رئیس واعضای ستاد انتخابات چهارمحال وبختیاری مشخص شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محسن حسین‌میرزایی از انتصاب اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: با حکم استاندار، حسین کاووسی به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان منصوب شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: محمدحسین خدابنده به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، فرشاد طهماسبی به عنوان رئیس کمیته حقوقی و سید مطلب غفاری به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات منصوب شدند.

وی همچنین از انتصاب مهران مرادی به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، یدالله گودرزی به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی و سید مهدی موسوی به عنوان عضو ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، گفت: افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند، باید تا ۲۵ خردادماه از سمت خود استعفا کنند و استعفای آن‌ها پذیرفته شود.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس باید هنگام ثبت‌نام گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود را ارائه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =