فرماندار بندر ماهشهر: باشگاه خلیج فارس علاوه بر بودجه‌ی دریافتی از صنایع حدودا ۶ تا ۸ میلیارد تومان کمک از شورای راهبردی دریافت کرده است

فرماندار بندر ماهشهر گفت: در حالی که ۷۰ درصد از بازیکنان خلیج فارس در فصل گذشته غیربومی بوده‌اند، این تیم علاوه بر کمک‌های دریافتی از صنایع، حدود ۶ تا ۸ میلیارد تومان کمک از شورای راهبردی دریافت کرده است.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین اظهار کرد: حضور یک نماینده از بندرماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور باعث افتخار است؛ زیرا نام پر آوازه‌ی این شهرستان را بیش از پیش در کشور مطرح می کند.

فرماندار بندر ماهشهر با ابراز خرسندی در این مورد افزود: حمایت از این تیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، وظیفه مسئولان شهرستان است تا تیم با نتیجه گیری مطلوب باعث امیدواری بیشتر هواداران شود.

وی با اشاره به فرسودگی استادیوم شهدای بندرماهشهر ادامه داد: در سال جاری برای بازسازی استادیوم شهدا حدود ۲۷ میلیارد تومان پروژه تعریف کردیم تا بتوانیم زیرساخت مناسبی برای ورزش فوتبال در شهرستان فراهم کنیم.

بندری با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد بازسازی استادیوم شهدا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پروژه ارتقای سیستم روشنایی این استادیوم در حال اجرا است و پیمانکار پروژه باید تا پایان مردادماه کار را به سرانجام برساند.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان بندر ماهشهر تاکید کرد: با اجرای این پروژه، سیستم روشنایی ورزشگاه شهدا وضعیت فوق‌العاده مطلوبی پیدا خواهد کرد و امکان میزبانی مسابقات لیگ برتری را نیز خواهد داشت.

بندری در ادامه به تصمیم مدیران باشگاه خلیج فارس برای تیم‌داری در فصل آینده واکنش نشان داد و گفت: در فصل جاری به باشگاه فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر به صورت مستقیم حدود ۶ تا ۸ میلیارد تومان کمک شده و این مبلغ صرف اسکان، غذا، ایاب و ذهاب، پرواز و غیره شده است.

فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: همچنین باشگاه خلیج‌فارس علاوه بر استفاده از بودجه شورای راهبردی، به طور مستقیم با شرکت‌های پتروشیمی ارتباط برقرار و مبالغ دیگری را نیز به عنوان کمک از صنایع دریافت کرده است.

وی متذکر شد: انتظار ما این است که مدیران باشگاه خصوصی خلیج‌فارس ‌پس از یک فصل، گزارشی در مورد استفاده از ظرفیت‌های بومی و تعداد بازیکنان بومی پرورش یافته در این تیم و همچنین میزان رضایتمندی هواداران و جامعه‌ی شریف و نجیب شهرستان بندر ماهشهر ارائه دهند.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: بر اساس آمارها و گزارشات واصله، بیش از ۷۰ درصد از بازیکنان باشگاه خلیج‌فارس در فصل گذشته غیربومی بوده‌اند و اگر این روند در فصل آینده نیز ادامه داشته باشد، قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: معمولاً روال کار این است که اگر تیمی در سطح لیگ یک بخواهد امتیاز خود را به فروش برساند، می‌بایست ضمن رعایت تمامی ملاحظات اجتماعی، سیاسی و امنیتی، نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام کند.

بندری در پایان ضمن تشکر از مجموعه‌ی مدیریتی باشگاه خلیج فارس بیان کرد: با توجه به هزینه‌های شخصی و کمک‌هایی که از سوی مجموعه‌ی مدیریتی شهرستان برای این تیم انجام شده، انتظار داریم مدیران باشگاه خصوصی خلیج‌فارس به تیم‌داری در لیگ یک ادامه دهند.

خبرنگار؛مهدی حساکره

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =