توضیحات تکمیلی پیرامون تغییر رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن

مدیریت و اتخاذ تصمیمات بهنگام در شرایط مختلف و بویژه در مواردی که با سلامت مردم در ارتباط است» از وظایف اصلی روسای بیمارستان‌ ها محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، شنبه ١٣ خرداد ١۴٠٢ وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان بروجن شاهد بلاتکلیفی و نارضایتی برخی بیماران در بخش های مختلف از جمله اورژانس، سی‌تی اسکن، ام آر ای و ... بود که علت آن قطعی برق گزارش شد.

انتظار می‌رفت با وجود امکان استفاده از برق اضطراری خدمات رسانی به بیماران انجام شود اما به علت سوء مدیریت و ترک فعل، شماری از بیماران از صبح تا حدود ساعت١۵ معطل و از دریافت خدمات درمانی محروم بودند و حال آن که ترک فعل یاد شده، خلاف تأکید وزیر بهداشت دولت مردمی بر اصل دسترسی آسان و بهنگام به خدمات سلامت بود.

قابل ذکر است افتتاح ساختمان بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن در دولت دوازدهم صورت گرفته و ارتباطی با برکناری رییس این بیمارستان ندارد.

همچنین تجهیزات تخصصی از جمله ام آر ای، سی تی اسکن و ... که جذب آن برای استان ها به سادگی امکان پذیر نیست، طی یکسال اخیر با هدف تحقق عدالت در سلامت بویژه در مناطق کم برخوردار به بیمارستان های استان اختصاص یافته تا با مدیریت صحیح مورد استفاده قرار گرفته و به بیماران خدمات رسانی گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =