۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
انتخابات تبلور اراده مردم در حاکمیت است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان لردگان بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محمد رزم اظهار داشت: کمتر از ۹ ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و لازم است از هم اکنون برای برگزاری یک انتخابات پرشکوه و مردمی برنامه ریزی گردد.

وی تصریح کرد: باتوجه به حساسیت امر و حضور فعال مردم شهرستان لردگان در ادوار مختلف انتخابات باید تلاش گردد تا انتخابات این دوره نیز در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.

رزم خاطرنشان کرد: وظیفه ما زمینه سازی برای حضور حداکثری شهروندان در انتخابات و صیانت از آراء مردم است که این مهم در بعد کلان موجب رضایتمندی مردم و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به وضعیت قومی شهرستان لردگان اظهار داشت: شهرستان لردگان ظرفیتهای بالقوه ای را به جهت برخورداری از نیروی اجتماعی توانمند، داراست و لذا باید تلاش گردد تا با مشارکت نهادهای فرهنگی و مردمی این سرمایه های اجتماعی برای توسعه شهرستان در حوزه های مختلف جذب و به کارگیری شوند.

رزم گفت: در همین راستا تلاش مسئولان قضایی بر عدالت گستری و ترویج روابط حسنه میان مردم متمرکز است تا هم از بروز آسیبهای اجتماعی جلوگیری گردد و هم صلح و گذشت در میان شهروندان توسعه پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان در بخشی از سخنان خود به اثرات سوء برخی از فناوریها و امکانات از جمله فضای مجازی در زندگی مردم اشاره کرد و گفت: متأسفانه معاندین نظام از بستر فضای مجازی برای اغفال جوانان ما استفاده می کنند و لذا کنترل و نظارت بر این بستر یکی از ضروریات است.

مقام ارشد دستگاه قضایی استان همچنین با تأکید بر اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، عملیاتی سازی فرامین مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولیدات ملی را از اولویتهای ساختار اقتصادی کشور دانست.

گفتنی در دیدار رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری و مسئولان شهرستان لردگان امام جمعه محترم شهرستان، نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مقامات نظامی و انتظامی حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =