نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی از امروز ۱۶خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان، برگزاری نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت بهترین فرصت برای افرادی است که قصد خرید موتورسیکلت و یا دوچرخه را دارند.

او افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ الی ۱۹خرداد ماه از ساعت۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و شرکت‌ها و نمایندگان معتبر، تولیدات و محصولات خود را در حوزه دوچرخه و موتورسیکلت به صورت اقساط و با شرایط ویژه عرضه می‌کنند.

خورگامی یادآور شد: همچنین مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه در زمینه قطعات یدکی، آخرین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصان قرار می‌دهند و معرفی کالا و خدمات، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی و افزایش اطلاعات متخصصین از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مسئول ادامه داد: هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین نیز در این نمایشگاه حضور دارند و نسبت به عضوگیری و معرفی خدمات خود اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در پایان اظهارکرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مسابقه و حرکات نمایشی توسط هیئت دوچرخه سواری اجرا می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =