برشی از خاطرات هاشمی /  انتقاد رهبری از « شعارهای کلی علیه نظام» / فتح‌الله‌زاده، رییس باشگاه استقلال آمد ...

آقای [علی] فتح‌الله‌زاده، رییس باشگاه استقلال آمد و از اهمیت باشگاه‌های استقلال و پیروزی و طرفداران این دو تیم و امکان بهره‌گیری از این عواطف در حل مشکلات اجتماعی گفت. 

  • به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت الله‌هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات سه‌شنبه ١٧ خرداد ١٣٧٩ او آمده است :

  • آقای علیرضا نوری، [نماینده تهران]، برادر آقای عبدالله نوری آمد.از وضع و حال آقای نوری گفت که به‌خاطر آرتروز گردن، در بیمارستان تجریش بستری شده است. امید دارند که نسبت به محکومیت ایشان، تجدید نظری بشود و از اختلاف بین جبهه مشارکت [ایران اسلامی] و مجمع روحانیون [مبارز] گفت.
  • آقای [محمدحسین] مقیمی، استاندار کرمانشاه آمد.اوضاع استان را گفت و اینکه عبور زائران کربلا، باعث رونق قصرشیرین شده است و از اهمیت طرح انتقال آب حوزه سیروان به حوزه کرخه و ذهاب‌گفت و خواست‌که دانشگاه آزاد اسلامی را در استان، برای جذب بیکاران، توسعه بدهد
  • [آقایان امیر تهرانی، احمدی، شیدایی و جمال شفیعی]، معاونان فرهنگی و پارلمانی وزارت اطلاعات آمدند.گزارشی از وضع افکار دانشجویان و عوامل اعتراض در دانشگاه و راهکارهای علاج دادند و از شرارت‌های گروه [حشمت‌الله] طبرزدی گفتند و از عدم همکاری قوه قضاییه گله داشتندکه متقابلاً هم گفته می‌شود.
  • عصر آقای [علی] لاریجانی، [رییس سازمان صدا و سیما]، نظراتی در مورد توطئه جدید تبلیغاتی علیه ایران، در خصوص مسایل [انفجار هواپیما در] لاکربی، [انفجار پایگاه آمریکایی‌ها در] الخُبَر [عربستان سعودی] و [انفجار مرکز یهودیان در بوینس‌آیرس] آرژانتین گفت.
  • آقای اصغری و همکارانش،از مؤسسه خیریه شهید بهشتی آمدند و گزارشی از خدمات امدادی‌شان به فقرا دادند و برای ساخت مدرسه‌ای در منطقه هفت‌چنار استمداد کردند.
  • آقای [علی] فتح‌الله‌زاده، رییس باشگاه استقلال آمد و از اهمیت باشگاه‌های استقلال و پیروزی و طرفداران این دو تیم و امکان بهره‌گیری از این عواطف در حل مشکلات اجتماعی گفت.
  • آقای [حسین] مرعشی، [نماینده کرمان] نیز آمد. از دسته‌بندی‌های مجلس و اختلاف بین مشارکت و روحانیون گفت.
  • شب میهمان رهبری بودم. دربارة مجلس و دانشگاه و مطبوعات و توطئه اخیر تبلیغاتی در مورد لاکربی صحبت شد. ایشان خبر دادند که دیروز در مراسم سخنرانی آقای [سیدمحمد] خاتمی، [رییس‌جمهور] در مشهد، هنگام خیر مقدم گفتن آقای [عباس واعظ] طبسی،[نماینده ولی‌فقیه در خراسان]، جمعی از جوانان علیه آقای طبسی شعار می‌داده‌اند. در طول مراسم،کف زدن و سوت‌کشیدن در صحن امام رضا(ع) زیاد بوده و بعد از مراسم هم جمع زیادی به راه افتاده‌اند و در خیابان‌ها علیه آقای طبسی شعار داده‌اند و شعارهای کلی علیه نظام هم بوده است.




    ۲۱۲۲۰
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =