ می‌گوییم ما در دنیا حجاب اجباری نداریم بلکه بی‌حجابی اجباری داریم چرا که حجاب مسئله فطری و ذاتی است.

  • حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد که در محل حوزه علیمه سفیران هدایت بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: هدف امام خمینی (ره) در بسیج همه ملت برای انقلاب ایجاد جامعه‌ای اسلامی و سالم بود. وی بیان کرد: امام خمینی(ره) به نیروهای خود القا کرده بودند که در راه خداوند متعال شکست معنا ندارد.

  • رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: وقتی خبر شهادت حاج مصطفی را به امام خمینی (ره) می دهند، این شخصیت بزرگ دنیای اسلام می فرمایند که «خداوند الطاف خفیه ای دارد و شهادت حاج آقا مصطفی از آن الطاف خفیه است».

  • وی در در مورد حجاب گفت: برخی اذعان دارند که چرا می‌خواهید حجاب را اجباری کنید؛ من در پاسخ می‌گوییم ما در دنیا حجاب اجباری نداریم بلکه بی‌حجابی اجباری داریم چرا که حجاب مسئله فطری و ذاتی است.

  • حجت الاسلام طائب عنوان کرد: در ایران هرگز بی‌حجابی حتی در دوران ساسانیان براساس نقاشی‌های این زمان نداشتیم، به عنوان مثال رضاشاه سرنیزه گذاشت که باید زنان بی‌حجاب اجباری باشند.

  • وی با ذکر این نکته که شما دینی در عالم سراغ ندارید که بی‌حجابی را ترویج کند، عنوان کرد: در تمام ادیان حجاب وجود داشته ‌است، خدای متعال دینش و مومنین به دین خود را در شرایط سخت مورد حمایت قرار می‌دهد.

  • رییس شورای قرارگاه عمار به تشریح آیه "وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَ مِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ" که در آرم سپاه پاسدران هم حک شده پرداخت و گفت: اگر در برابر دشمنان تمام توان خودمان را برای دفاع به کار ببریم، دشمن می‌ترسد و اینکه گفته می‌شود که قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بازدارنده است، برگرفته از همین آیه است.

  • وی افزود: در رأس آیه مذکور این است که هر آنچه می‌توانید از نیرو فراهم کنید تا به وسیله آن دشمنان خدا و خودتان را بترسانید و خداوند خود هم یاریگر مسلمانان است.

  • حجت الاسلام طائب خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های فتنه این است که ریزش و رویش دارد و فتنه لازمه جامعه است که باید تمام تلاش ما پیروزی در فتنه‌ها باشد.

بیشتر بخوانیم:

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =